Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BYD презентує розширену версію YangWang U8L

  • BYD YangWang U8L на 14,6 дюйма (372 мм) довший за стандартну версію.
  • Усі моделі стандартно оснащені системою DiPilot 600 та трьома LiDAR-сенсорами.
  • U8L зберігає такі ж можливості подолання водних перешкод, як і версія з короткою колісною базою.

Великий, довгий та розкішний BYD YangWang U8L вийшов на ринок Китаю

Нова версія YangWang U8L від BYD офіційно з’явилася на китайському ринку. За місцевими мірками цей позашляховик з додатковим запасом ходу є досить дорогим. Проте, у порівнянні з цінами на преміальні SUV у США та інших західних країнах, він виглядає цілком вигідною покупкою.

Основні відмінності від стандартної моделі

U8L багато в чому схожий на стандартний YangWang U8, який був представлений кілька років тому. Головна відмінність — автомобіль значно подовжений.

Кузов подовжили на 14,6 дюйма (372 мм), а колісну базу — на 7,8 дюйма (200 мм). Ціна починається від 1,3 мільйона юанів, що становить близько 181 тисячі доларів США за поточним курсом. Зацікавлені покупці можуть забронювати авто, залишивши депозит у 20 тисяч юанів (приблизно 2790 доларів).

Технологічний флагман

U8L представляється як флагманська розкішна модель лінійки YangWang. Він створений для тих китайських покупців, які хочуть преміальний позашляховик, але віддають перевагу вітчизняним брендам замість Bentley Bentayga чи Rolls-Royce Cullinan.

Хоча з погляду якості чи престижу U8L може поступатися європейським конкурентам, він має унікальні технології, які важко знайти в інших автомобілях.

Передові системи безпеки та комфорту

Автомобіль оснащений системою автономного керування DiPilot 600, яка включає три LiDAR-сенсори. Це дозволяє використовувати функцію «Навігація на автопілоті» як на шосе, так і в міських умовах.

Також U8L стандартно має карбоново-керамічні гальма, гідравлічну підвіску Disus-P від YangWang, а також режим подолання водних перешкод. Це означає, що автомобіль може рухатися навіть по воді.

Новий BYD YangWang U8L — це поєднання розкоші, сучасних технологій і потужності, створене спеціально для китайського ринку.

Комфорт і екрани в кожному ряду

Що ж до салону, то U8L продається виключно у конфігурації 2+2+2, з акцентом на комфорт пасажирів та технології. Для водія передбачений 23,6-дюймовий цифрова панель приладів, 12,8-дюймовий центральний екран мультимедіа та ще один 23,6-дюймовий дисплей для переднього пасажира. Сидіння першого та другого рядів оснащені функціями підігріву, вентиляції та масажу, а також мають підігрів підлокітників для додаткового комфорту.

Потужність понад усе

Силова установка ідентична короткій і компактній версії YangWang U8. Це означає 2,0-літровий турбований чотирициліндровий двигун, чотири електромотори та акумулятор на 49,05 кВт-год. Така установка видає разючі 1180 к.с. (880 кВт) і 944 фунт-фут (1280 Нм) крутного моменту. Для порівняння, це навіть більше за оригінальний Bugatti Veyron (2005–2015), який мав 987 к.с. від 8,0-літрового W16 з чотирма турбінами. Справді разючі характеристики.

Чи захочуть багато китайців заплатити за подовжену версію YangWang — покаже час. Проте, за даними CarNewsChina, продажі YangWang впали приблизно на 500% порівняно з першою половиною минулого року, що свідчить про те, що бренду доведеться докласти зусиль, щоб зберегти популярність.

👁 29
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності