Nissan представив електричну Micra
— 05.08.2025Новий Nissan Micra — компактний електрокар із запасом ходу до 408 км і сучасними технологіями.
Kawasaki Teryx H2: найпотужніший баггі з двигуном від спортбайка
Нове слово у світі UTV
Якщо вам здавалося, що 225 кінських сил у Polaris чи 240 у Can-Am — це максимум, то зустрічайте нового монстра. Kawasaki представила свій суперпотужний баггі Teryx H2. Він має 250 «коней» і став найпотужнішою серійною моделлю у класі спортивних UTV.
Двигун із мотоцикла Ninja H2
Серце новинки — 4-циліндровий 998-кубовий двигун з нагнітачем, запозичений у спортбайка Kawasaki Ninja H2. Цей мотор працює з відцентровим компресором власної розробки компанії. Коли двигун обертається до 9500 об/хв, нагнітач крутиться майже на 130 000 обертів!
Потужність і наддув
Завдяки наддуву тиск у системі зростає у 2,4 раза від атмосферного — це близько 35 psi. Щоб уникнути надлишкового тиску, в системі встановлено електронно-керований клапан скидання. Це допомагає тримати все під контролем навіть на межі можливостей.
Ціна і конкуренція
Ціна Kawasaki Teryx H2 — від $37,199 (без урахування доставлення). Це трохи дешевше за його чотиридверних конкурентів, таких як Polaris RZR Pro R і Can-Am Maverick R. Але при цьому Kawasaki має унікальну технологію — суперчарджер, якої не має жоден інший UTV у цьому класі.
Для кого цей звір?
Teryx H2 створений для тих, хто хоче максимум драйву та технологій. Це не просто баггі — це справжній спортивний болід для бездоріжжя, який поєднує потужність, надійність і новаторські рішення.
Kawasaki Teryx H2 — це новий рівень у світі UTV. З наддувом, який ми звикли бачити на спортбайках, і потужністю, яка перевершує конкурентів, ця модель задає нову планку для всієї галузі.
Інженерна точність: як Kawasaki Teryx H2 справляється з паливом і повітрям
Багато повітря — багато пального
Суперчарджер нагнітає величезну кількість повітря у двигун, і для його повноцінної роботи потрібна відповідна кількість пального. Тому Kawasaki відмовилася від звичної єдиної дросельної заслінки та встановила чотири окремі дроселі — по одному на кожен циліндр, діаметром по 40 мм.
Дві пари форсунок для різних режимів
Щоб точно дозувати паливо, Teryx H2 оснащено двома наборами паливних форсунок:
Перевага: ефективне згоряння
Kawasaki пояснює, що така схема подачі пального дозволяє краще охолоджувати паливоповітряну суміш ще до того, як вона потрапляє в камеру згоряння. У результаті згоряння відбувається ефективніше, з меншими втратами. Рішення — технічно складне, але дуже розумне.
Результат
Teryx H2 — це не просто потужна машина. Це продуманий до дрібниць апарат, де інженери максимально використали спортивні технології, щоб забезпечити не лише швидкість, а й ефективність.
Kawasaki Teryx H2: розумна трансмісія та режими потужності для будь-яких умов
Не «робот», а класика з покращеннями
У Teryx H2 ви не знайдете двощеплення, як у деяких сучасних автомобілях. Kawasaki зберегла класичну варіаторну коробку передач (CVT), але вдосконалила її. Вона працює через гумовий ремінь, який товстіший, ніж у моделі KRX — цілих 17,6 мм. А ще трансмісія має окремий повітряний забірник (сноркель), щоб охолоджувати систему — і це дійсно «круто» в обох значеннях слова.
Три режими потужності
Новинка має три режими керування потужністю:
Зручність на ходу
Ці режими допомагають керувати не лише швидкістю, а й витратою пального та зносом елементів. Також можна підключати або відключати повний привід на ходу, не зупиняючись. А передній диференціал із блокуванням стане в пригоді там, де потрібне максимальне зчеплення.
Гнучкість для будь-якого маршруту
Teryx H2 — це багі, який підлаштовується під водія та умови. Потужність доступна, але не агресивна. А вибір режимів дозволяє їхати впевнено як трасою, так і вузькою кам’янистою стежкою.
Підвіска, геометрія та маса: як Kawasaki Teryx H2 тримає баланс між потужністю й керованістю
Підвіска — ключ до комфорту та прохідності
У світі продуктивних UTV потужність — це лише пів справи. Підвіска вирішує, наскільки впевнено техніка почуватиметься на складних трасах. Kawasaki не зекономила на цьому і оснастила Teryx H2 амортизаторами Fox 3.0 Internal Bypass. А версії Deluxe мають ще крутіші — електронно керовані Fox Live Valve, які самі підлаштовуються під умови в реальному часі. Це вже галузевий стандарт — перевірений і надійний.
Хід підвіски — вражає, але не рекорд
Так, це трохи менше, ніж у конкурентів (Polaris RZR Pro R чи Can-Am Maverick R), але все одно на дуже високому рівні.
Габарити та вага — продумано для прохідності
Teryx H2 трохи компактніший за конкурентів, і це плюс:
Менша довжина означає кращу маневровість у тісних умовах. До того ж вага у версії Teryx5 Deluxe — 2 373 фунти, що значно менше за:
Лише чотири або п’ять місць
На відміну від Polaris і Can-Am, Kawasaki поки що не пропонує двомісної версії Teryx H2. Усі комплектації мають чотири або п’ять сидінь, тож це — машина не лише для драйву, а й для компанії.
Kawasaki Teryx H2 — це не просто потужний UTV. Завдяки розумній підвісці, помірним габаритам і зниженій вазі він демонструє чудову керованість навіть без рекордних характеристик. Це справжній баланс сили, розуму й універсальності на бездоріжжі.
Ціни на Kawasaki Teryx H2: найдоступніший серед потужних UTV
Ціни по комплектаціях
Новий Kawasaki Teryx H2 має кілька версій, і ось як виглядає цінник у США:
Це справді найдешевший серед конкурентів
На перший погляд, ці суми можуть здатися високими, але у світі продуктивних side-by-side моделей — це ще доволі доступно. Для порівняння, аналогічні чотиримісні версії Polaris RZR Pro R та Can-Am Maverick R коштують значно дорожче.
Порівняння — попереду
Автор тексту вже тестував і Polaris, і Can-Am, тож чекаємо на об’єктивне порівняння після повноцінного знайомства з Kawasaki. Але навіть заочно можна сказати: Teryx H2 дає потужність, інновації та надійність — за найменшу ціну в класі.
Так, понад $40 тисяч за багі — це немало. Але у світі екстремальних UTV з потужністю 250 к.с. та супербайковими технологіями — це справжній вигідний варіант для тих, хто хоче максимум за свої гроші.