Ніякого спадкоємця Citigo: Epiq – найменший EV Skoda
— 12.09.2025Citigo не повернеться, а Epiq стане найменшим EV Skoda – акцент на бензинові та гібридні Fabia, Kamiq і Scala.
Citroën у Formula E: французька ікона повертається у великий спорт
Stellantis готує справжню сенсацію: Citroën Racing замінить Maserati MSG у чемпіонаті Formula E. Французький бренд, який століттями асоціюється з інноваціями та ралі, тепер вступає у світ електричних болідів.
«Це не просто повернення в автоспорт, — кажуть у Citroën Racing, — це електрична, інноваційна та драйвова пригода, яка втілює наші цінності та бачення мобільності майбутнього».
Погляд у майбутнє: електричний болід Citroën
У соцмережах з’явився перший тизер нового електричного боліда Citroën. Він обіцяє стати справжнім витвором мистецтва швидкості та технологій. Презентація відбудеться 20 жовтня, а поки ми можемо лише гадати, наскільки цей односидельний монстр зможе захопити серця фанатів.
Логотип Citroën Racing Formula E на обкладинці Facebook вже викликає запитання: чи закінчиться епоха ралі для бренду? Можливо, Citroën поступиться місцем своєму «сестринському» бренду Lancia, яка готує новий Ypsilon Rally2 HF Integrale замість C3 Rally2.
Citroën — легенда ралі
Бренд має виняткову історію: 8 титулів виробників та 9 поспіль титулів пілотів у WRC у золотий період Себастьяна Леба та Даніеля Елени (2004–2012). Додайте до цього 4 перемоги у Rally Dakar на ZX Rally Raid у 90-х — і отримаєте справжню легенду світового автоспорту.
Citroën не лише для ралі
Але Citroën вміє дивувати та поза ралі. З 2014 по 2016 рік команда тріумфувала у FIA World Touring Car Championship (WTCC), вигравши три поспіль титули пілотів і виробників на перегоновій версії седана C-Elysée.
Citroën готується вразити світ електричних перегонів. Їхній новий болід обіцяє не лише швидкість, а й емоції, драйв та стиль. Чи стане цей поворот у Formula E початком нової ери для французького бренду? Фанати вже тримаються на краю своїх місць!
Citroën замінює Maserati у Formula E
Citroën Racing готується зайняти місце Maserati MSG, яка дебютувала у Formula E у 2023 році, передавши естафету від Venturi Racing. Команда Maserati пережила невдалу спробу поглинання раніше цього року, і хоча за три сезони здобула три перемоги (по одній у кожному сезоні), повідомляється, що вона поставати перед фінансовими труднощами.
Ще однією причиною відходу Maserati з Formula E стала нова стратегія бренду щодо електрифікації: менше уваги Folgore-версіям електрокарів та скасування електричного суперкара MC20.
Технічна підтримка від DS Automobiles
Як і Maserati MSG, Citroën Racing буде використовувати технічну базу іншого бренду Stellantis — DS Automobiles. За останнє десятиліття DS здобула кілька перемог і чемпіонських титулів. Зараз командою DS керує Penske, проте невідомо, чи залишиться вона у чемпіонаті у нову еру Gen4 односидельних болідів.
За інформацією The Race, у майбутньому у Formula E може подати заявку і Opel, що логічно для недавно оновленого підрозділу GSE Performance.
Конкуренція на трасі
Citroën Racing приєднається до сітки з 10 команд у наступному сезоні. Серед суперників:
Це новий етап для Citroën — час показати, що французька школа автоспорту здатна не лише на ралі, а й на блискучу електричну швидкість у Formula E.