Bentley перетворили на Packard: 17 тисяч годин роботи (фото)
— 15.09.2025Packard, який зник у 1958 році, повернувся у ХХІ столітті у вигляді ексклюзивного проєкту на базі Bentley.
Packard Excellence: втрачену мрію відродили у Нідерландах
Легенда, що не зникла
Автомобільна марка Packard залишила ринок ще у 1958 році. Але навіть сьогодні це ім’я викликає відчуття ностальгії й змушує замислитися: яким би міг бути Packard у сучасності?
Для одного пристрасного шанувальника цього виявилося не лише фантазією. Завдяки наполегливості та великим ресурсам з’явився унікальний Packard Excellence – розкішний седан, створений у єдиному екземплярі.
Голландське диво
Проєкт втілили майстри JB Classic & Bespoke – нідерландська компанія, відома відновленням класики та ексклюзивними кузовами. Дизайн і технічну частину розробили у студії CinovarA, тому машину сміливо можна назвати «made in Netherlands».
Відродження мрії, що не здійснилася
Excellence не є прямою копією класичного Packard чи навіть концепту Packard Twelve 1999 року. Джерелом натхнення став французький седан Facel Vega Excellence, який наприкінці 50-х ледь не отримав шильдик Packard. Тоді компанія Studebaker-Packard планувала продавати Vega зі своїм V8, але проти виступив партнер — Daimler-Benz. Ідея загинула, Packard пішов у минуле.Сьогодні ж – у 2025 році – цю мрію все ж відродили.
Основа – Bentley, образ – Packard
Під шкірою Packard Excellence ховається Bentley Flying Spur другого покоління (2013–2019). Але впізнати британський седан непросто. Кузов переробили повністю, витративши на це понад 17 тисяч годин ручної праці.
Найяскравіші акценти – вертикальні LED-фари у стилі Cadillac, масивна трисекційна решітка та фігурка “Goddess of Speed”, що ховається у центрі. Це справжній поклін історії Packard.
Розкіш у деталях
Профіль машини став динамічнішим: гостріші лінії, а двері відчиняються проти ходу, як у Rolls-Royce. Для цього інженери створили унікальні петлі та ручки з нержавіючої сталі, сформованої вручну.
Задня частина вийшла більш стриманою, але впізнавана завдяки С-подібним ліхтарям і емблемі Packard на кришці багажника.
Яка начинка?
Про технічну сторону виробники мовчать. Нагадаємо: Flying Spur того покоління мав два варіанти моторів — 4,0-літровий V8 або 6,0-літровий W12. Який саме стоїть під капотом Excellence — загадка.
Дорогий символ
Ціну творці не називають. Але зрозуміло одне: ексклюзивність такого рівня коштує дуже дорого. Це не просто автомобіль, а данина марці, якої більше немає, та спроба втілити в життя мрію, що свого часу так і залишилася на папері.