
Kia K4: новий суперник Golf у Європі(фото)
— 18.09.2025 / 9:00- Kia підтвердила, що її хетчбек K4, який конкурує з Golf, вийде в Європі пізніше цього року.
- Заміна Ceed починається з 114-сильного турбованого 1,0-літрового двигуна і сягає 178 к.с. у версії з 1,6 л.
- У Великій Британії не буде седана, який пропонуватимуть разом із хетчбеком у США.
Kia K4: новий виклик VW Golf у Європі
Стильний хетчбек уже на підході
Kia офіційно кинула виклик Volkswagen Golf. Цього року в європейських автосалонах з’явиться абсолютно новий Kia K4 у кузові хетчбек. Це наступник популярного Ceed, але тепер із більш сміливим дизайном і зовсім іншим характером.
Модель виробляють у Мексиці — там же, де й версії для американського ринку. Але якщо у США покупці можуть обирати між седаном і хетчбеком, то європейцям дістанеться тільки п’ятидверна. І знаєте що? Це навіть плюс — хетч виглядає найбільш драйвово.
Америка чи Європа: відмінності відчутні
Американський K4 у базі має атмосферний 2,0-літровий мотор на 147 к.с. А от у Європі стартова комплектація зовсім інша: маленький, але турбований 1,0-літровий двигун на 113 к.с. Попри скромну потужність, він дарує більше жвавості у місті, а ще йде в парі з «механікою». Для тих, хто хоче більше комфорту, є варіант із «роботом» DCT.
Цікаво, що навіть початковий європейський K4 сприймається сучасніше — адже має турбо і можливість гібридної системи. У США ж пропонують тільки стару добру атмосферу з варіатором.
Більше потужності — більше емоцій
На щастя, для тих, кому 113 к.с. замало, Kia підготувала цікавіші варіанти. У лінійці з’явиться знайомий 1,6-літровий турбо — такий самий, як у США, але з іншими налаштуваннями. Європейці отримають дві версії: на 148 та 178 к.с. І це вже зовсім інший рівень емоцій.
Шкода, але «механіки» тут не буде — тільки роботизована коробка DCT. Та все ж у поєднанні з турбомотором це обіцяє швидку реакцію й справжнє задоволення від керма.
Дивимося в майбутнє
Найцікавіше попереду: вже у 2026 році Kia планує додати до лінійки повноцінний гібрид. Це означає, що K4 стане ще економнішим і сучаснішим, не втрачаючи драйву.
Kia K4 — це не просто заміна Ceed. Це автомобіль, який хоче показати Golfу, хто тепер задає тон у класі. Стильний дизайн, сучасні двигуни, європейський акцент на турбо й «механіку» — усе це робить K4 дуже привабливим для тих, хто шукає щось свіже та емоційне.
Готуйтеся: вже наприкінці року новинка з’явиться в Європі. І виглядає, вона не залишить байдужим нікого.
Простір має значення: Kia K4 проти VW Golf
Більше місця для пасажирів і багажу
Новий Kia K4 вражає не лише дизайном, а й простором усередині. Колісна база у 2 720 мм на 100 мм довша, ніж у VW Golf Mk8.5. Тож не дивно, що корейці сміливо заявляють: простір для ніг ззаду — найкращий у класі.
І з багажником ситуація цікава. У звичайній версії K4 пропонує 438 літрів проти 381 л у Golf. Але якщо обрати «м’який» гібрид, доведеться пожертвувати місцем: об’єм падає до 328 л.
Технології в салоні
Сідаючи за кермо K4, водій бачить знайому панорамну панель від Kia. Вона об’єднує три екрани:
- 12,3-дюймову цифрову приборку,
- 5,3-дюймовий дисплей клімату,
- 12,3-дюймовий мультимедійний тачскрін.
Уже «в базі» — бездротові Apple CarPlay та Android Auto, а також голосовий асистент із елементами штучного інтелекту. У багатших комплектаціях додається бездротова зарядка, а меломани можуть обрати топову акустику Harman Kardon.
Ціна й конкуренція
Вартість K4 у Європі поки не розкрита. Очікується, що ціна буде на рівні або трохи нижчою за VW Golf. А він у Британії стартує від £28,150 за версію Life із 1,5-літровим мотором — потужність така ж, як у 1,0-літрової турбоверсії K4.
Чесно кажучи, Golf ми поважаємо, але новий Kia виглядає значно яскравішим — і зовні, і в салоні. Тож цілком можливо, що «корейський гравець» відкусить добрий шмат від продажів німецької ікони.