Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Peugeot 308 після рестайлінгу (фото)

  • Peugeot 308 отримав оновлення в середині життєвого циклу, зосереджене на стилі.
  • Хетчбек і універсал (SW) отримали перероблену передню частину з розділеними фарами.
  • Силові установки включають дизельні, м’які гібридні, під заряджувані гібридні та електричні варіанти.

Peugeot 308 отримав оновлений дизайн

Світ зараз більше зосереджений на SUV, але хетчбеки та універсали досі мають попит – особливо в Європі. У цьому контексті Peugeot представив оновлену версію моделі 308 із новим дизайном та різними варіантами силових установок.

Оновлення після чотирьох років

Поточний Peugeot 308 вперше показали у 2021 році. Тоді автомобіль отримав еволюцію стилю французького бренду. Через чотири роки модель пережила середнє оновлення. Тепер передня частина позбулася фірмових «ікл». Замість них компактний лев отримав розділені фари з LED «кігтями» у верхній частині та дальнє світло, заховане у чорних лакованих елементах нового бампера.

Нові фари та підсвітка емблеми

Замість світлодіодної смуги по всій ширині Peugeot обрав набір світлових променів над решіткою, пофарбованою в колір кузова. Базова версія Allure оснащена повними LED-фарами. Версії GT та GT Premium отримали технологію Matrix LED з послідовними покажчиками повороту. Ще одна новинка – підсвітка емблеми. Це перший випадок для Peugeot і, ймовірно, застосовуватиметься на всіх майбутніх моделях.

Поліпшена аеродинаміка та нові кольори

За словами компанії, нові повітрозабірники в бампері покращують аеродинаміку, направляючи потік повітря до арок коліс. Профіль автомобіля майже не змінився, але з’явилися нові диски 17 та 18 дюймів, а також нові кольори – Lagoa Blue для хетчбека та Ingaro Blue для універсала. Задня частина залишилася без змін, але бампер тепер без хромованих вставок, а задні ліхтарі отримали LED «кігті» у всіх комплектаціях (раніше тільки у GT).

Peugeot 308

Салон Peugeot 308

Всередині оновлений 308 не отримав нового цифрового кокпіту, як у споріднених SUV 3008 та 5008, проте його власна версія i-Cockpit з 10-дюймовим дисплеєм виглядає сучасно.

Нові графіка та оздоблення

Серед змін – нова 3D-графіка для цифрової панелі приладів та обшивка з Алькантари у версіях GT та GT Premium. Оснащення включає 10-динамічну аудіосистему Focal Premium, восьми кольорові підсвічування салону та масажні сидіння. Інформаційно-розважальна система отримує оновлення «по повітрю» (OTA).

Екологічність матеріалів

Peugeot заявляє, що для виробництва оновленого 308 використано 31% перероблених та відновлюваних матеріалів. Вага цих матеріалів становить близько 405 кг на автомобіль.

Універсал 308 SW

Для шанувальників універсалів хороша новина – Peugeot 308 SW залишився в оновленій лінійці. Модель має подовжений кузов і місткий багажник. Об’єм багажника коливається від 598 до 1 487 літрів залежно від конфігурації сидінь. Задній диван розділений у пропорції 40:20:40, а кришка багажника оснащена електроприводом.

Peugeot 308 SW

Платформа та майбутнє покоління

Peugeot 308 побудований на платформі EMP2, яку також використовують Opel Astra, Astra Sports Tourer та нещодавно оновлений DS N°4. Наступне покоління, ймовірно, перейде на архітектуру STLA Medium, що вже застосовується у кількох компактних SUV Stellantis.

Дизель, м’який гібрид, під заряджуваний гібрид та електрокар

Попри загальний відхід автопромисловості від дизелів, Stellantis залишає в лінійці Peugeot 308 1,5-літровий турбодизель BlueHDi. Це єдиний «неелектрифікований» двигун зі 129 к.с., який працює разом з восьмиступеневим автоматом.

Також доступний 1,2-літровий трициліндровий бензиновий двигун з м’яким гібридом, який видає 143 к.с. і працює з шестиступеневим автоматом e-DSC6 із вбудованим електромотором. Peugeot стверджує, що MHEV може рухатися в EV режимі до 50% часу в місті.

308 Plug-in Hybrid поєднує електромотор із 1,6-літровим турбованим двигуном потужністю 192 к.с. Система включає семиступеневий автомат e-DCS7 та батарею на 17,2 кВт-год, що дає нульовий пробіг до 85 км.

Повністю електричний E-308 оснащений фронтальним мотором на 154 к.с. і батареєю на 58,4 кВт-год. WLTP-пробіг складає 452 км, що на 37 км більше, ніж у попередньої версії. Зарядка від 20 до 80% на 100 кВт DC займає 32 хвилини. Є підтримка функції V2L через додатковий адаптер.

Peugeot поки не повідомляв про можливу спортивну версію GTI для компактного хот-хетча. Нещодавно компанія представила повністю електричний E-208 GTI, а знак PSE (Peugeot Sport Engineered) більше не буде застосовуватися після чинного 508.

Доступність та конкуренти

Оновлений Peugeot 308 буде доступний у Європі та Великій Британії вже цієї осені. Ціни будуть оголошені пізніше. Автомобіль як і раніше виробляють на заводі у Мюлузі, Франція.

Конкурентами 308 є VW Golf, Opel Astra, Toyota Corolla та Honda Civic, адже Ford Focus вже знятий з виробництва. Серед преміальних компактних хетчбеків – DS N°4, Audi A3, BMW 1-Series та Mercedes A-Class.

👁 2
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності