Податковий кредит підштовхнув Tesla, але флагмани підвели
— 03.10.2025Продажі Tesla у третьому кварталі зросли, адже покупці кинулися у шоуруми перед закінченням податкового кредиту на електромобілі.
Zeekr представив новий флагманський SUV: сила, розкіш і ціна, що дивує
Китайський сюрприз на ринку
Zeekr офіційно запустив у Китаї свій новий флагманський позашляховик, і головна сенсація — стартова ціна виявилася значно нижчою, ніж очікували навіть у самій Піднебесній.
Дизайн одразу чіпляє око: здається, ніби перед нами нащадок Rolls-Royce Cullinan та Range Rover. Габаритний, розкішний, але водночас технологічний.
Скільки коштує мрія
Базова версія Max стартує з 465 900 юанів (близько $64 000). За ці гроші покупець отримує повний привід, два електромотори та загальну потужність у 885 к.с. Для перших клієнтів ще й діє знижка у 10 000 юанів, тож ціна падає до 455 900 юанів (близько $62 600).
Для розуміння: у США приблизно стільки ж коштує середньорівнева Lincoln Nautilus, яка, до речі, теж збирається в Китаї.
Далі — тільки більше
Версія Ultra — це вже крісла-«капітани» у другому ряду, комфорт бізнес-класу та ціна від 485 900 юанів (приблизно $66 700).
Hyper виводить SUV на інший рівень: три електромотори, шалені 1381 к.с. та додаткові «фішки» розкоші. Вартість — 559 900 юанів (близько $76 900).
На вершині модельного ряду — Black Edition. Та сама потужна силова установка, ще більше розкоші й ексклюзивності. Ціна стартує від 599 900 юанів (близько $82 300).
Попит, що вражає
Інтерес до моделі просто вибуховий. Zeekr повідомляє: 10 000 попередніх замовлень лише за перші 13 хвилин після старту! А за годину — понад 40 000.
Перші клієнти в Китаї отримають свої авто вже у листопаді.
Це не просто новий гібридний позашляховик. Це виклик для європейських і американських брендів. Потужність понад 1 300 к.с., розкішний інтер’єр і цінник, який «кусає» набагато менше, ніж очікувалось.
Zeekr робить ставку на емоції — і, здається, вже виграв перший раунд.
Zeekr 9X: новий гібридний «звір» із Китаю, що кидає виклик світовим брендам
Прем’єра, яка інтригує
На Шанхайському автосалоні Zeekr вперше показав свій новий розкішний SUV — 9X. Тоді виробник обмежився лише фото і залишив деталі в таємниці. Тепер характеристики розкриті — і вони змушують багатьох західних конкурентів виглядати застарілими.
Перший гібрид у лінійці
Для Zeekr 9X це історичний крок: до цього компанія випускала лише електрокари, а тепер виходить у сегмент підзаряджуваних гібридів.
Під капотом — 2,0-літровий турбочотирициліндровий двигун на 275 к.с., який працює в парі з двома або трьома електромоторами.
У версії з двома моторами — загальна потужність сягає 885 к.с.
У тримоторній конфігурації — це вже шалені 1 381 к.с. (1 030 кВт).
Для SUV такі цифри — майже неймовірні.
Динаміка, що захоплює дух
Zeekr заявляє:
Це рівень суперкарів, але в кузові сімейного розкішного позашляховика.
Технології майбутнього
За даними Міністерства промисловості та інформатизації Китаю, покупці зможуть обирати між акумуляторами на 55 кВт-год та 70 кВт-год.
Батарея більшої місткості — рекорд для гібридів: запас ходу лише на електротязі сягає 302 км. І ще одна сенсація — 900-вольтна електросистема, яка дозволяє зарядити акумулятор з 20 до 80% всього за 9 хвилин. Це рівень, про який більшість конкурентів можуть тільки мріяти.
Zeekr 9X — це не просто новий гібридний SUV. Це виклик ринку, поєднання сили, технологій і розкоші, яке може переписати правила гри.