
Red Bull розгублений після провалу в Будапешті
— 04.08.2025 / 10:14Гран-прі Угорщини: важкий вікенд для Red Bull
Стартові позиції розчарували команду
Гоночний вікенд у Будапешті став справжнім випробуванням для команди Red Bull. Головний пілот Макс Ферстаппен стартуватиме лише з 8-ї позиції, тоді як Юкі Цунода (пілот із Red Bull-сателітної команди Visa Cash App RB) розпочне перегони з 16-го місця.
Проблеми з налаштуванням болідів
Представники команди визнають: машина цього вікенду не демонструє очікуваної швидкості. Технічний директор П’єр Ваше коротко підсумував ситуацію:
“Нічого не працює”.
Це свідчить про серйозні труднощі з налаштуванням боліда під специфіку траси в Хунгароринзі. Команда шукає причини проблем, але поки що рішення не знайдено.
Шанс на боротьбу чи перегони на виживання?
Для Макса Ферстаппена, який зазвичай стартує з першого ряду, така позиція – рідкість. Водночас Юкі Цунода також не зміг показати гідного результату у кваліфікації. Очевидно, що команда Red Bull не у своїй звичній формі.
Попри все, перегони в Угорщині часто дарує несподівані повороти. Старт із середини пелотону – це шанс для стратегічної гри та боротьби за очки. Але цього разу Red Bull більше зосереджений на виживанні, ніж на перемозі.
Очікування від перегонів
Вболівальники команди сподіваються на диво. Але навіть якщо Red Bull вдасться набрати очки, цей вікенд уже став одним із найгірших у сезоні. У команді зберігають спокій і планують роботу над помилками після фінішу.
Гран-прі Угорщини: Red Bull не розуміє, що сталося з болідом
Гельмут Марко: «Ми не маємо відповідей»
Проблеми команди Red Bull на трасі в Угорщині викликали здивування навіть у керівництва. Один із головних радників команди Гельмут Марко визнав: вони не розуміють, чому болід RB21 виявився таким неконкурентним на Хунгароринзі.
Брак зчеплення і нерозуміння причин
У коментарі для Motorsport.com Марко відверто зазначив, що подібного сценарію не очікували:
«Ні. Це щось нове. Протягом усієї кваліфікації ми не могли знайти необхідне зчеплення. Ми трохи покращили ситуацію, але все одно не розуміємо, чому це сталося.»
Команда намагалася змінювати налаштування боліда під час сесій, однак це не дало значного ефекту.
Невизначеність перед перегонами
Такий перебіг подій став несподіванкою для Red Bull, яка зазвичай домінує на більшості трас. Наразі у команди немає чіткої відповіді, що саме пішло не так. Це посилює напругу перед основними перегонами.
Red Bull в Угорщині: Ферстаппен і команда в пошуках відповідей
Вже у Q1 були проблеми
Субота на Гран-прі Угорщини видалася ще важчою, ніж очікувалося для команди Red Bull.
Гельмут Марко розповів, що труднощі почались ще в Q1:
«Було важко ще на початку. Юкі Цунода відстав від Макса всього на одну десяту секунди, але цього виявилося недостатньо, аби пройти далі.»
Хоча Макс Ферстаппен все ж пробився до Q3, у команді визнають — це стало можливим завдяки його блискучому пілотажу, а не через силу машини.
Ферстаппен: «Ми перепробували все — нічого не працює»
Сам Ферстаппен після кваліфікації дав коментар нідерландським ЗМІ:
«Ми пробували багато варіантів налаштувань, але жоден не спрацював. Є деякі думки, але не про все можна говорити публічно.»
Він підкреслив, що головне — провести глибокий аналіз уже після завершення гоночного вікенду.
Без тиску — без шансів?
Чинний чемпіон світу також визнав, що нинішні труднощі не засмучують його так сильно, як раніше:
«Зрештою, це вже не надто болить, бо ми вже не боремось за титул.»
Хоча керівник McLaren Андреа Стелла ще сподівається побачити Макса у боротьбі за чемпіонство, сам Ферстаппен тверезо оцінює ситуацію:
«Я завжди намагаюся показати максимум і вирвати хоча б кілька яскравих моментів цього сезону — як, наприклад, спринт у Спа. Але цього вікенду, на жаль, нічого не працює.»
Це не траса винна
Хоча Хунгароринг відомий своєю специфікою — технічною трасою з високим рівнем притискної сили — Ферстаппен не звинувачує автодром:
«Торік ми тут кваліфікувались третіми, всього в чотирьох тисячних від поулу. Тоді проблем не було. Цього разу щось фундаментально не так.»
Що далі?
Команду чекають важкі перегони. Але головне питання — чому RB21 раптово втратив свою ефективність, і чи вдасться інженерам знайти причину вже найближчим часом.
Після фінішу перегонів в Угорщині Red Bull чекає серйозний технічний розбір.
Red Bull і Ферстаппен: без перемог до кінця сезону?
Жодних ілюзій: надії на перемоги майже не залишилось
Макс Ферстаппен, який ще донедавна домінував у Формулі 1, тепер реалістично оцінює шанси Red Bull на подальші успіхи.
Після важкого вікенду в Угорщині він не вірить, що команда зможе повернутися до переможної форми після літньої перерви.
«Ні, не в тій формі, в якій ми зараз. Все очевидно», – сказав Ферстаппен нідерландським журналістам у відповідь на запитання, чи здатен він ще виграти перегони цього сезону за нормальних умов.
Нові реалії чемпіонату
Цей песимістичний настрій — не тимчасова емоція, а визнання нової реальності для Red Bull. Команда не витримує конкуренції, і навіть чемпіон світу не може нічого вдіяти.
«Я можу злитися, але це не зробить болід швидшим», — зізнався Ферстаппен.
«Я не маю на це впливу. Такі вже справи.»
Здивування від Ferrari та безсилля перед McLaren
Макс також відзначив несподівану поул-позицію Шарля Леклера з Ferrari в Будапешті. Але найбільше його вразила перевага McLaren:
«Леклер був швидким увесь вікенд, але що McLaren програв Ferrari — це дивно. Я цілий вікенд відставав від них майже на секунду, а в Q3 раптом лише на три десяті. Дуже дивно.»
Проте він одразу уточнив, що не надто зосереджується на суперниках:
«Усі працюють по-своєму. У мене вистачає власних проблем, і вони вже самі по собі серйозні.»
Перед літньою перервою — гіркий підсумок
Команда Red Bull завершує першу частину сезону в пригніченому стані. Після довгої серії перемог у попередніх роках зараз вони борються не за першість, а за пояснення причин провалу.
Сезон ще триває, але Ферстаппен уже налаштувався на боротьбу не за титул, а за виживання серед нових лідерів — McLaren, Ferrari та, можливо, Mercedes