Dacia кидає виклик: новий гібридний 4×4(фото)
— 05.09.2025 / 18:00- Кросовери Dacia Duster та Bigster тепер доступні у версіях Hybrid-g 150 4×4.
- Силова установка поєднує новий м’який гібридний 1,2-літровий двигун із заднім електромотором.
- ДВЗ може працювати як на бензині, так і на LPG, а електрифікована задня вісь забезпечує повний привід.
Dacia відкриває нову еру: Duster і Bigster отримали гібридні версії з повним приводом
1500 км на одному баку і до 30% економії
Dacia робить сміливий крок уперед — легендарні кросовери Duster та Bigster отримали нову силову установку Hybrid-g 150 4×4. Це поєднання м’якого гібрида з можливістю працювати як на бензині, так і на LPG. Результат вражає: запас ходу сягає 1500 км, а витрати пального обіцяють бути на 30% меншими у порівнянні з бензиновими версіями.
Потужність і технології
Під капотом — новий 1,2-літровий турбомотор із 48V м’яким гібридом, який видає 138 к.с. і 230 Нм. Допомагає йому задній електромотор на 31 к.с. Загалом система розвиває 152 к.с. — і це одна з найпотужніших конфігурацій в історії Duster та Bigster.
Перша автоматична коробка з підрульовими пелюстками
Новинка отримала 6-ступеневу роботизовану трансмісію з подвійним зчепленням та підрульовими пелюстками — для Dacia це справжня революція. Електромотор має власну двоступеневу коробку і може відключати задню вісь, коли повний привід не потрібен, що дозволяє економити паливо.
Шість режимів для будь-якої дороги
Водій може обирати між Auto, Eco, Snow, Mud/Sand, Lock та Hill Descent Control. Повний привід працює аж до 140 км/год — цього достатньо, щоб почуватися впевнено і в місті, і на бездоріжжі.
Розумна економія в місті
48-вольтова батарея місткістю 0,84 кВт-год заряджається завдяки рекуперації. У міських умовах Dacia обіцяє до 60% часу руху лише на електротязі. Це означає тихіші поїздки, менше витрат і відчутну екологічність.
Dacia Duster Hybrid-g 150 4X4
Dacia робить ставку на економію: Duster і Bigster тепер з LPG та гібридом
До 1500 км без дозаправлення
Dacia знову дивує. Нові версії Duster та Bigster Hybrid-G 150 4×4 отримали одразу два баки — по 50 літрів для бензину та LPG. Разом вони дарують фантастичний запас ходу — до 1500 км за циклом WLTP. У країнах, де LPG коштує менше євро за літр, економія виходить виняткова. Порівняно з бензиновим mild-hybrid 130, витрати знижуються майже на 30%.
Оновлення для Duster
Крім нової силової установки, Duster отримав дрібні, але приємні апгрейди. У версії Journey з’явилася нова оббивка салону та регулювання поперекового підпору сидіння водія. А в комплектації Extreme — стильні чорні легкосплавні диски.
Коли чекати в Європі
Гібридні версії Hybrid-G 150 4×4 для Duster і Bigster стануть доступні для замовлення в Європі вже наприкінці цього року. Ціни оголосять трохи пізніше.
Новий мотор для всієї лінійки
Dacia підтвердила: до 2026 року весь модельний ряд Duster оновиться. На зміну старому 1.0-літровому двигуну прийде новий 1.2-літровий турбо. У лінійці з’являться Eco-G 120, mild-hybrid 140 та hybrid 155. Водночас менш потужні Eco-G 100, mild-hybrid 130 та hybrid 140 підуть у відставку.
Dacia Bigster Hybrid-g 150 4X4

























