Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Skoda Enyaq facelift — електрокар, який варто обрати (огляд+фото)

Оновлений електричний сімейний позашляховик Skoda кращий, ніж будь-коли. Розумніший зовнішній вигляд додає невпинної компетентності 

Skoda Enyaq: Оновлений електричний сімейний SUV, який варто придивитись


Skoda представила оновлену версію свого популярного електричного сімейного кросовера Enyaq. Ця модель вже здобула велику популярність у світі — понад 250 000 проданих авто з моменту запуску у 2020 році. Тепер Skoda підготувала «покращену» версію, яка приваблює сучасним дизайном і кращими характеристиками.

Що змінилося в дизайні?
Новий Enyaq отримав повністю оновлену передню частину. Замість великої решітки “вуса” тепер — вузькі LED-фари, які з’єднує панель на всю ширину. Загальний вигляд став сучаснішим і більш аеродинамічним. Цей стиль відповідає новій дизайнерській концепції Skoda під назвою «Modern Solid», що нагадує шолом штурмовика зі «Зоряних воєн». Ззаду ж зміни мінімальні — зовнішній вигляд залишився майже без змін.

Платформа залишилась та сама, що у Volkswagen ID.4 та Audi Q4 e-tron — головних конкурентів у сегменті електричних SUV. Серед інших гравців — Ford Mustang Mach-E, Kia EV6, Hyundai Ioniq 5, Tesla Model Y, Renault Scenic і Volvo EX40.

Модельний ряд і характеристики
Enyaq пропонується в чотирьох основних варіантах: 60, 85, 85x і vRS.

  • Enyaq 60 оснащений батареєю 59 кВт·год, має один електродвигун на задні колеса з потужністю 201 к.с. і 229 Нм крутного моменту. Прискорення 0-100 км/год — 8,1 секунди. Максимальна швидкість — 159 км/год.
  • Enyaq 85 отримує більшу батарею 77 кВт-год, один мотор, 282 к.с. і 402 Нм, 0-100 км/год за 6,7 секунди, максимальна швидкість — 179 км/год.
  • Enyaq 85x — двомоторна версія з повним приводом, потужність така ж, як у 85, але додається 135 Нм від переднього двигуна. Проте запас ходу трохи менший.
  • Enyaq vRS — флагманський варіант із батареєю 79 кВт-год, 335 к.с. і 510 Нм, розгін до 100 км/год за 5,4 секунди, запас ходу — близько 550 км (за WLTP).

Запас ходу коливається від 430 до 580 км (WLTP), що є дуже хорошим показником для цього класу. Швидкість зарядки варіюється від 135 до 185 кВт, залежно від моделі.

Що всередині?
Інтер’єр майже не змінився, але це й на краще. Все логічно розташовано і просто у використанні. Цифрова панель приладів розміром 5 дюймів і великий сенсорний екран на 13 дюймів центральної консолі забезпечують комфорт і сучасний вигляд. Салон став трохи просторішим — довжина авто зросла на 9 мм, а об’єм багажника збільшився більш ніж на 100 літрів, особливо якщо скласти задні сидіння.

Ціни та доступність
Ціни стартують від 39 000 фунтів стерлінгів (приблизно 1,5 млн гривень) за базову версію з меншою батареєю й одним мотором. Версія з більшою батареєю коштує близько 44 300 фунтів, повнопривідний варіант — 48 750 фунтів, а топова vRS — 51 660 фунтів.

Враження та підсумок
Skoda Enyaq — це ідеальний вибір для тих, хто хоче перейти на електрокар без зайвих складнощів. Він виглядає сучасно, їхати на ньому комфортно, а характеристики та запас ходу не розчарують. Enyaq — це електричний сімейний кросовер, який не намагається вражати надто сміливо, але робить свою роботу відмінно. Він краще, ніж подібні VW або Audi — простіший в користуванні, дешевший і не менш технологічний.

Якщо ви хочете спробувати електромобіль і не хочете ризикувати — це один із найкращих варіантів на ринку.

Цікаві факти

  • Skoda Enyaq — це перший повністю електричний SUV від чеського виробника.
  • Автомобіль отримав безліч нагород за дизайн і технології.
  • У Skoda також є спортивна купе-версія Enyaq, яка має більш динамічний вигляд.
  • Платформа MEB, на якій базується Enyaq, дає змогу виробляти авто з різним запасом ходу та потужністю без втрати комфорту.

Отже, оновлений Skoda Enyaq — це сучасний, практичний і доступний електричний кросовер, який відповідає вимогам сімейного авто майбутнього.

👁 4
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності