
BMW: «Двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть!»
— 26.09.2025 / 8:00- Старший керівник BMW заявив журналістам, що двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть.
- Пізніше пресслужба BMW пом’якшила коментарі Ґоллера.
- BMW стверджує, що Ґоллер мав на увазі різні темпи розвитку ринків.
BMW: двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть!
Ми вже знаємо, що двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) не зникнуть повністю з європейських моделей автомобілів до 2035 року. Частково це завдяки гібридам, які ще довго будуть на дорогах. Але один із топменеджерів BMW пішов далі: за його словами, ДВЗ не просто отримали «відстрочку» на 10 років. Вони… безсмертні.
«ДВЗ та двигуни внутрішнього згоряння ніколи не зникнуть. Ніколи!» – заявив Йохен Ґоллер, глава відділу клієнтів, бренду та продажів BMW, під час недавньої зустрічі з журналістами на Мюнхенському автосалоні.
Це той самий автосалон, де BMW презентувала електричний iX3 – перший автомобіль із нової серії Neue Klasse, який визначатиме розвиток бренду на наступні десять і більше років.
Наскільки серйозно це звучало?
Чи дійсно Ґоллер мав на увазі, що бензинові двигуни будуть у нас ще через 40–50 років? Звичайно, ніхто не вірить, що вони знадобляться людям, коли літаючі авто стануть буденністю, а телепортація стане реальною. Але його слова явно вразили фанатів класичних авто та тих, хто не готовий прощатися із ревом двигунів.
Пресслужба BMW трохи «охолодила» запал
BMW швидко відреагувала на галас у медіа. Пресслужба пояснила, що коментарі Ґоллера були сказані в гумористичному контексті. Вони додали, що він хотів підкреслити різницю в темпах переходу на нові технології між різними країнами та регіонами.
Що це означає для фанатів авто?
По суті, BMW дає зрозуміти: навіть у світі електромобілів, класичні двигуни ще довго залишатимуться в нашому житті. Для тих, хто любить відчуття потужності під капотом і рев мотора на дорозі – це приємна новина.
ДВЗ не здаються – і, виглядає, ще не скоро здадуться.
Цифри говорять самі за себе
На щастя для нас, європейців і американців, електромобілі набирають популярність швидше, ніж у багатьох інших регіонах світу. Хоча темпи впровадження EV не завжди відповідають очікуванням самих виробників, таких як BMW, електрокари вже складають п’яту частину всіх нових продажів у Європі. В США частка трохи менша, але масове прийняття електромобілів у найближчі роки – питання часу. А от в Індії чи віддалених куточках Африки та Азії цього можна чекати ще довго.
Добра новина для шанувальників ревучих моторів
BMW, здається, залишається відданою стратегії багатьох джерел енергії – принаймні поки що. Стара платформа CLAR оновлюється, щоб підтримувати комбіновані моделі та гібриди, такі як новий X7 (який вже «засвітився» на шпигунських фото), поряд із новими електрокарами Neue Klasse.
Майбутнє на кількох платформах
За даними Autocar India, BMW планує мати три платформи:
- Neue Klasse для електрокарів,
- нову мультиенергетичну платформу для гібридів (і, можливо, водневих авто),
- базову платформу для доступних моделей на ДВЗ.
Чи вмруть двигуни внутрішнього згоряння?
Звісно, колись вони зникнуть, але з допомогою гібридів, попиту клієнтів та, можливо, екопалива, бензинові та дизельні мотори ще мають кілька яскравих років на дорозі. Для фанатів класичного реву під капотом це приємна новина: ДВЗ ще не сказали останнє слово!