
Renault 5 змагається з китайським BYD Dolphin (фото)
— 22.08.2025 / 14:09Renault 5 проти BYD Dolphin: французький міський малюк проти китайського конкурента
Renault 5 повернувся на ринок у новій електричній версії, і автомобіль вже встиг привернути багато уваги. Але як він виглядає на тлі китайського конкурента? Сьогодні ми порівняємо R5 з BYD Dolphin — електрокаром, який коштує трохи більше £30 тисяч. Нагадаємо, середня ціна Renault 5 – £27,795, ще без урахування можливих урядових грантів.
Китайці вже тут
BYD — це абревіатура від «Build Your Dreams» («Будуй свої мрії»), і бренд уже активно завойовує Європу. За даними JATO Dynamics, у квітні 2025 року BYD продав у Європі більше електромобілів, ніж Tesla. Renault явно доведеться потрудитися, щоб зберегти свої позиції.
Dolphin трохи більший за Renault 5 — довший, ширший і вищий. Він прагне конкурувати з «повнорозмірними» хетчбеками, такими як MG4 або Volkswagen ID.3. Його батарея на 60,4 кВт-год дає 265 миль WLTP, що трохи більше, ніж 252 милі у R5.
Дизайн: французька чарівність проти китайської фантазії
Renault 5 виглядає стильно та сучасно, поєднуючи ретро та футуризм. Він одночасно «миленький» і «крутий».
BYD Dolphin натхненний морем: виробник обіцяє «дизайн в стилі океану» та світлодіодні фари, які повторюють стрибки дельфінів. На практиці машина виглядає трохи незграбно, а двоколірне забарвлення та багатоколірні диски навряд чи сподобаються всім.
Як вони їздять
Renault 5 відчувається на дорозі солідно і впевнено. У BYD Dolphin надто легке кермо та дуже м’яка підвіска. Місто проходить без проблем, але на швидких дорогах машина «плаває» і керувати нею втомливо.
Щодо економії енергії:
- BYD показав середню ефективність близько 3,5 миль на кВт-год, що дає реальну дистанцію близько 211 миль.
- Renault 5 — 4,2 милі на кВт-год, що приблизно 218 миль з батареєю на 52 кВт-год.
- Цікаво, що у BYD навіть є таймер розгону до 100 км/год прямо на екрані — він показує 7 секунд.
Інтер’єр та комфорт
BYD Dolphin пропонує більше місця для задніх пасажирів і багажу. Його сенсорний екран вражає якістю та швидкістю роботи, але «обертовий» екран здається скоріше дизайнерським трюком.
Renault 5 компактний, але добре продуманий для міста. Якщо часто возити пасажирів ззаду, можна подумати про BYD або новий Renault R4, який стартує від £26,995.
Renault 5 підтвердив, що французькі міські електромобілі вміють бути стильними, практичними та при цьому доступними за ціною. Китайські конкуренти, як BYD Dolphin, пропонують більше місця та сучасний екран, але R5 виглядає краще, їде впевненіше та економніше.
Французька класика зустрічає сучасність і виглядає переможцем у місті.