Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Таємний проєкт Porsche: прототип виставили на продаж.(фото)

  • З’явилася інформація, що 2018 Polaris RZR XP Turbo S був доопрацьований фахівцями Porsche Engineering для інженерних випробувань.
  • Унікальна конструкція отримала задній привід, підвіску KW, а також гальмівні компоненти від Porsche та Audi.
  • Незвичайний прототип, що, ймовірно, легальний для використання на дорогах загального користування в Аризоні, зараз виставлений на аукціон на сайті Cars & Bids.

Унікальний прототип: Як Porsche Engineering перетворила Polaris RZR на спорткар
Porsche та Polaris: несподівана колаборація

Автовиробники регулярно створюють експериментальні автомобілі, які ніколи не потрапляють у серійне виробництво. У більшості випадків такі прототипи знищують або відправляють до музею. Однак іноді деякі з цих унікальних машин потрапляють на вторинний ринок. Саме таку історію має цей позашляховик Polaris RZR, який, за словами продавця, був модифікований інженерами Porsche.

Народжений для випробувань
Цей унікальний Polaris RZR XP Turbo S 2018 року — не звичайний прототип. Це результат несподіваної співпраці з Porsche Engineering, яка ніколи не призначалася для широкої публіки. Основу машини становить стандартний 0,9-літровий двоциліндровий двигун потужністю 168 к.с. та варіатор. Але все інше було повністю змінено.

Дивні інженерні рішення
Інженери Porsche значно модифікували RZR. Ось основні зміни:

  • Подовжена рама: Шасі було подовжено шляхом деталей від чотиримісної версії моделі.
  • Спортивні сидіння: Замість стандартних крісел встановлено сидіння від легендарного Porsche 911 GT3 RS (покоління 997).
  • Нова панель приладів: Через низьку посадку спортивних сидінь, панель приладів також була занижена.
  • Захист: Встановлено жорсткий каркас безпеки, що захищає пасажирів та перенесений паливний бак.
  • Заднє крило: У задній частині машини з’явилося масивне антикрило.

Технічні особливості: що ще змінив Porsche?
Цей унікальний позашляховик отримав кастомну підвіску від компанії KW Automotive та 18-дюймові колеса. Інженери Porsche зняли систему підсилювача керма, а передні маточини замінили на деталі від Volkswagen Passat.

Гальмівна система також вражає: спереду встановлені гальма від суперкара Audi R8, а гальмівні супорти — від Porsche Cayenne S. І найцікавіше — цей RZR став задньопривідним. Це означає, що він може легко входити в керований занос (дрифтувати) та робити “пончики”, як найкращі зі своїх побратимів.

Не ідеальний, але унікальний
Хоча цей RZR має реєстрацію в Аризоні, що робить його легальним для доріг, він не є бездоганним. Автомобіль досі використовує шини 2018 року, лампочки на панелі приладів постійно світяться, спідометр показує неправильну швидкість, а кузов має багато подряпин.

Попри це, важко уявити більш божевільний спосіб кинути виклик долі на чотирьох колесах.

👁 5
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності