Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Hyundai Ioniq 9: коли електромобіль стає мінібусом (огляд)

Hyundai Ioniq 9 — розкішний електробус майбутнього

Що це таке?
Hyundai Ioniq 9 — третій електрокар у лінійці Ioniq, який виводить південнокорейський бренд на новий рівень. Це великий, місткий та технологічно просунутий автомобіль, що поєднує комфорт, потужність і ефективність. Hyundai прагне конкурувати з преміальними гравцями ринку — і в них це непогано виходить.

Що під капотом?
Автомобіль оснащений величезною батареєю на 110,3 кВт-год. Заявлений запас ходу — до 620 км за стандартом WLTP. Платформа 800 В  дозволяє заряджати авто від 10 до 80% лише за 24 хвилини, якщо знайдеться швидкісний зарядний пристрій потужністю 350 кВт. Також підтримується зарядка менш потужними пристроями — знижується напруга до 400 В.

Окрім цього, Ioniq 9 має функцію Vehicle-to-Load — він може заряджати інші пристрої, фактично працюючи як величезний павербанк.

Версії та потужність
Авто пропонується в трьох конфігураціях:

  • Long Range RWD — задній привід, 215 к.с. та 350 Нм крутного моменту.
  • Long Range AWD — повний привід, загальна потужність 303 к.с.
  • Performance AWD — два мотори по 215 к.с., загальна потужність 421 к.с. і 700 Нм. Прискорення 0-100 км/год — менш ніж за 5 секунд.
  • Доступні три комплектації: Premium, Ultimate та Calligraphy. Найдорожча версія — шестимісна — коштує додатково.

Скільки коштує і хто конкуренти?
Ціни стартують від £65 000 (~3,4 млн грн), топова версія обійдеться в £75 500 (~4 млн грн). Шестимісний варіант — ще на £3 000 дорожчий.

Основні конкуренти

  • Kia EV9,
  • Volvo EX90,
  • Audi Q8 e-tron,
  • BMW iX,
  • Mercedes EQE SUV.

Проте саме Hyundai пропонує найкраще поєднання ціни, оснащення та практичності.

Дизайн та інтер’єр
Ioniq 9 виглядає сучасно, але не занадто «футуристично». Hyundai називає цей стиль aerosthetic — поєднання аеродинаміки й естетики. Завдяки вигнутому даху, гладким лініям і спеціальним обтічникам коефіцієнт опору повітрю — лише 0.259.

Передбачено цифрові дзеркала, активні аерофлапи під днищем, 3D-захист днища і навіть особливі колеса для кращого обтікання повітрям.

В салоні — пласка підлога, три ряди сидінь і величезний багажник. Центральна частина має так званий Universal Island — пересувний бокс для зберігання речей.

Комфорт і керованість
Головний акцент — комфорт. Крісла зручні навіть після тривалих поїздок. Підвіска м’яка, працює з адаптивними амортизаторами. Авто має відмінну шумоізоляцію, подвійну шумоізоляцію скла та шини зі звукоізоляційною піною. Вбудовано активне шумопоглинання.

Керованість хороша для автомобіля таких розмірів, але в повороти краще не кидатися — ширина і вага дають про себе знати. Проте при спокійному темпі Ioniq 9 дарує справжнє відчуття розкоші.

Рекуперація дозволяє їздити в режимі одної педалі, що зручно в місті.

Скільки реально проїде?
Під час тесту авто показало споживання 2,5 милі на кВт-год, тобто близько 400 км пробігу в реальних умовах. При спокійній їзді по місту — ще більше.

Вердикт
Hyundai Ioniq 9 — надзвичайно продуманий, комфортний і практичний електрокар. Він перевершує Kia EV9 у зручності, а німецьким конкурентам складно запропонувати щось настільки ж багатофункціональне за схожі гроші. Volvo EX90 лишається єдиним серйозним суперником, але і коштує відчутно дорожче.

Це не просто автомобіль — це повноцінний електромобіль нового покоління для великої родини. Але переконайтеся, що у вас вистачить місця для паркування — і бажано вигідний тариф на електроенергію.

👁 24
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності