
Audi скасувала RS6 e-tron: ікона зберегла рев мотора
— 15.09.2025 / 8:30Легенда не готова мовчати.
Audi зупинила розробку RS6 e-tron і залишає свій культовий універсал із бензиновим V8. Гучний рев переміг тихе дзижчання батарей.
Audi відмовилась від RS6 e-tron: легендарний універсал залишився на бензині
Гучні обіцянки — і тиха відмова. Audi згорнула плани зі створення RS6 e-tron — електричного універсала, який мав стати візитівкою лінійки RS. Усередині компанії зізнаються: ринок не запалав бажанням купувати ультрапотужні електричні «вагони», а продажі преміальних EV сповільнились. Тож рішення було простим — зберегти ім’я RS6 там, де воно звучить найгучніше: у світі бензину.
Чому Audi зупинила проєкт
RS6 e-tron мав отримати нову платформу PPE, понад 800 к.с. та стати на щабель вище від електричних A6 та S6 e-tron. Здавалося, усе йшло до створення справжньої «батарейної ракети».
Та керівництво насторожилося: навіть RS e-tron GT із 900+ кінськими силами не став хітом. А фанати RS6, як показало життя, не готові міняти звук V8 на електричне дзижчання. Тож в Audi вирішили не спалювати гроші на проєкт, який міг закінчитися провалом.
Нова епоха RS6 Avant
Замість e-tron компанія готує абсолютно новий RS6 Avant, який уже бачили на тестах. Так, він залишиться бензиновим і збереже V8, але дизайн матиме сучасні акценти. На шпигунських фото помітні модні розділені LED-фарі — схоже, навіть «олдскульні» ікони не уникнуть трендів.
Що це означає для Audi Sport
RS6 стає міцною бензиновою опорою в час, коли інші моделі поступово переходять на гібриди. І це не випадково: Audi вирішила дати ентузіастам ще один шанс насолодитися легендарними двигунами. V8 у RS6 — щонайменше до 2026-го. А п’ятициліндровий мотор із його неповторним «варварським» звуком житиме в RS3 GT до 2027-го. Потім — кінець епохи.
А електрокари?
Audi не здається. Просто змінила акценти. Тепер ставка робиться не на сімейні універсали, а на ефектні шоукари. Один із них — Concept C: емоційний електричний родстер, який поєднує ностальгію за TT та драматичність R8. Це знак: електричні Audi будуть іншими — сміливими, легкими, дизайнерськими.
Відмова від RS6 e-tron — це не крок назад, а визнання очевидного: не кожна легенда готова до «тихої» революції. RS6 залишається вірним бензину. RS3 ще подарує нам свій дикий п’ятициліндровий крик. А майбутні електричні Audi будуть експериментами, які пробують нові форми та емоції.
Головне, що послання Audi прозоре: справжнє серце Audi Sport досі б’ється на бензині. Гучно, сильно і впевнено.