
Рекордні продажі та заводські паузи: GM у 2025 році
— 18.09.2025 / 9:30Рік вдалий для вантажівок і фургонів GM – і раптом пауза
Цей рік став справжнім тріумфом для вантажівок і фургонів GM, які збирають на заводі у Венцвіллі, Міссурі.
Chevy Colorado піднявся на 26,3% – це близько 11 тисяч проданих машин більше, ніж торік. Він залишається улюбленцем тих, хто любить міцний, надійний пікап, здатний впоратися з будь-яким бездоріжжям.
GMC Canyon теж не пасе задніх – плюс 8,9%, або близько 1 500 авто. Цей пікап вражає стильним дизайном і відчуттям комфорту навіть у далекій дорозі.
А старенькі, але легендарні робочі фургони Chevy Express і GMC Savana теж підняли продажі – Chevrolet виріс на понад 60%, а GMC – більше ніж на 40%! Ці вантажівки все ще незамінні для бізнесу і великих сімей: простір салону вражає, а мотор витримує будь-яке навантаження.
Разючі цифри, правда? Тому новина про тимчасове закриття заводу через проблеми з постачанням комплектуючих стала невеликим ударом для фанатів GM.
Не назавжди – завод повернеться до роботи
Автомобільні новини спершу повідомили про закриття, а ми звернулися до представника GM за коментарем. Він підтвердив:
«Ми тимчасово скоригували графік виробництва на заводі у Венцвіллі, щоб врахувати проблеми з постачанням та узгодити плани бізнесу. Завод планується відновити нормальну роботу 20 жовтня».
Отже, шанувальники Chevy і GMC можуть трохи зітхнути – пауза не довга. А поки можна насолоджуватися думкою про пікапи та фургони, які вміють поєднувати міцність, комфорт і стиль, і готуватися до того моменту, коли дороги знову наповняться цими надійними «залізними друзями».
Що стало причиною закриття і як це вплине на покупців?
Представник GM не став вдаватися у подробиці того, які саме деталі у ланцюзі постачання спричинили проблему, і чи це пов’язано з виробництвом, чи з імпортом. Він лише повідомив, що працівники заводу тимчасово відправляються у неоплачувану відпустку до моменту відновлення роботи.
За даними Automotive News, це торкнеться близько 3 800 працівників.
Ми також поцікавилися, чи вплине закриття на наявність авто в дилерських центрах. Представник GM заспокоїв: вплив буде мінімальним. Тобто хвилюватися, що зараз треба терміново купувати Canyon або Colorado, поки що не варто.
Невелика перешкода на тлі великого успіху
Цей рік для GM видався трохи дивним. З одного боку, компанія показує відмінні результати з продажів, а з іншого – стикається з періодичними проблемами на виробництві.
Серпень став рекордним місяцем для продажів електромобілів GM, і лише один EV показав зниження продажів – Lyriq, який уже найдовше перебуває на ринку.
Але в цілому всі бренди GM продаються краще, ніж торік. За процентним приростом лідирує Buick – +29,2%, потім йдуть Cadillac, GMC та Chevy.
Якщо дивитися по обсягу продажів, найбільший бренд переміщає найбільше машин – майже 80 000 авто більше, ніж у 2024 році. Це показує, що навіть тимчасові збої на заводах не можуть зупинити справжній бум GM на дорогах.
Тимчасові закриття заводів і зміни в пріоритетах GM
Окрім Венцвілля, GM оголосила про тимчасове закриття заводу в Теннессі, що додає до вже існуючих зупинок виробництва. Як зазначає Automotive News, завод у Spring Hill, Tennessee, буде закритий на кілька тижнів цієї осені, а також протягом усього грудня.
Там виробляють XT5, XT6, Lyriq та Vistiq, і окрім тимчасових закриттів, завод зменшить кількість робочих змін. Частково сповільнення пов’язане зі зняттям з виробництва трирядного SUV XT6, який фактично замінює електричний Vistiq.
Також GM тимчасово відправила працівників у неоплачувану відпустку на заводі Factory Zero у Детройті до 6 жовтня. Саме там збирають GMC Hummer EV, Sierra EV, Chevy Silverado EV та Cadillac Escalade IQ.
Ще одна зміна стосується заводу в Orion Township, Мічиган, де компанія скорочує виробництво електромобілів, роблячи акцент на великі вантажівки. На перший погляд, це дивне рішення на тлі рекордних продажів EV, але, можливо, GM прогнозує сповільнення попиту після завершення федеральних податкових пільг на електромобілі.
Отже, як ми бачимо, цей рік для GM – справжній контраст: високі продажі та рекорди на фоні тимчасових проблем на заводах.