
Golf R 2027: п’ятициліндровий мотор Audi під капотом
— 28.08.2025 / 8:00Volkswagen готує найпотужніший Golf за всю історію
Volkswagen планує випустити спеціальну версію Golf R на честь 25-річчя моделі. Вона отримає турбований бензиновий двигун 2,5 л з п’ятьма циліндрами, такий самий, як в Audi RS3. Очікується, що новинка з’явиться у 2027 році та стане прощальним Golf із бензиновим двигуном перед переходом на електромобілі.
Потужність та динаміка
Новий Golf R значно перевищить потужність нинішньої версії Golf R 333. Двигун EA855 видає 394 к.с. і 480 Н·м крутного моменту (для порівняння, Golf R 333 має 333 к.с. і 400 Н·м). Це дозволить моделі розганятися до 100 км/год приблизно за 3,8 секунди, тоді як Golf R 333 робить це за 4,6 секунди.
Можливо, потужність ще збільшать, як в обмеженій версії RS3 Performance (401 к.с. і 500 Н·м).
Оновлення шасі та підвіски
Щоб витримати новий двигун, Golf R потребуватиме змін у підвісці та кузові. Очікується:
- збільшення негативного переднього розвалу;
- жорсткіші кріплення підрамника;
- додаткове посилення кузова;
- модернізовані програмні налаштування адаптивних амортизаторів.
Вага авто трохи зросте – близько 25 кг, до 1570 кг. Для зменшення маси використають легкі алюмінієві колеса та напівслікові шини.
Гальма, трансмісія та диференціал
Для потужнішого двигуна встановлять більші гальма та переналаштовану 7-ступеневу коробку DSG. Також новий Golf R отримає механічний задній диференціал із векторизацією крутного моменту, як у RS3, що покращить керованість і дозволить показувати кращі результати на трасі.
Зовнішній вигляд та салон
- нові великі повітрозабірники спереду;
- агресивний спойлер та дифузор ззаду;
- титанові патрубки вихлопу з активними клапанами;
- легкі спортивні сидіння в салоні для зменшення ваги.
Перехід до електрифікації
Golf R із п’ятициліндровим двигуном стане останнім бензиновим Golf. Паралельно Volkswagen планує випустити гібридну версію нового Golf та повністю електричну модель до кінця десятиліття.