Авто новини в Україні – autonews.net.ua

EV залишають більшість батареї невикористаною

Власники електромобілів не використовують весь запас ходу

Нове дослідження показує, що власники електромобілів рідко використовують повний запас ходу своїх авто.

Дослідження понад 40 тисяч EV

Аналітики проаналізували дані більше ніж 40 тисяч електромобілів. Виявилось, що водії залишають значну частину батареї невикористаною у щоденних поїздках.

Автопром продовжує збільшувати запас ходу

Попри це, виробники автомобілів продовжують робити батареї більшими та використовують енергощільніші елементи. Таким чином, нові моделі EV мають ще більший запас ходу, навіть якщо водії ним повністю не користуються.

Тренд показує, що власники EV поки не потребують всього потенціалу своїх автомобілів, але виробники продовжують робити акцент на великому запасі ходу.

Власники електромобілів не використовують весь запас ходу

Дослідження стартапу Recurrent, який працює над прозорістю та довірою в електромобільних продажах, показало, що водії EV зазвичай використовують менш як 80% запасу ходу своїх автомобілів.

Навіщо тоді великий запас ходу?

Можна сказати, що це нормально. Люди не використовують весь бензин у своїй машині щодня. Так само та електромобілі з великим запасом ходу дають більше безпеки та свободи під час поїздок.

Проблема вартості

Але у Recurrent вважають, що це проблема. Великі батареї значно підвищують вартість автомобіля, а водії часто не використовують їх потенціал.

Навіть власники EV з найбільшим запасом ходу залишають понад 88% дальності невикористаною у більшість днів.

Чому так відбувається

Додатковий запас ходу виконує роль своєрідного «захисного плаща». Багато власників ще перед покупкою бояться, що батареї може не вистачити — це називають тривогою через запас ходу.

Тривога зникає після покупки

Після того як автомобіль куплено, тривога зменшується. Дослідження Recurrent показало, що лише 22% власників EV все ще відчувають занепокоєння щодо дальності поїздок після певного часу користування авто.

Великі батареї не завжди потрібні електромобілям

Проблема в тому, що гонитва за великим запасом ходу підвищує вартість EV. Великі батареї дорожчі у виробництві через більшу кількість матеріалів, а виробники змушені підіймати ціни, щоб зберегти прибуток. Водії платять більше за запас ходу, який використовують лише кілька разів на рік, наприклад під час тривалих поїздок.

Доступні EV з меншою батареєю

Деякі виробники намагаються створювати доступні автомобілі. Наприклад, Ford анонсував новий дешевий електричний пікап із меншою батареєю і запасом ходу. Інші компанії теж випускають EV із середнім запасом ходу, намагаючись заспокоїти 48% покупців, які хвилюються через дальність поїздок.

Проблема освіти

Найбільша проблема сьогодні — недостатня обізнаність водіїв. Багато хто не знає, що великі батареї потрібні далеко не завжди, і це впливає на їхні рішення під час покупки EV.

👁 4

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності