
Шведський бренд готує чотири нові інновації
— 03.09.2025 / 8:00Koenigsegg знову готує бомбу: нові машини, які зіб’ють дах
Усе розпродано. Навіть для мільйонерів
Уявіть: ви мультимільйонер, маєте власний острів і приватний літак. А от новенький Koenigsegg купити не зможете. Просто немає шансів. Усі слоти розібрали, навіть під гарячий Sadair’s Spear, обмежений тридцяткою примірників.
Koenigsegg сьогодні — це як квиток у космос: навіть гроші не гарантують місця.
Новий суперкар-омаж: повага до легенди
Але Крістіан фон Кенігсегг не був би самим собою, якби не тримав у рукаві кілька тузів. На Goodwood Festival of Speed він з посмішкою зізнався: уже наступного року світ побачить омаж-модель, яка вклониться легендарному CC8S. Це буде не копія, а вибух емоцій: стара душа в абсолютно сучасному тілі.
Середньомоторний монстр
А ще — увага! — наприкінці наступного року вийде абсолютно нова платформа. Середньомоторний суперкар, який отримає «фішку, про яку ніхто ще навіть не подумав». Тобто Koenigsegg готує хід, що переверне гру.
Чому це зводить з розуму
Koenigsegg завжди робить машини, від яких у вас тремтять руки, коли чуєте звук двигуна. Це не транспорт — це чиста хімія швидкості. Коли фон Кенігсегг каже, що нас чекає «щось, чого ще не бачили» — він не перебільшує.
Тож затягуйте ремені. Світ ще не знає, що таке справжня швидкість. Але Koenigsegg уже везе її просто на горизонті.
Koenigsegg готує «крутий» омаж і абсолютно нову платформу
Останній із «кісток» Jesko
Koenigsegg не розкриває деталей свого наступного омаж-проєкту, але є всі шанси, що він знову базуватиметься на Jesko. Та, видно, це буде остання модель, побудована на цій легендарній основі.
Адже одразу після неї компанія представить новий середньомоторний суперкар на абсолютно свіжій платформі. І, що найцікавіше, — вже наприкінці наступного року.
Що готує Koenigsegg?
Зараз це справжня загадка. Але можна бути певними: мотор залишиться бензиновим. Адже сам виробник підтвердив, що фірмовий V8 ще нікуди не йде. Щобільше, він отримає подвійну турбіну та, ймовірно, допомогу від електромотора Dark Matter на 800 к.с. Результат? Просто шалена кількість кінських сил.
А може – повернення TFG?
І це ще не все. Є ймовірність повернення екзотичного трьох циліндрового двигуна Tiny Friendly Giant (TFG) з технологією Freevalve. Цей мотор і досі живий у лабораторіях Koenigsegg, і фанати були б у захваті побачити його знову в дії.
Чому це викликає ажіотаж
Koenigsegg не просто випускає машини — він ламає уявлення про можливе. І якщо компанія готує нову платформу, можна чекати революції.
Шалена потужність, унікальна інженерія та ідеї, яких не має ніхто інший, — саме це робить кожен Koenigsegg подією для всього світу.
Koenigsegg готує нові «фішки», від яких вибухає мозок
Дві нові машини – і це ще не все
Шведський бренд уже анонсував два майбутні суперкари. Але, як з’ясувалося, це лише вершина айсберга. Koenigsegg відомий своїми божевільними інженерними ідеями: трансмісія Direct Drive у Regera, унікальний HydraCoup, чи «гібрид» механіки та автомата в CC850. І, виглядає, компанія ще далеко не вичерпала фантазію.
«Ідеї, яких ніхто раніше не бачив»
Коли Крістіана фон Кенігсегга запитали про наступну революцію, він лише загадково всміхнувся:
«У нас є кілька дуже крутих ідей для наших фанатів. Я у захваті від того, що готуємо. І коли ви їх побачите, подумаєте: чому ж ніхто не зробив цього раніше? У нас є чотири-п’ять таких рішень. І ми їх реалізуємо».
Чому це інтригує
Koenigsegg знову доводить, що у світі суперкарів нема нічого неможливого. Якщо інші лише вдосконалюють старі схеми, то шведи ламають правила і пишуть нові. І тепер вони обіцяють серію ідей, які перевернуть уявлення про сучасний автомобіль.