Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електрокросовер Deepal S07 намагається зачепити Європу (огляд + фото)

Changan Deepal S07 – китайський електрокросовер, який намагається вразити Європу
Що це за авто?

Changan Deepal S07 – це просторий середньорозмірний електрокросовер від китайської марки, яка вперше виходить на британський ринок. Авто просте: одна комплектація, задній привід і батарея досить великої місткості. І комплектація одна, але щедра – з усім необхідним «на старті».

Зовні Deepal S07 виглядає цікавіше за багато інших кросоверів. Дизайнери на чолі з Клаусом Цикорією, який працював у Volkswagen над серією ID, створили авто з довгою колісною базою і чіткими, «гострими» поверхнями та світлотехнікою. Візуально він відчувається сучасним, хоча натяки на інші популярні моделі простежуються.

Салон – типовий китайський кросовер: один великий екран у стилі Tesla, прості горизонтальні лінії, але якість матеріалів приємно дивує.

Хто в конкурентах?

На тлі –

  • Tesla Model Y,
  • Skoda Enyaq,
  • Kia EV6,
  • Renault Scenic Deepal S07 виглядає сміливо, але не революційно.

Серед китайських конкурентів

  • MG S5,
  • BYD Atto 3,
  • Geely EX5,
  • Smart #3,
  • Omoda E5,
  • Zeekr 7X.

Найближчий по «технологічній начинці» – XPeng G6, але він розчарував на дорозі.

Електрична «начинка» – сильна чи слабка сторона?

Батарея тут велика – 80 кВт-год, WLTP-діапазон 295 миль. Звучить непогано, але ефективність нижча, ніж у конкурентів: інші електрокросовери проходять схожу відстань на меншій батареї.

Швидка зарядка теж не вражає: 47 хвилин від 10 до 80% або 35 хвилин від 30 до 80%. У багатьох конкурентів з великими батареями цей процес займає менш як 30 хвилин.

Хто такий Changan?

Changan – один з найбільших китайських виробників, майже половина Toyota за масштабами. Історія понад 40 років. Раніше працювали з Ford і Mazda, тепер здебільшого створюють власні бренди: Changan, Avatr і Deepal.

Для Європи Changan готується серйозно: дизайн-студія у Турині працює з 2001 року, інженерний центр у Бірмінгемі з 2010-го. Вже ведуть розробку гібридних моделей із розширювачем запасу ходу.

Deepal 07 – лише початок: незабаром з’являться Deepal 05, менші моделі та EREV-версії, а бренд Avatr вийде у 2026 році.

Чи відчувається європейська рука?

Так. Авто проєктувалося у Турині, підвіску налаштовували для британських доріг, а екранну систему переробили під місцевий ринок. З першого разу інтерфейс може здатися «шаленим», але після невеликої інструкції все стає зрозуміліше.

Як він їде?

Їзда приємна і передбачувана. Розгін до 100 км/год за 7,9 секунди – цілком достатньо для сімейного кросовера. Педаль газу м’яка, рух спокійний, комфортний для дітей ззаду.

Шум від дороги та вітру майже не потрапляє в салон, кузов відчувається міцним, але на дрібних нерівностях підвіска може бути трохи «гумовою».

Чи зручно для родини?

Салон спробує розважити пасажирів: «вогняна» кнопка, анімації на екрані, динамічне підсвічування, розпізнавання жестів. Це більше для WOW-ефекту, ніж користі.

Ззаду просторо для ніг, багажник великий, хоч і не дуже глибокий. Під капотом є додаткове місце під невеликі речі.

Вердикт

«Європейський дизайн і налагоджена підвіска роблять його приємнішим за інші китайські кросовери. Але екран і ефективність гальмують ентузіазм»

Deepal S07 – авто без явних недоліків: простір для сім’ї, гарна безпека, довга гарантія, багата комплектація. Але на дорозі він швидше «невидимий»: не вражає характером, а конкуренти часто цікавіші та драйвовіші.

👁 63
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності