Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes відмовляється від чисто цифрового підходу

Mercedes повертає фізичні кнопки у свої «цифрові» салони

Mercedes-Benz готується зробити крок назад… але лише в найкращому сенсі! Як повідомив керівник відділу програмного забезпечення Magnus Östberg, автівки бренду знову отримають фізичні кнопки та ролики, адже дані показують: вони реально працюють краще для водіїв.

Нововведення дебютує в нових електромобілях GLC та CLA Shooting Brake – на оновленому кермі з’являться кнопки, ролики та перемикачі, які стануть стандартом для майбутніх моделей Mercedes. А ще важливіше – нове кермо поступово встановлять і на автомобілі, що вже продаються, починаючи з нещодавно представленого CLA.

«Найпростіший і водночас економічний спосіб додати фізичні елементи у цифрові салони – це оновити кермо», – пояснив Östberg.

Чому кнопки кращі за сенсорні екрани

На Мюнхенському автосалоні Östberg розповів Autocar, що різницю одразу відчуваєш: якщо сісти за кермо CLA з майже суцільним сенсорним управлінням, а потім – за GLC з фізичними роликами та кнопками, відчуття зовсім інші.

«Дані показують, що фізичні кнопки важливі для певних вікових груп і категорій водіїв. Баланс між сенсорними екранами та кнопками – надзвичайно важливий», – каже він.

Ці дані збирають прямо з «програмно визначених» автомобілів (SDV): CLA став першим таким авто Mercedes, GLC – другим. Завдяки цьому виробник бачить, що реально використовують водії, і може приймати рішення на основі точних даних.

Кожен ринок – свій стиль

Östberg зазначив, що залежно від регіону форма керма може змінюватися: європейці люблять кнопки, а азіати віддають перевагу сенсорам та голосовому управлінню.

У майбутньому Mercedes також планує додати фізичні кнопки в інші частини салону, але, скоріше за все, це стосуватиметься переважно SUV, де простору більше, а водії цінують кнопки.

Гігантські екрани та технології майбутнього

Одночасно з поверненням кнопок, GLC отримав найбільший дисплей в історії Mercedes – MBUX Hyperscreen шириною 39,1 дюйма, який охоплює майже всю панель приладів.

Головний дизайнер Mercedes Gordon Wagener каже: «Ми майже досягли межі збільшення екранів. Інтер’єр GLC за технологічністю майже як S-Class. Це неймовірно – рівень розкоші та інновацій, який ми створили».

Голосове управління та штучний інтелект

Mercedes активно впроваджує штучний інтелект і голосові команди, особливо для китайського ринку. Але дані показують, що європейські водії теж активно користуються цією функцією: у CLA використання голосових команд потроїлося.

«Це феноменально», – захоплено каже Östberg.

Фізичні кнопки, гігантські дисплеї та AI – Mercedes поєднує комфорт, розкіш і технології так, щоб водій відчував себе справжнім творцем свого авто. І, здається, бренд знайшов ідеальний баланс між цифровим майбутнім та реальними відчуттями за кермом.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності