Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes-AMG G-клас із 80-х в музеї США (відео)

  • Один із перших AMG G-класів виставлений у музеї Петерсена в Лос-Анджелесі.
  • AMG встановила передню частину від S-класу, додала диски BBS і сидіння Recaro.
  • Першим власником 300 GD 1983 року був чемпіон Відкритого чемпіонату США з тенісу Іван Лендл.

Один із перших AMG G-класів виставили в музеї США: його замовив чемпіон US Open Іван Лендл

Легендарний позашляховик — частина експозиції у Лос-Анджелесі

Сьогодні на вулицях багатьох великих міст США та Європи часто можна побачити розкішні Mercedes-AMG G63. Але захоплення цим брутальним і стильним позашляховиком почалося не вчора. Компанія AMG почала модифікувати G-класи ще понад 40 років тому — задовго до того, як стала частиною Mercedes-Benz.

Один із таких рідкісних перших зразків — 300 GD 1983 року — зараз виставлений у Музеї Петерсена в Лос-Анджелесі. Позашляховик є частиною виставки Totally Awesome, яка присвячена автомобілям та культурі 1980–1990-х років.

Авто з унікальною історією — випадкова знахідка

Власниками G-класу є колекціонери з Флориди — Patina Collective. Вони випадково натрапили на цю машину приблизно чотири роки тому. Таких модифікованих автомобілів було випущено дуже мало — зазвичай їх купували заможні покупці з Близького Сходу.

Позашляховик для чемпіона з тенісу

Але цей екземпляр має іншу історію. Його не завозили з Дубаю. Його спеціально замовив відомий тенісист 1980-х років Іван Лендл. Його ім’я навіть вказано на заводській табличці з VIN-номером.

У відео на YouTube-каналі Patina Collective Лендл розповів, що Mercedes був його спонсором у 1980-х. Під час одного з візитів до компанії він побачив двохдверний кабріолет G-класу, який йому сподобався. Однак дизайн передньої частини авто йому не сподобався.

AMG перетворив позашляховик на ексклюзив

Тенісист запитав представника Mercedes, чи можна встановити передню частину від звичайного легкового автомобіля. Ця розмова привела його до тюнінг-ательє AMG.

У результаті 300 GD отримав передню частину від седана S-класу W116, бампери й обвіс AMG, диски BBS, сині шкіряні сидіння Recaro та унікальне лакофарбове покриття.

Цей автомобіль — яскравий приклад індивідуального підходу до клієнтів та історичної еволюції G-класу, який ще з 1980-х залишався символом статусу, сили й стилю.

Унікальний навіть у свої часи

Іван Лендл користувався цим автомобілем близько десяти років і навіть забрав його із собою, коли переїхав до Коннектикуту. У ті часи G-Wagon взагалі був рідкістю на дорогах США, адже офіційно Mercedes не імпортував цю модель на американський ринок. А версія від AMG робила цей позашляховик по-справжньому унікальним.

Ефектний зовні, але не спортивний

На відміну від сучасних AMG G-класів, де головна фішка — це потужність і швидкість, цей екземпляр був створений виключно для зовнішнього ефекту.

Двигун залишився заводським — це 3,0-літровий шестициліндровий дизель без жодного доопрацювання. Його потужність — лише 87 к.с. (88 PS) і 172 Нм крутного моменту. Розгін до 96 км/год (60 миль/год) займає майже 25 секунд.

Тож у плані динаміки цей позашляховик значно поступається навіть звичайним сучасним легковикам. Але в плані стилю, історії та унікальності — це справжній скарб для поціновувачів.

👁 28
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності