Від спортивного купе до кросовера: історія падіння Eclipse
— 21.08.2025Eclipse починав як легенда, але закінчився як маркетинговий хід.
Японські хетчбеки ще тримаються в Америці
Ринок бюджетних авто скоротився
За останні п’ять років сегмент доступних хетчбеків у США майже зник. Моделі Mitsubishi Mirage, Honda Fit та Toyota Yaris уже не продаються. Тепер тим, хто хоче невеликий та недорогий автомобіль із п’ятьма дверима, доведеться дивитися на клас компактів, що стоїть на щабель вище.
Дві новинки – Mazda 3 та Subaru Impreza
У 2026 році на американський ринок виходять дві моделі – Mazda 3 та Subaru Impreza. Це вже не “бюджетні” машини, але вони залишаються більш доступними за кросовери. Нещодавно виробники оголосили ціни на обидві моделі.
Різні підходи до одного класу
Mazda та Subaru представляють два різних бачення компактного хетчбека. Кожен автомобіль має свої сильні сторони – від дизайну та керованості до практичності та оснащення.
Питання до покупця
Який хетчбек стане кращим вибором для американців – стильна Mazda чи практична Subaru? Відповідь залежить від того, що важливіше для водія – динаміка чи універсальність.
1.Двигуни Mazda 3 потужніші за двигуни Subaru
Обидва хетчбеки пропонують по два варіанти двигунів, але Mazda 3 явно випереджає свого конкурента.
Базова Subaru Impreza Sport оснащується 2,0-літровим двигуном Boxer, який видає лише 152 к.с. і 196 Н·м крутного моменту. Для порівняння, Mazda 3 отримує 2,5-літровий чотирициліндровий мотор зі 186 к.с. і 252 Н·м. Розгін Mazda до 100 км/год займає трохи понад 7 секунд, тоді як Impreza потребує понад 9 секунд і відчувається повільною.
Вищі комплектації Impreza RS отримують 2,5-літровий мотор на 180 к.с., а Mazda 3 доступна з турбованим двигуном, який видає до 250 к.с. і 435 Н·м. Turbo-версія Mazda розганяється до 100 км/год менше ніж за 6 секунд і легко випереджає Impreza.
Хоча у Subaru міцне шасі, її двигуни не дозволяють повністю розкрити потенціал. Mazda 3 не тільки відмінно керується, а й швидша.
2.Subaru має лише CVT, Mazda пропонує ручну коробку
Підбір трансмісій показує, що Mazda більше орієнтована на водіїв-ентузіастів, ніж Subaru.
Обидві версії Impreza оснащуються варіатором (CVT) під назвою Lineartronic. Хоча він має підрульові пелюстки для восьми програмованих передач, відчуття керування ним не таке захопливе, як із ручною коробкою.
У Mazda 3 за замовчуванням стоїть шестиступенева автоматична коробка, яка плавно перемикає передачі в місті та швидко реагує під час прискорення. Усі моделі мають режим ручного перемикання, але підрульові пелюстки доступні лише в Turbo Premium Plus.
Версія Mazda 3 S Premium пропонує рідкісну для класу шестиступеневу механічну коробку, чого Impreza взагалі не має. На жаль, турбована Mazda 3 доступна лише з автоматом.
3.Тільки Subaru має стандартний повний привід
Як і більшість нових моделей Subaru, крім електричного кросовера Uncharted, Impreza оснащується симетричною системою повного приводу за замовчуванням. Тому незалежно від версії – Sport чи RS – автомобіль добре тримає дорогу на слизькій поверхні.
Mazda 3 здебільшого пропонується з переднім приводом, а повний привід доступний лише у двох дорожчих комплектаціях. Вибір базової версії з переднім приводом економить гроші, але порівнюючи моделі з AWD Subaru виявляється дешевшою, про що свідчать ціни.
4.Subaru зручніша для пасажирів, Mazda виглядає елегантніше
Компактні хетчбеки не можуть похвалитися великим багажником – об’єм обох моделей трохи понад 20 кубічних футів. Задні сидіння можна скласти для перевезення більших речей.
Місця на задньому ряду у Mazda 3 Hatchback менше: 35,1 дюйма для ніг (34,3 дюйма з боку пасажира) та до 37,2 дюйма по висоті. У Subaru Impreza більше простору: 36,5 дюйма для ніг, до 38,7 дюйма по висоті та майже на два дюйми ширші плечі. Тому Subaru краще підходить для підлітків або тих, хто часто їздить з пасажирами на задньому ряду.
З погляду водія, обидва авто зручні, але Mazda виграє завдяки якісним матеріалам та приємним органам управління. Інтер’єр Subaru виглядає більш спортивно, але менш преміальна, навіть попри більший 11,6-дюймовий дисплей.
Mazda також пропонує елегантні варіанти оздоблення шкірою та шкірозамінником, тоді як Subaru використовує тканину, яка виглядає спортивно, але менш розкішно.
5.Mazda дешевша та має більше комплектацій
Mazda 3 Hatchback 2026 стартує від $25 550 за версію 2.5 S з переднім приводом. Далі пропонуються 2.5 S Select Sport за $26 740 і 2.5 S Preferred за $28 440. Перший повнопривідний варіант – 2.5 S Carbon Edition за $31 450, а шестиступенева механічна 2.5 S Premium знову з переднім приводом коштує $31 360. Найдорожча версія 2.5 Turbo Premium Plus з AWD обійдеться у $37 890.
Subaru Impreza 2026 має менше вибору – лише дві комплектації. Sport коштує $26 595, а RS – $29 495.
Якщо бюджет обмежений і потрібен повний привід, Impreza Sport дешевша на $4 855 порівняно з найдешевшою Mazda 3 з AWD. Проте лінійка Mazda гнучкіша: можна обрати дешевший передньопривідний варіант або потужний турбований автомобіль майже за $38 000.
Mazda 3 і Subaru Impreza пропонують різні підходи до компактного хетчбека.
Mazda 3 виділяється потужнішими двигунами, більш приємним інтер’єром, механічною коробкою та стильним оздобленням. Лінійка більш гнучка: від доступного передньопривідного варіанту до потужного турбо з AWD.
Subaru Impreza забезпечує стандартний повний привід і більше місця для пасажирів на задньому ряду, що робить її кращим вибором для сімей або тих, хто часто возить людей позаду.
Вибір залежить від того, що важливіше: динаміка та стиль, або практичність і повний привід.
Eclipse починав як легенда, але закінчився як маркетинговий хід.
Електричний iX3 складе конкуренцію Audi Q6 e-tron та Porsche Macan Electric.
Дослідження показує, що власники електромобілів використовують менше 20% запасу ходу, а великі батареї підвищують ціну авто.
Автосервіси постійно стикаються з необхідністю вибору інструментів для виконання різноманітних ремонтних робіт. Вибір між стандартними та професійними інструментами може значно вплинути на ефективність і якість роботи СТО. Відомий виробник професійних інструментів для автосервісів JTC пропонує ряд переваг, які роблять їх продукцію вибором номер один для тих, хто прагне до найвищої якості та надійності. Якість матеріалів…
У понеділок Volvo оголосила про відкликання 14 014 своїх повністю електричних та плагін-гібридних автомобілів. Причиною стало те, що за дуже обмежених обставин вони можуть повністю втратити здатність до уповільнення або зупинки. Проблема пов’язана з програмним збоєм у модулі керування гальмами, що означає, що потенційно смертельна несправність легко усувається за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення для…
Chevrolet Sprint Turbo — це справді несподіваний герой минулого, адже про нього знають небагато. Цей маленький автомобіль, по суті, є переробленим Suzuki Cultus, який продавався на ринку США під брендом Chevrolet Sprint. Однак версія Turbo була особливою. Він був оснащений 1,0-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом, який, незважаючи на скромний об’єм, видавав 70 кінських сил. Це…
У сьогоднішньому випуску “Вигідна ціна чи Ні” (Nice Price or No Dice) представлено 330Ci, який має чимало замінених деталей, що зношуються, але трьохлітровий рядний шестициліндровий двигун та шестиступінчаста механічна коробка передач, як стверджується, є повністю оригінальними. Давайте подивимося, скільки ми могли б заплатити за такі “родзинки”. Існує старий мем про дитину, яка бачить щось на…
Ram майже подвоює гарантію на трансмісію для моделей 2026 року. Моделі Ram 1500, 2500, 3500, а також шасі-кабіни 3500/4500/5500 та фургони Ram ProMaster 2026 модельного року отримають гарантію 10 років / 100 000 миль (приблизно 160 000 км). Ця гарантія не поширюється на повністю електричні транспортні засоби. Це обмежена гарантія на трансмісію, яка покриває двигун,…
Коли на продаж виставляють Toyota Mega Cruiser, я завжди звертаю на це увагу — не тому, що можу собі її дозволити. Просто вони настільки круті! Цей конкретний екземпляр, що продається на Bring a Trailer, особливо цікавий, адже це заводська модель з високим дахом та лобовим склом, таким же великим, як екран IMAX, але ще більш…
На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.
Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]
З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]
Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net