Нова Ferrari Testarossa: захоплюйся заміною SF90 (відео+фото)
— 15.09.2025Ferrari 849 Testarossa: машина, яка змушує відчувати кожну секунду за кермом.
Британці зібрали Lotus Elise вагою всього 600 кг: це не авто, а куля на колесах!
Машина-ілюзія: легша за повітря
Уявіть собі: звичайний Lotus Elise у 90-х важив менше тонни — і тоді це вже здавалося магією. Але зараз, коли середньостатистичний сімейний кросовер важить утричі більше, цифри просто шокують.
І тут на сцену виходить британська Analogue Automotive зі своєю версією — VHPK. Лише 600 кг. Це легше, ніж деякі спортбайки з коляскою!
Карбонова дієта
Секрет такої ваги — тотальна «дієта» з карбону. Кузов, салон, колеса, навіть гальма. Більше жодного грама зайвого металу. Це не просто рестомод, це справжня інженерна алхімія.
Трон посередині
Інженери пішли далі: у VHPK лише одне сидіння — по центру, як у Формулі-1. Сідаєш — і відразу відчуваєш себе пілотом боліда. Ідеальний баланс, мінімум ваги, максимум адреналіну. Це не просто авто, це симулятор життя на гоночній трасі.
Малюк із серцем суперкара
Під капотом — легендарний Rover K-series. Але не той слабенький мотор на 118 коней. Тут він розкручений до 250 к.с.!
При масі у 600 кг це означає — 406 к.с. на тонну. У перекладі людською: цей малюк «валить» як Ferrari, тільки ще відчайдушніше.
Для тих, хто може собі дозволити мрію
Випустять лише 35 екземплярів. Ціна поки що таємниця, але зрозуміло одне: цей Lotus — не про економію, а про статус. Це авто для тих, хто хоче відчути чистий драйв, а не возити покупки з супермаркету.
Чому всі в захваті
VHPK Lotus Elise — це квиток у світ, де вага міряється сотнями кілограмів, а емоції — у вибухах адреналіну. Це машина, яка повертає нас до епохи, коли спорткари були легкими, божевільними й чесними.