Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Літаючий вомбат: унікальний суперкар Rust Heinz (фото)

У 1938 році спадкоємець бренду Heinz створив перший у світі суперкар

Rust Heinz, онук засновника знаменитого бренду кетчупу Heinz, у 1938 році створив перший суперкар в історії. Машина була у стилі Streamline, мала потужність 192 кінських сили та важила понад дві тонни. Вартість авто тоді була еквівалентом 300 тисяч доларів за сучасним курсом. Але попри унікальність, ніхто не захотів купувати цю машину.

Неймовірний привид – Phantom Corsair

Життя багатія — робити, що хочеться
Rust Heinz жив життям заможної людини. Його сім’я зробила статки на кетчупі, тож він міг вкладати гроші у будь-які проєкти, не турбуючись про прибуток. Після навчання суднобудуванню у престижному університеті Yale, він почав проєктувати швидкісні моторні човни.

Від човнів до швидкісних автомобілів
Rust Heinz хотів не просто робити човни, а створювати щось дуже швидке — на колесах. Для цього він звернувся до відомих кузовних майстрів у Каліфорнії — Крістіана Бомана та Моріса Шварца. Вони виготовили для нього унікальне авто на базі Cord 812 з мотором V8 потужністю 125 кінських сил.

Більше потужності — більше швидкості
Щоб зробити машину ще швидшою, майстри звернулися до Анді Гранателлі — майстра моторів, який пізніше став легендою перегонів Indy 500. Він встановив на V8 компресор, що підняло потужність двигуна до 192 кінських сил. Машина могла розганятися майже до 200 км/год.

Суперкар, якого ніхто не купив
Попри усі зусилля, унікальний суперкар Rust Heinz не став популярним. Він залишився ексклюзивним проєктом багатої родини, який не знайшов покупців. Але саме ця машина стала першою у світі суперкаром і залишила свій слід в історії автомобілів.

Єдиний Phantom Corsair іноді виставляють на показ, зокрема на Pebble Beach.

Phantom Corsair — революційний автомобіль із незвичайним дизайном
Rust Heinz, спадкоємець бренду кетчупу, мріяв створити революційну машину у стилі Streamline — нового напряму в дизайні, який тоді тільки з’являвся. Для цього він звернувся до кузовного майстра Моріса Шварца, який розробив справді унікальний кузов.

Незвичайний зовнішній вигляд та розміри
Автомобіль отримав ім’я Phantom Corsair, але за формою його ще прозвали Flying Wombat — летючий вомбат, на честь потішного сумчастого звірятка. Машина повністю обтічна, схожа на краплю води, дуже низька і широка: довжина 6 метрів, ширина майже 2 метри, а висота всього 1,47 метра. Вона вміщує шість осіб — чотири спереду і двоє ззаду. Проте через маленькі вікна пасажирам і водієві видно дуже мало.

Важка і дорога
Phantom Corsair важить понад дві тонни та коштує 12 500 доларів того часу, що приблизно відповідає 300 000 доларів сьогодні.

Виставка і відсутність замовлень
Коли машину показали на автосалоні у Нью-Йорку 1938 року, вона справила фурор і зацікавила пресу. Але попри це, жодного замовлення не отримали. Автомобіль навіть зняли у голлівудському фільмі «The Young in Heart», але це не допомогло продажам.

Трагічна доля спадкоємця та доля Phantom Corsair
У 1939 році мрії Rust Heinz обірвалися — він загинув у автокатастрофі у віці 25 років. Тоді ж надії на серійне виробництво Phantom Corsair зникли.

Єдиний зразок машини згодом потрапив до відомої колекції Харра, а сьогодні виставлений у Національному музеї автомобілів у місті Ріно, штат Невада.

👁 7
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності