Amazon розширює авто-сервіс для покупців
— 20.08.2025Вживані та сертифіковані авто з місцевих дилерів і Hertz можна придбати онлайн.
Унікальний прототип: Як Porsche Engineering перетворила Polaris RZR на спорткар
Porsche та Polaris: несподівана колаборація
Автовиробники регулярно створюють експериментальні автомобілі, які ніколи не потрапляють у серійне виробництво. У більшості випадків такі прототипи знищують або відправляють до музею. Однак іноді деякі з цих унікальних машин потрапляють на вторинний ринок. Саме таку історію має цей позашляховик Polaris RZR, який, за словами продавця, був модифікований інженерами Porsche.
Народжений для випробувань
Цей унікальний Polaris RZR XP Turbo S 2018 року — не звичайний прототип. Це результат несподіваної співпраці з Porsche Engineering, яка ніколи не призначалася для широкої публіки. Основу машини становить стандартний 0,9-літровий двоциліндровий двигун потужністю 168 к.с. та варіатор. Але все інше було повністю змінено.
Дивні інженерні рішення
Інженери Porsche значно модифікували RZR. Ось основні зміни:
Технічні особливості: що ще змінив Porsche?
Цей унікальний позашляховик отримав кастомну підвіску від компанії KW Automotive та 18-дюймові колеса. Інженери Porsche зняли систему підсилювача керма, а передні маточини замінили на деталі від Volkswagen Passat.
Гальмівна система також вражає: спереду встановлені гальма від суперкара Audi R8, а гальмівні супорти — від Porsche Cayenne S. І найцікавіше — цей RZR став задньопривідним. Це означає, що він може легко входити в керований занос (дрифтувати) та робити “пончики”, як найкращі зі своїх побратимів.
Не ідеальний, але унікальний
Хоча цей RZR має реєстрацію в Аризоні, що робить його легальним для доріг, він не є бездоганним. Автомобіль досі використовує шини 2018 року, лампочки на панелі приладів постійно світяться, спідометр показує неправильну швидкість, а кузов має багато подряпин.
Попри це, важко уявити більш божевільний спосіб кинути виклик долі на чотирьох колесах.