Ніякого спадкоємця Citigo: Epiq – найменший EV Skoda
— 12.09.2025Citigo не повернеться, а Epiq стане найменшим EV Skoda – акцент на бензинові та гібридні Fabia, Kamiq і Scala.
AMG повертає характер: новий Mercedes C63 отримає рядну «шістку»
Кінець епохи «четвірки»
Забудьте все, що знали про Mercedes-AMG C63 останніх років. Чотирициліндровий гібрид, який викликав більше суперечок, ніж овацій, відходить у минуле. Під капотом знову буде справжній мотор для тих, хто любить драйв — рядна 3.0-літрова «шістка». І це рішення виглядає як ковток свіжого повітря для культової моделі.
Mercedes почув фанатів
Матиас Гайзер, представник ради директорів Mercedes, підтвердив: C63 із «шісткою» вже у розробці. Так, офіційної дати ще немає, але головне сказано — машина буде. Це чіткий сигнал: у Штутгарті дослухались до фанатів, які не сприйняли «гібридну четвірку» серйозно.
Чому всі чекали на цю новину
Давайте чесно: 2.0-літровий турбо — мотор тяговитий, вибуховий, він прекрасно почувається в A45 S. Але у C63 він виглядав «не тим самим». Адже ця модель завжди була символом сили, грубості й справжнього німецького брутального V8. Коли конкуренти з BMW та Audi вперто тримаються за свої рядні шістки, рішення AMG про «четвірку» виглядало зрадою традицій. Тепер усе повертається на круги своя.
Шістка замість V8 — а чому б і ні?
Так, «вісімки» не буде. Але хто сказав, що шість циліндрів — це компроміс? Подивіться на BMW M3 і M4 — вони доводять, що рядна «шістка» може бути настільки ж емоційною та «м’ясною», як старий добрий V8.
У CLE 53 цей мотор уже показав, на що здатний: 442 к.с. у парі з 48-вольтовим mild-hybrid. А в E53 AMG та ж сама «шістка» у версії plug-in hybrid розганяється аж до 603 к.с. – і це вже серйозна заявка.
Менше «коней», більше драйву
Так, на папері це виглядає скромніше за нинішні 671 к.с. від гібридної «четвірки». Але цифри не завжди про емоції. BMW M3 Competition має «всього» 523 к.с. – і жоден фанат не скаже, що йому бракує потужності.
Справжнє питання: як звучатиме новий C63? Якщо він поверне отой фірмовий «AMG-рев», від якого пробігають мурашки, якщо кермо знову даруватиме відчуття боротьби з машиною — ось тоді фанати пробачать відсутність V8.
Mercedes-AMG C63 готується до переродження. І все йде до того, що «шістка» може повернути йому не тільки повагу конкурентів, а й любов фанатів.