Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Чотиримісний гіперкар Koenigsegg отримав апгрейд

Koenigsegg Gemera отримав новий пакет аеродинаміки F10
Чотиримісний суперкар із характером

Koenigsegg Gemera займає особливе місце у світі суперкарів. Це авто таке ж незвичне і впізнаване, як і всі інші моделі шведської компанії. Воно має фірмові двері-діедрали та мінімалістичний дизайн.

Але Gemera відрізняється ще кількома рекордами. Це перший гібрид Koenigsegg, перший автомобіль з повним приводом та перша модель на чотири місця. Таких серед суперкарів майже немає, адже зазвичай вони двомісні.

Гібрид із суперкарними можливостями

Koenigsegg зробив Gemera зручним для подорожей, але при цьому зберіг його спортивний характер. Це не просто великий і комфортний автомобіль, а справжній суперкар.

Новий пакет F10

Тепер компанія представила ще й аеродинамічний пакет F10. Він покликаний зробити Gemera ще швидшим і стійкішим на високих швидкостях. Завдяки вдосконаленій аеродинаміці машина отримує кращі показники продуктивності та впевненішу поведінку на трасі.

Koenigsegg показав пакет F10 для Gemera
Зміни поки що тримають у секреті

На жаль, компанія не розкрила всіх подробиць про новий пакет F10 для Gemera. Відомо лише, що він покращує аеродинаміку автомобіля та додає більше притискної сили.

Прем’єра у соцмережах

Koenigsegg представив оновлення у суботу вранці у своїх соціальних мережах. На відео можна побачити знайомий золотистий Gemera, який компанія демонструвала під час Monterey Car Week. Авто знімали на трасі WeatherTech Raceway Laguna Seca.

Без додаткового багажника

На нових кадрах Gemera показали без індивідуального багажного боксу та спеціального багажника на даху, які раніше привертали увагу.

Koenigsegg Gemera з пакетом F10 отримав новий спойлер і агресивний обвіс
Новий фіксований спойлер

Найпомітніша зміна у Gemera F10 — це фіксований задній спойлер типу swan-neck. Він встановлений на кришці багажника. За дизайном він ближчий до попередньої моделі Regera, ніж до актуальної Jesko.

Аеродинамічні доповнення

Пакет F10 також включає додаткові аеродинамічні елементи. Це нові “дайвплейни” на передньому бампері, агресивніший сплітер, масивніші карбонові пороги та збільшені плавники. Усі ці деталі покликані покращити стійкість і керованість на високій швидкості.

Чи стане Gemera швидшою?

У компанії не назвали точних цифр і не повідомили, наскільки швидше Gemera F10 може проходити трасу Laguna Seca. Але очевидно, що з новим пакетом автомобіль має кращий рівень зчеплення з дорогою, ніж стандартна версія.

 

Чи вплине F10 на максимальну швидкість?

Поки що невідомо, чи знижує пакет F10 заявлену максимальну швидкість Gemera у 400 км/год (249 миль/год). Для порівняння, модель Jesko Attack має подібний підхід до аеродинаміки — вона створена більше для треку, ніж для прямих розгонів. Через це її максимальна швидкість нижча, ніж у рекордного Jesko Absolut.

Ймовірно, така ж ситуація і з Gemera F10. Очікується, що з новим пакетом суперкар розганятиметься приблизно до 370 км/год (близько 230 миль/год).

Двигун без змін

Koenigsegg не планує суттєво змінювати Gemera, окрім агресивнішої аеродинаміки. Під капотом залишається 5,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом. Сам по собі він видає 1 479 к.с. та 1 106 Н·м крутного моменту. До нього додається електромотор Dark Matter, що має унікальну конструкцію та додає ще 789 к.с. і 922 Н·м.

Загальна потужність системи становить виняткові 2 269 к.с. та 2 028 Н·м. Це дозволяє Gemera розганятися до 100 км/год менш ніж за 2 секунди.

Популярний V8 замість “малюка”

Спочатку Gemera планувалася лише з трициліндровим турбодвигуном Tiny Friendly Giant (TFG). Його потужність становила 592 к.с. і 443 Н·м, але він був легший та мав інноваційну без розподільну систему газорозподілу.

Втім, клієнти віддали перевагу саме V8. З 300 запланованих авто більшість замовлень були саме з цим двигуном. У результаті компанія повністю відмовилася від TFG. Шкода, адже це був справді унікальний технічний експеримент. Koenigsegg сподівається знайти для нього інше застосування у майбутніх проєктах.

👁 6
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності