
Дизель у пікапах Mazda залишається актуальним
— 27.08.2025 / 10:05- Генеральний директор Mazda Австралія заявив, що вони не планують пропонувати електричний пікап найближчим часом.
- Він вважає, що дизельні автомобілі ще надовго залишаться актуальними і не вважає, що PHEV та BEV стануть єдиними варіантами.
- Це означає, що Mazda BT-50 не піде за прикладом Isuzu D-Max EV twin.
Mazda не поспішає з електричним пікапом
За останні роки на ринку з’явилося більше пікапів із повністю електричними, підключуваними гібридами та м’якими гібридами. Проте деякі експерти вважають, що класичний дизель залишається найкращим варіантом для роботи.
Австралійське відділення Mazda заявляє про відданість дизельним пікапам, хоча теоретично компанія могла б створити електричну версію для моделі BT-50.
BT-50 та Isuzu D-Max
Mazda BT-50 – це середньорозмірний пікап, споріднений з Isuzu D-Max. Нещодавно Isuzu представила повністю електричну версію D-Max.
Електричний D-Max має два електромотори потужністю 188 к.с. (140 кВт) та запас ходу до 263 км від батареї місткістю 66,9 кВт-год. Проте його стартова ціна значно вища, ніж у дизельного варіанту.
Що каже Mazda
Журналісти запитали Вайнеша Бінді, генерального директора Mazda Австралія, про можливий BT-50 EV. Він відповів:
«Я не думаю, що найближчим часом у нас буде пікап на батареї. Ми подивимося, чи є на це попит і чи є місце на ринку. Тоді Mazda розгляне варіанти».
Таким чином, поки шанувальникам дизельних пікапів не варто хвилюватися – BT-50 залишатиметься дизельним.
Mazda не бачить PHEV як загрозу
У сегменті середньорозмірних пікапів вже з’явилися моделі з підключуваними гібридами – Ford Ranger, BYD Shark та GMW Cannon Alpha. Незабаром аналогічний шлях можуть обрати Nissan Navara та новий Mitsubishi Triton.
Проте генеральний директор Mazda Австралія вважає, що це не загроза для дизельних моделей:
«Дизель у пікапах залишиться надовго. Я не бачу майбутнього, де підключувані гібриди або електричні пікапи будуть єдиним варіантом. Дизель усе ще має сенс. До того ж, якщо подивитися на стандарти ефективності нових автомобілів (NVES), дизельні технології все ще мають кращий показник викидів CO₂ порівняно з іншими».
Чи буде електрифікація BT-50?
Ці коментарі показують, що у найближчому майбутньому Mazda BT-50 не отримає версію з нульовими викидами. Однак не можна повністю виключати невелику електрифікацію, як у Toyota Hilux з недавнім м’яким гібридом на дизелі. Такий варіант не втрачає переваг дизеля – високого крутного моменту на низьких обертах, надійності, вантажність та буксирувальних можливостей – але допомагає знизити витрату палива та викиди.
Потужність і моторна гамма BT-50
- Третє покоління BT-50 було представлено у 2022 році та отримало фейсліфт у 2024-му. В Австралії його пропонують із двома турбодизельними двигунами:
- Базовий 2,2-літровий чотирициліндровий двигун має 161 к.с. (120 кВт) та 400 Нм крутного моменту.
- Потужніший 3,0-літровий мотор розвиває 187 к.с. (140 кВт) та 450 Нм крутного моменту.
- BT-50 залишається надійним вибором для тих, хто потребує міцного і витривалого пікапа.