Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Змінюється ера AMG GT(огляд+фото)

Новий Mercedes-AMG GT: вже не просто суперкар
Від двомісного агресора до чотиримісного гранд-турера

Пам’ятаєте перший AMG GT 2014 року? Довгий капот, зухвалий характер і лише два сидіння. Він був справжнім суперкаром, гострим, як лезо.Забудьте все, що знали про AMG GT. Колись це був жорсткий двомісний суперкар із довжелезним капотом і характером справжнього хулігана. Тепер — зовсім інша історія. Нове покоління стало гранд-турером, який може подарувати комфорт на далекій подорожі, але варто натиснути газ — і він перетворюється на хижака.

Нове покоління перетворилося на Super GT — із задніми сидіннями (за бажанням) та амбіціями змагатися з Aston Martin DB12, Ferrari Roma і навіть Porsche 911 Turbo.

Mercedes повністю перебудував машину. Від попередника залишився лише двигун, а все інше — нова архітектура, створена паралельно зі свіжим SL. Але не плутайте ці дві моделі: GT має зовсім інший характер. Він став більш гармонійним, більш зібраним і, головне, набагато приємнішим у керуванні.

Двигуни: від класики V8 до божевільного гібрида

Спершу GT запропонували у версіях з легендарним 4,0-літровим V8 бітурбо:

  • GT 55 — 469 к.с.
  • GT 63 — 577 к.с. (більше тиску від турбін, кращий потік повітря, нове ПЗ).

Згодом додали ще й дивакуватий GT 43 із 2,0-літровим турбомотором на 415 к.с. — тим самим, що й у гарячого хетча AMG A45 S.

Але справжній фурор — це GT 63 S E Performance. Плагін-гібрид із 4,0-літровим V8, електромотором і батареєю на 6,1 кВт-год. Результат — 805 к.с. і 1420 Нм моменту. Розгін до 100 км/год — лише 2,8 секунди. І так, це найшвидший серійний Mercedes в історії — навіть швидший за гіперкар AMG One!

Електричний режим є, але всього 8 км пробігу. Втім, система рекуперації працює блискавично, тож батарея «оживає» дуже швидко.

Для фанатів треку — версія Pro

А якщо вам замало простої потужності? Mercedes уже підготував GT 63 Pro. Тут — агресивний аеропакет, додаткове охолодження і ще більше драйву від чистого V8 (604 к.с. і 850 Нм). Для треку — спеціальні напівсліки Cup 2R, щоб кожен заїзд був на грані адреналіну.

Емоції за кермом

Новий AMG GT — це не про сухі цифри. Це машина, яка змушує серце битися швидше ще до того, як ви натиснете «Start». У ній є поєднання сили та елегантності, розкоші та агресії. Вона ніби каже: «Я можу бути зручним гранд-турером, але варто тобі спробувати натиснути газ — і я перетворюся на справжнього звіра».

Mercedes-AMG GT другого покоління — це вже не просто суперкар. Це супер-GT для тих, хто хоче все й одразу.

Машина настрою

У цьому авто є подвійність. Вранці воно може бути розкішним супутником на діловій зустрічі. Увечері — безжальним хижаком, що жене кров по жилах. І в цьому головна магія нового AMG GT.

Mercedes зробив те, що вміє найкраще: створив машину, від якої важко відвести погляд і ще важче відірвати руки від керма.

Скільки коштує новий Mercedes-AMG GT і що він пропонує
Ціни

  • GT 43 (2.0 turbo, задній привід) — від £105 тис.
  • GT 55 (V8, 469 к.с.) — від £142 тис.
  • GT 63 (V8, 577 к.с.) — £164 тис.
  • GT 63 Pro (V8, 604 к.с.) — майже £180 тис.
  • GT 63 S E Performance (гібрид, 805 к.с.) — £186 тис., з опціями підбирається до £200 тис.

Чому змінили концепцію

Клієнти старого GT скаржилися на тісноту, погану оглядовість і брак практичності. Mercedes почув: тепер є задні сидіння, великий багажник (321 л, до 675 л зі складеними сидіннями) та краща зручність щодня.

Габарити та зручність

Авто стало довшим і вищим, але вужчим — щоб легше їхати вузькими дорогами. Салон просторий, оглядовість краща. Вага зросла: близько 2 тонн, а гібрид важить 2,2 т.

Технології

  • Повно кероване шасі з підрулюванням задніх коліс
  • Гідравлічні підвіски замість стабілізаторів (як у McLaren 750S)
  • Активна аеродинаміка та режим Drift
  • 6 режимів керування, електронний диференціал
  • Комфортна, але все ще азартна поведінка на дорозі

Конкуренти

  • McLaren GTS, Ferrari Roma, Porsche 911 Turbo — більш «спортивні».
  • Новий GT ближчий за характером до Aston Martin DB12 та Maserati GranTurismo.

5 фактів про новий Mercedes-AMG GT

Ціна стартує від £105 тис. — але це версія з 4-циліндровим мотором. За справжній V8 доведеться викласти мінімум £142 тис.

Рекорд швидкості: гібрид GT 63 S E Performance із 805 к.с. розганяється до 100 км/год за 2,8 секунди — це найшвидший серійний Mercedes в історії.

Більше практичності: з’явилися задні сидіння та багажник на 321 л (до 675 л зі складеними сидіннями).

Супертехнології: активна аеродинаміка, гідравлічна підвіска без стабілізаторів і навіть режим Drift.

Конкуренти: головні суперники — Aston Martin DB12, Ferrari Roma, Porsche 911 Turbo та Maserati GranTurismo.

Новий AMG GT став менш «диким», але значно більш універсальним. Тепер це справжній Super GT із характером, практичністю та потужністю до 805 к.с. Mercedes зберіг легендарний V8 і додав сучасних технологій, роблячи GT однією з найцікавіших пропозицій у класі.

👁 96
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності