Авто новини в Україні – autonews.net.ua

718 Cayman і Boxster переходять на електротягу

Porsche готує новий 911 Turbo S з гібридною установкою: прем’єра вже незабаром

Лінійка оновлених 911 ще не завершена
Минув вже рік з моменту, як Porsche представила перші моделі 911 покоління 992.2. Світ побачили оновлені версії GTS, Carrera, Targa та GT3. Але компанія не зупиняється. У найближчі місяці очікується прем’єра нової версії – Turbo S.

Офіційне підтвердження від керівника Porsche
Генеральний директор Porsche Олівер Блюме підтвердив під час презентації фінансового звіту за пів року, що новий Turbo S буде представлено до кінця 2025 року. Очікується, що разом із ним з’явиться і стандартна версія Turbo без індексу “S”.

Turbo S стане гібридом
Головною новиною стало підтвердження: новий Porsche 911 Turbo S отримає гібридну силову установку. Це не стало несподіванкою. Ще у жовтні 2024 року колишній фінансовий директор компанії Лутц Мешке повідомив про плани електрифікувати Turbo S.

Нові батареї – нові можливості
У гібридному 911 Turbo S будуть використовуватися акумулятори від компанії Varta. Це результат недавнього придбання Porsche стартапу V4Drive GmbH, який раніше належав Varta AG Group. Очікується, що нові батареї забезпечать кращу продуктивність і швидке заряджання.

Що далі?
Porsche продовжує поступову електрифікацію легендарної моделі 911. Поява гібридного Turbo S – це лише ще один крок у цьому напрямку. Шанувальникам марки залишається чекати на офіційну прем’єру вже цієї осені.

Porsche розширює гібридну лінійку 911: новий Turbo S та інші “заряджені” версії вже на горизонті

GTS уже з новими батареями
Оновлений 911 GTS уже використовує новітні циліндричні акумулятори від компанії V4Smart. Ця назва з’явилася після того, як Porsche у березні стала основним власником колишнього стартапу V4Drive. Акумулятори об’ємом 1,9 кВт-год живлять гібридну систему T-Hybrid, яку встановлюють у новому GTS.

Виробництво зростає
Виготовлення батарей відбувається на підприємствах у містах Елльванген і Нердлінген (Німеччина). До кінця року Porsche планує збільшити штат співробітників на цих заводах до 375 осіб. Це підготовка до масштабного виробництва гібридних моделей 911.

GT2 RS також може стати гібридом
За чутками, гібридну силову установку отримає і 911 GT2 RS — найбільш “трекова” версія моделі. Хоча офіційно це ще не підтверджено, керівник Porsche Олівер Блюме вже заявив, що компанія працює над новими модифікаціями (derivatives), які будуть ще швидшими за попереднє покоління 992.1.

Гібридний Turbo S: ще потужніший
Новий 911 Turbo S отримає гібридну силову установку, яка має зробити авто ще динамічнішим. І це при тому, що попередня модель вже видавала 640 к.с. і 800 Н·м крутного моменту. Вона була потужнішою за свого попередника на 60 к.с. та 50 Н·м.

Ціна потужності — додаткова вага
Разом із гібридною системою додається і вага. Наприклад, новий GTS став важчим на 47 кг в американській версії. Якщо Porsche не знайде способів зменшити вагу в інших компонентах, новий Turbo S може стати важчим за попередника.

Що далі?
Porsche активно інвестує у гібридні технології та модернізацію виробництва. Нові моделі 911 обіцяють стати ще швидшими, сучаснішими та технологічно досконалішими. Перші офіційні прем’єри – вже до кінця року.

Porsche прощається з бензиновими 718: електричні наступники вже на підході

Виробництво 718 Cayman і Boxster завершують у жовтні
Porsche офіційно зупиняє виробництво двох популярних моделей — 718 Cayman та Boxster — вже у жовтні цього року. Але це не кінець історії. Генеральний директор компанії Олівер Блюме підтвердив, що електричні наступники вже на підході.

Електричні спорткари з’являться після електричного Cayenne
Спочатку електричні 718 мали дебютувати раніше за інші моделі. Проте Porsche змінила порядок запусків: першою буде електрична версія Cayenne, прем’єра якої запланована вже на цей рік. У продаж електричний Cayenne надійде у 2026 році. Електричні 718 з’являться після нього.

Boxster і Cayman без бензину — назавжди
У той час як бензиновий Macan отримає наступника у 2028 році, для Cayman і Boxster такого шансу не буде. Porsche повністю переходить на електротягу для цього сегмента. Це сміливий крок, адже головною “родзинкою” моделей 718 завжди був двигун — навіть у версіях із чотирма циліндрами.

Механічна коробка передач відходить у минуле
З новими електричними моделями Porsche попрощається і з механічною трансмісією. Вона більше не буде доступною в оновлених 718. Це завершення цілої епохи для прихильників класичного спортивного керування.

Porsche робить ставку на електрифікацію
Рішення відмовитися від бензинових Boxster і Cayman демонструє стратегічну зміну курсу бренду. Porsche впевнено рухається у бік електрифікації, навіть якщо це означає втрату деяких традиційних рис, за які шанували ці спорткари.

👁 7
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності