Авто новини в Україні – autonews.net.ua

R35 GT-R: кінець епохи Mechagodzilla

  • Останній Nissan GT-R покоління R35 зійшов з конвеєра.
  • Фінальна модель GT-R — T-Spec у кольорі «Мідінайт Пурпл» — є гідним прощанням.
  • За майже два десятиліття виробництва R35 Nissan випустив 48 000 екземплярів.

Nissan випустив останній GT-R покоління R35

Nissan нарешті випустив останній GT-R покоління R35. Автомобіль — модель T-Spec у кольорі «Midnight Purple». Це символічне завершення довгого виробництва, яке тривало 18 років. Жоден інший Nissan із шильдиком GT-R не випускався так довго.

Модель T-Spec є гарним завершенням для серії. Вона поєднує характеристики стандартного GT-R та спортивної версії NISMO. Автомобіль має двигун V6 з подвійним турбонаддувом потужністю 565 к.с., легкі диски та класичні кольори, що віддають шану попереднім GT-R.

Погляд на історію R35

Кожне покоління GT-R має свій характер. Перший GT-R, відомий як Hakosuka, поєднує риси Datsun 510 та BMW E9. R32 Skyline GT-R кінця 80-х — початку 90-х років був справжнім монстром турінгових перегонів. А R34, останній GT-R з ручною коробкою передач, став відомим завдяки фільму «Форсаж».

R35 завершив довгу історію GT-R і залишає після себе багатий спадок.

R35: довговічний та легендарний GT-R

GT-R покоління R35 протримався довше за всі попередні моделі. На початку його представляли як технологічний суперкар, а з часом він став справжнім «старомодним бійцем». Майже два десятиліття — це неймовірно довго, щоб залишатися актуальним. Особливо версія NISMO могла все ще з’явитися на треку і перегнати значно дорожчі та екзотичніші авто.

Австралійські гоночні журнали прозвали R32 GT-R «Годзіллою», а R35 отримав прізвисько «Мехагодзілла». Він вже не був на вістрі технологій, але все ще міг «розчавити» будь-яке місто.

Виробництво та еволюція

За весь час Nissan випустив близько 48 000 екземплярів R35 GT-R. Приблизно третина з них залишилася на японському ринку. Автомобіль еволюціонував: ранні моделі були жорсткі та «стрибучі», як справжні гоночні машини; пізніші — більш відшліфовані; а останні моделі давали відчуття, ніби керуєш власним гігантським роботом Gundam. Деякі водії відчували, що покоління R35 іноді здається «штучним», але останні моделі мали вже свій власний характер.

Успіх на треку

Як гоночна машина в японській серії Super GT, GT-R показав чудові результати. Він виграв п’ять чемпіонатів у класі GT500 і три — у GT300. R35 також регулярно з’являвся на Нюрбургринзі, кидаючи виклик Porsche новими рекордними часами. Можливо, світ не так сильно звертав би увагу на рекорди кола, якби не «золоті часи» GT-R.

Майстерність і таємничість

Окрім технологій повного приводу та електроніки для покращення зчеплення, R35 GT-R мав трохи містики. Кожен із 48 000 двигунів V6 складався вручну невеликою групою спеціалістів у чистій кімнаті заводу Nissan. Кожен майстер — так званий Takumi (японське слово для «ремісник») — підписував свою роботу, як у Mercedes-AMG. Під час останнього динамічного налаштування Takumi наклав руку на двигун, щоб відчути будь-які складні для визначення недоліки.

GT-R повернеться, але не скоро

Nissan запевняє, що шильдик GT-R ще повернеться в майбутньому, можливо, у якійсь електрифікованій версії. Але зараз компанія не у найкращому фінансовому стані, і створення суперкара-флагмана не стоїть у пріоритеті. Наразі роль флагмана бренду виконує Nissan Z, який продовжує нести спадок спортивних моделей.

Прощання з легендою

Прощатися з R35 GT-R трохи сумно. Так, за кермом він іноді відчувався трохи «роботизованим». Але навіть як автомобіль, що нагадує гігантську титанову мутантну ігуану з радіоактивним подихом, він мав свій неповторний шарм.

👁 5
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності