Нова зброя Mercedes-AMG (фото)
— 13.09.2025 / 9:00- Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon стартує від $93 350 без урахування плати за доставлення.
- Він дешевший за високопродуктивні універсали від Audi та BMW більш ніж на $30 000.
- Плагін-гібрид забезпечує сумарну потужність у 577 кінських сил і 553 фунт-фути крутного моменту.
Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon: німецький універсал, який підриває уявлення про сімейні авто
Три бренди — три гарячі універсали
Любителі швидких універсалів можуть святкувати: тепер у США доступні відразу три варіанти від німецької “великої трійки”. Поруч з уже відомими Audi RS6 Avant та BMW M5 Touring на сцену виходить абсолютно новий гравець — Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon 2026 року.
Ціна, яка дивує
Новинка з’явиться в автосалонах уже цієї осені. Ціна стартує від 93 350 доларів (без урахування доставлення). Для порівняння: універсал обійдеться всього на 3 750 доларів дорожче за седан. І тут головний сюрприз: Mercedes виявився десятки тисяч доларів дешевшим, ніж його конкуренти. Audi RS6 Avant стартує від 130 700 доларів, а BMW M5 Touring — від 123 900.
Трохи слабший, але все одно шалений
Чому така різниця? Усе просто: E 53 трохи поступається в потужності. Але лише трохи. Під капотом — плагін-гібридна установка:
- турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун,
- батарея на 28,6 кВт·год,
- електромотор, інтегрований у 9-ступеневу автоматичну коробку.
Разом це дає 577 к.с. та 749 Нм крутного моменту. Цього більш ніж достатньо, щоб універсал вистрілював, як спорткар, і водночас залишався практичним сімейним авто.
Емоції за кермом
Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon — це не просто про швидкість. Це про відчуття сили, коли автомобіль слухається найменшого руху педалі. Це про комфорт у довгій подорожі, коли не треба обирати між драйвом і зручністю. І це про гордість — адже керуєш авто, яке здатне одночасно бути сімейним другом і хижим звіром.
Динаміка, яка вражає
Цифри говорять самі за себе: розгін від 0 до 100 км/год — всього 4 секунди. Для сімейного універсала це звучить майже нереально. І це ще не все — лише на електротязі Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon може проїхати до 66 кілометрів. Уявіть: щоденні поїздки містом без краплі бензину — і при цьому запас адреналіну під капотом.
Максимальна швидкість іще вища
Стандартно універсал розганяється до 250 км/год, але з пакетом AMG Dynamic Plus межі зсуваються — аж до 280 км/год. Це рівень суперкарів, але у кузові практичного сімейного авто.
AMG Dynamic Plus: ще більше драйву
Цей пакет — справжня знахідка для тих, хто любить відчувати максимум. Він додає:
- задній диференціал підвищеного тертя,
- потужнішу композитну гальмівну систему з більшими передніми дисками,
- функцію Race Start, яка підіймає віддачу до 604 к.с. і скорочує час розгону до 3,8 секунди.
Емоції за кермом
Уявіть: натискаєте газ — і універсал стрімко мчить уперед, залишаючи позаду не лише більшість авто, а й здивовані погляди. Це машина, яка вміє бути тихою та електричною, коли треба, і шаленою ракетою — коли хочеться.
Конкуренти теж не відстають
Звісно, Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon виглядає вражаюче. Але конкуренти теж мають чим здивувати.
Audi RS6 Avant Performance ховає під капотом брутальний бітурбо V8 об’ємом 4,0 літри. Його віддача — 621 к.с. та 850 Нм крутного моменту. Цих сил вистачає, щоб розганяти універсал до сотні всього за 3,3 секунди. Це майже рівень суперкарів, але з багажником для сімейних поїздок.
А ось BMW M5 Touring робить ставку на плагін-гібрид. Комбінована потужність сягає 717 к.с. та 1000 Нм — це справжня “гармата на колесах”. Так, запас ходу на електротязі тут скромніший — лише 40 км, зате розгін до 100 км/год займає 3,5 секунди.
Універсали, які ламають стереотипи
Audi, BMW і Mercedes вкотре довели: універсал — це зовсім не про спокійні сімейні подорожі. Це про шалений драйв, відчуття сили й емоційний вибух, загорнутий у практичний кузов із простором для речей і пасажирів.
Багато оснащення вже у базі
Відкинемо конкуренцію й поглянемо на сам Mercedes-AMG E 53 Hybrid Wagon. Він із самого початку йде щедро укомплектований. Універсал має повний привід, підрулювання задньої осі та підвіску AMG Ride Control з адаптивними амортизаторами. Стандартно він отримує 20-дюймові колеса, але охочі можуть замовити й 21-дюймові.
Вибір на будь-який смак
Палітра кольорів налічує понад десять варіантів, а для тих, хто хоче більше характеру, передбачено три пакети стилю: Night, Night Plus та Carbon Fiber. Кожен із них додає особливих акцентів у зовнішності — від агресивного чорного декору до спортивного вуглецевого волокна.
Салон: поєднання розкоші та технологій
Всередині — справжня територія комфорту та преміумвідчуттів. Водія та пасажира зустрічають підігрівні передні сидіння з електрорегулюванням, обшиті комбінацією MB-Tex і мікрофібри. У руках — підігрівне спортивне кермо з наппа-шкіри, а над головою — панорамний скляний дах, що додає простору та світла.
Музику тут варто слухати голосно: система Burmester 4D Surround Sound занурює у звучання так, ніби ви в концертному залі. Технологічний блок складається з 12,3-дюймової цифрової панелі приладів та 14,4-дюймової мультимедійної системи. Це справжній кокпіт майбутнього, де все під рукою.
Опції, які перетворюють універсал на справжній витвір мистецтва
Для тих, хто хоче ще більше комфорту й технологій, Mercedes-AMG підготував чимало опцій. Серед найцікавіших — пакет MBUX Superscreen, що додає 12,3-дюймовий дисплей для переднього пасажира. Також клієнти можуть замовити сидіння з наппа-шкіри, декоративні вставки з дерева або карбону, а ще спеціальні пакети сидінь — Multicontour чи AMG Performance.
Рівні оснащення: від розкоші до хай-теку
Крім окремих опцій, буде доступно два комплекти рівня — Exclusive та Pinnacle.
Exclusive додає сучасні фари Digital Light, скло з тепло- та шумоізоляцією, а також активне амбієнтне підсвічування з технологією візуалізації звуку.
Pinnacle включає все це й навіть більше: унікальні фари, здатні проектувати зображення прямо на дорогу, проєкційний дисплей, чотиризонний клімат-контроль і систему MBUX Interior Assistant, яка реагує на жести.
Спеціальна версія Edition 1
І на десерт — особлива серія Edition 1. Вона отримує ексклюзивний колір кузова Manufaktur Alpine Grey з контрастними акцентами та графікою, чорні 21-дюймові ковані диски та унікальне внутрішнє оздоблення. Це буде справжній колекційний варіант для фанатів марки.
Mercedes-AMG кидає виклик конкурентам
Універсал, який коштує на $30 000 дешевше, ніж суперпотужні Audi та BMW, але при цьому дарує не менше емоцій — це прямий виклик від Mercedes-AMG. І здається, у цій війні за серця фанатів швидких універсалів переможця обиратимемо ми, водії.


























