Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford vs Navistar: битва за дизель

Як Ford і Navistar створили легенду дизелів Power Stroke

У світі пікапів і вантажівок є історії, які надихають. Одна з них — партнерство Ford і Navistar International. Воно стартувало ще у 1982 році та швидко стало зразком ідеальної співпраці в автопромі.

Початок епохи дизелів

Першим кроком став 6,9-літровий дизель IDI, який з’явився у 1983 році. Це був перший досвід International у створенні двигуна для Ford. Автомобіль отримав надійний, хоч і «спокійний» мотор — він не вражав потужністю, але був відчутно міцним і економним.

У 1988 році Ford підняв планку: з’явився 7,3-літровий IDI з турбонаддувом. Потужність зросла до 190 к.с., а крутний момент — до 388 Нм. Для тих, хто любить відчувати м’язи під капотом, це був справжній подарунок.

Народження Power Stroke

1994 рік став справжньою віхою: народився легендарний Power Stroke. Це був 7,3-літровий турбодизель із прямим упорскуванням палива, який одразу завоював серця фанатів. Міцний, потужний і невибагливий — саме так Ford уявляв ідеальний дизель для своїх пікапів.

Після нього Navistar випустив ще 6,0 і 6,4-літрові Power Stroke. Але не все було гладко: двигун 6,0 видався проблемним, і Ford вирішив взяти виробництво Power Stroke у свої руки до 2011 року. Це рішення дозволило повернути репутацію надійних дизелів і закласти основу для сучасних легенд.

Емоції за кермом

Дизелі Power Stroke — це не просто мотори. Це відчуття сили, надійності та впевненості за кермом. Кожен натиск педалі — це контроль над потужністю, а рев двигуна підкреслює характер автомобіля. Любителі пікапів знають: один раз прокотившись на Power Stroke, забути його неможливо.

Ford і Navistar створили щось більше, ніж просто двигун. Вони подарували водіям відчуття легенди, яке живе досі.

Power Stroke: від легенди до кошмару і назад

Коли мова заходить про дизелі Ford, неможливо оминути історію Power Stroke. Це були мотори, які змушували серце битися швидше… але не завжди з доброї причини.

7.3 Power Stroke — легенда, яку не забути

Під капотом пікапів Ford 7.3 Power Stroke став справжньою іконою: потужний, надійний, здатний тягнути важкі причепи та дарувати справжнє задоволення від водіння. Дев’ять років він був зіркою, поки нові норми викидів і шуму не змусили його піти на пенсію у 2003 році.

 6.0 Power Stroke — коли потужність обертається проблемами

На зміну класичному мотору прийшов 6.0 Power Stroke. Потужний: 325 к.с., 570 Нм крутного моменту. Але поспіх у виробництві обернувся катастрофою:

  • перегрітий EGR і масляний охолоджувач,
  • проблемні болти та прокладки,
  • несправна помпа високого тиску.

Фанати дизелів називали його «вбивцею нервів» — рекламації, ремонти та відкликання коштували Ford близько $1 мільярда.

6.4 Power Stroke — промінь надії

У 2007 році Ford представив 6.4 Power Stroke. Потужність зросла до 350 к.с., крутний момент — 650 Нм. Здавалось, проблеми залишились позаду, але новий дизель теж мав свої «сюрпризи»:

  • засмічення сажових фільтрів (DPF),
  • тріщини поршнів, протікання радіатора,
  • підвищена витрата палива.

Ця історія — як американські гірки: від неймовірної радості до розчарування і знову до надії. Ford навчився на своїх помилках, і саме вони стали фундаментом для сучасних надійних дизелів Power Stroke.

Якщо ти фанат пікапів, то знаєш: один раз сівши за кермо Power Stroke — забути його неможливо. Це не просто двигун, це справжня легенда на колесах!

Судові війни та народження легенди: як Ford забрав Power Stroke під свій контроль

Історія дизелів Power Stroke — це не лише про мотори, а й про грандіозний конфлікт між двома гігантами автоіндустрії: Ford і Navistar.

Судові баталії через 6.0 Power Stroke

Коли 6.0 Power Stroke став «головним болем» для Ford, компанія втомилася сама покривати витрати на гарантійні ремонти. У січні 2007 року Ford подала в суд на Navistar, звинувативши постачальника двигунів у завищенні цін і відмові брати участь у витратах на ремонт проблемного мотора.

У відповідь Navistar заявив, що ціни відповідають контракту, а всі проблеми виникли через невиконання зобов’язань Ford. Напруга зростала: Navistar навіть призупинив виробництво та постачання 6.4 Power Stroke, що порушило плани Ford. Пізніше Navistar подала ще один позов, звинувативши Ford у намірі створити власний 4,4-літровий дизель для F-150.

Мир після бурі

Зрештою, у січні 2009 року суперечка завершилася поза судом: Ford і Navistar дійшли згоди розірвати контракт на постачання двигунів до кінця року. Ford заплатив Navistar суму, яка не розголошувалася, і отримав повний контроль над виробництвом моторів починаючи з 2010 року.

 Народження 6.7 Power Stroke

Не гаючи часу, Ford представив власну версію легендарного дизеля — 6.7 Scorpion. Створений з нуля до 2011 року, цей двигун став новою віхою для Power Stroke:

  • потужність до 500 к.с.,
  • крутний момент до 1 200 Нм,
  • надійність і довговічність.

Сьогодні 6.7 Power Stroke випускається вже в трьох поколіннях і здобув репутацію мотора, який поєднує силу легенди з сучасною надійністю.

Історія Ford і Navistar — це драматична сага про суперництво, помилки та амбіції. Вона показує: за кожним великим двигуном стоїть не лише метал і техніка, а й історія людських рішень, ризиків і перемог. Для фанатів пікапів Power Stroke — це символ сили, який пройшов через бурю і вийшов ще сильнішим.

👁 4
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності