Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Audi скасувала RS6 e-tron: ікона зберегла рев мотора

Легенда не готова мовчати.

Audi зупинила розробку RS6 e-tron і залишає свій культовий універсал із бензиновим V8. Гучний рев переміг тихе дзижчання батарей.

Audi відмовилась від RS6 e-tron: легендарний універсал залишився на бензині

Гучні обіцянки — і тиха відмова. Audi згорнула плани зі створення RS6 e-tron — електричного універсала, який мав стати візитівкою лінійки RS. Усередині компанії зізнаються: ринок не запалав бажанням купувати ультрапотужні електричні «вагони», а продажі преміальних EV сповільнились. Тож рішення було простим — зберегти ім’я RS6 там, де воно звучить найгучніше: у світі бензину.

Чому Audi зупинила проєкт

RS6 e-tron мав отримати нову платформу PPE, понад 800 к.с. та стати на щабель вище від електричних A6 та S6 e-tron. Здавалося, усе йшло до створення справжньої «батарейної ракети».

Та керівництво насторожилося: навіть RS e-tron GT із 900+ кінськими силами не став хітом. А фанати RS6, як показало життя, не готові міняти звук V8 на електричне дзижчання. Тож в Audi вирішили не спалювати гроші на проєкт, який міг закінчитися провалом.

Нова епоха RS6 Avant

Замість e-tron компанія готує абсолютно новий RS6 Avant, який уже бачили на тестах. Так, він залишиться бензиновим і збереже V8, але дизайн матиме сучасні акценти. На шпигунських фото помітні модні розділені LED-фарі — схоже, навіть «олдскульні» ікони не уникнуть трендів.

Що це означає для Audi Sport

RS6 стає міцною бензиновою опорою в час, коли інші моделі поступово переходять на гібриди. І це не випадково: Audi вирішила дати ентузіастам ще один шанс насолодитися легендарними двигунами. V8 у RS6 — щонайменше до 2026-го. А п’ятициліндровий мотор із його неповторним «варварським» звуком житиме в RS3 GT до 2027-го. Потім — кінець епохи.

А електрокари?

Audi не здається. Просто змінила акценти. Тепер ставка робиться не на сімейні універсали, а на ефектні шоукари. Один із них — Concept C: емоційний електричний родстер, який поєднує ностальгію за TT та драматичність R8. Це знак: електричні Audi будуть іншими — сміливими, легкими, дизайнерськими.

Відмова від RS6 e-tron — це не крок назад, а визнання очевидного: не кожна легенда готова до «тихої» революції. RS6 залишається вірним бензину. RS3 ще подарує нам свій дикий п’ятициліндровий крик. А майбутні електричні Audi будуть експериментами, які пробують нові форми та емоції.

Головне, що послання Audi прозоре: справжнє серце Audi Sport досі б’ється на бензині. Гучно, сильно і впевнено.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності