Pacchetto Titano — спортивний твік легендарного Diablo (фото)
— 12.08.2025Новий Pacchetto Titano робить легендарний Diablo ще легшим, швидшим і гострішим у керуванні.
Одна з основних опор автомобільного сегмента. Залишається надійною як ніколи, тепер із покращеним варіантом плагін-гібрида.
BMW 3 Series: Ікона серед автомобілів, що залишається незмінною у світі змін
BMW 3 Series – це справжній еталон серед середньорозмірних седанів. Як Volkswagen Golf, Porsche 911 чи Mercedes S-Class, він став тим стандартом, з яким порівнюють усіх конкурентів. І, чесно кажучи, багато хто з них програє в цьому порівнянні.
Майбутнє BMW 3 Series: Чи залишиться легенда?
Зараз автомобільна індустрія стрімко змінюється через електрифікацію. BMW вже має повністю електричний автомобіль під назвою i4 – електричну версію трійки, можна сказати. Тож це сьоме покоління 3 Series (код G20), яке стартувало у 2018 році, варто цінувати та насолоджуватися ним, адже воно може стати останнім «класичним» 3 Series з двигуном внутрішнього згоряння.
Водночас BMW явно не збирається відмовлятися від 3 Series. На презентації оновленої моделі у 2022 році компанія назвала цей седан «серцем бренду» та «іконою BMW». Але паралельно BMW готує нову «Neue Klasse» – абсолютно нову лінійку електромобілів, яка має повністю змінити обличчя марки, використовуючи навіть екологічні матеріали, як-от перероблені рибальські сітки. Це – справжнє майбутнє бренду.
Що нового в оновленому BMW 3 Series?
Оригінальний G20 з’явився у 2018 році, а у 2022 пройшов перший косметичний рестайлінг: авто отримало новий сучасний вигляд та великий вигнутий сенсорний екран мультимедіа. Він приваблює своїм дизайном, але, на жаль, коштом цього в автомобілі стало менше фізичних кнопок, включно з клімат-контролем – це не всім до вподоби, бо багато хто звик керувати машиною «на дотик», не відволікаючись від дороги.
Ще одне оновлення у 2024 році додало нову версію операційної системи BMW OS 8.5, зробило підвіску м’якшою для комфортнішої їзди, а також оснастило гібрид 330e акумулятором нового покоління на 19,5 кВт-год зі збільшеним запасом ходу — до 63 миль на електротязі. Водночас у Великій Британії припинили продаж дизельних двигунів для цієї моделі, що сумно для шанувальників дизеля.
Чи залишиться 3 Series лідером?
Відповідь – так. BMW зберегла баланс між класикою та новаторством, не ускладнюючи те, що вже працює. Хоча дизельні 320d і M340d, а також 330i бензин, зникли з британського ринку, залишилися гідні варіанти: бензинові 320i та спортивний M340i з 6-циліндровим двигуном та системою mild hybrid, а також оновлений 330e – повноцінний plug-in гібрид.
Особливо цікава модель M340i – це сучасний спортивний седан, який підкорює серця любителів драйву. Якщо ж вам потрібен більший багажник, завжди можна звернути увагу на універсал 3 Series Touring.
Ціна і конкуренти
Станом на середину 2025 року базова BMW 320i у версії Sport коштує близько 41 310 фунтів стерлінгів. Гібрид 330e у такому ж виконанні – від 47 185 фунтів. Спортивний M340i у топовому M Sport Pro обійдеться мінімум у 62 080 фунтів.
Конкуренцію їй складають Audi A5 (який замінив A4), Mercedes C-Class, Alfa Romeo Giulia. Volkswagen Passat тепер доступний лише в кузові універсал, як і Volvo V60, що є альтернативою седана S60. Якщо не так важливий бренд, можна розглянути величезний і комфортний Skoda Superb за схожу ціну.
Підсумок: чому BMW 3 Series досі вартий уваги?
Це авто неможливо «погано» купити. Кожне оновлення робить його лише кращим. Звичайно, цифровізація й сенсорні екрани – це вже норма, і деяких це може дратувати, але BMW зберегла душу машини. Комфорт покращився, керованість залишилася на висоті, а двигуни хоча й стали менш різноманітними, проте сильними та надійними.
Якщо шукаєте стильний, динамічний і комфортний седан, який не здасть позицій навіть у світі електромобілів – BMW 3 Series усе ще одна з найкращих пропозицій на ринку. Почуття від керування цією «трійкою» – це той драйв, який складно забути. І поки що ця легенда жива.