
Hyundai :чи досягла піку екранна лихоманка?
— 18.09.2025 / 15:00Hyundai Concept Three: ера сенсорних екранів добігає кінця?
На недавньому автошоу IAA Mobility у Мюнхені Hyundai представила свій компактний електрокар Concept Three – прототип доступного EV, який, можливо, ніколи не добереться до США. Але головне тут – салон, де дизайнери вирішили зробити ставку на менше екранів і більше простоти.
Менше екранів – більше комфорту
«Багато водіїв дратуються, коли доводиться гортати нескінченні меню», – говорить Саймон Лоасбі, керівник Hyundai Design Center у Сеулі.
У Concept Three команда шукала новий шлях взаємодії з автомобілем.
Замість великого центрального сенсорного дисплея або цифрової панелі приладів, тут кілька маленьких екранів, які можна налаштовувати під себе. Найважливішу інформацію виводять безпосередньо під лобове скло, щоб вона завжди була в полі зору водія.
Фізичні кнопки повертаються
«Люди готові гратися з меню, коли хочуть розважитися або подивитися мультимедіа. Але функції, якими користуєшся щодня – температура, кондиціонер, гучність, підігрів сидінь, перемикання треків – постійно через екран лізти не хочеться», – пояснює Лоасбі.
Hyundai задумалася: чи потрібен для цих простих функцій екран? Можливо, класичні кнопки повернуться. Цей тренд вже відчувають у США: віцепрезидент Hyundai Ha Hak-soo зазначав, що водії скаржилися на «екранну монополію», і компанія думає про повернення фізичних елементів управління.
Concept Three – для Європи, не для США
Коли саме це станеться, поки не ясно. Concept Three лише попередній погляд на майбутню модель, і не факт, що його простий інтерфейс дійде до серійних авто. Малюк-електрокар більше орієнтований на європейський ринок, тоді як нові Hyundai Elantra та Tucson залишаться з традиційними сенсорними системами.
Враження від салону
Інтер’єр Concept Three вражає легкістю та зрозумілістю. Відчуття, що ти керуєш майбутнім EV, але без зайвої складності. Ніяких зайвих жестів по екрану, лише швидкий доступ до найважливішого – і це приємно відчувається.
Hyundai, видається, вирішила, що час «екранної лихоманки» може закінчитися – і водії скажуть цьому рішенню «так!»