Jeep Avenger у стильному виконанні North Face (огляд+фото)
— 07.10.2025Новий Avenger North Face – компактний кросовер, який поєднує гібридну технологію і модний дизайн.
Isuzu D-Max 2023: старий добрий «пікап» із новим стилем
Що це за авто?
Можливо, ви не помітили, але Isuzu D-Max отримав оновлення в середині 2023 року. Зміни не кардинальні, але помітні: нова решітка радіатора, свіжі диски та оновлені тканини в салоні. Як кажуть: «якщо не зламалося — не ремонтуй».
Сьогодні в Україні та Великій Британії Isuzu пропонує лише одну модель. Коли третє покоління D-Max приїхало на британський ринок у 2021 році, виробник заявляв, що автомобіль стане більш «лайфстайл». На той час Mitsubishi вже покинула ринок, Volkswagen припинив попередню Amarok, а Mercedes X-Class більше не виробляли.
Hilux і Ranger залишалися основними конкурентами, а зараз з’явилися нові суперники: Ranger-based Amarok, KGM Musso та дорогий Ineos Grenadier. Але, попри все, 2024 рік став найуспішнішим для D-Max у Великій Британії — понад 6 500 авто знайшли своїх власників.
Зараз, коли подвійні кабіни вважаються автомобілями, а не комерційним транспортом, важко передбачити, як зміниться ринок пікапів.
Чи перестав D-Max бути робочим «жерстяним» пікапом?
Не зовсім. Isuzu робить крок у сторону «лайфстайлу», але при цьому все ще пропонує класичну версію Utility: сталеві диски, чорні пластикові бампери та галогенові фари. Ціна стартує з 27 755 фунтів.
Крок за кроком модель підіймається до більш «елітного» сегмента. Найдорожчий варіант AT35 коштує понад 57 000 фунтів і виглядає як справжній пригодницький монстр від Arctic Trucks: піднята підвіска на 40 мм, розширені колісні арки, 35-дюймові шини BFGoodrich. Якщо для вас сходження на гору до сніданку — це стиль життя, вам точно сподобається.
Що під капотом?
Традиційно: міцна рама і листова підвіска ззаду. Двигун один — старий добрий 1,9-літровий турбодизель на чотири циліндри. Коробки передач — 6-ступінчаста механіка або автомат. Пікап тягне до 3,5 тонн, що робить його справжнім «трударем».
Скоро в лінійці з’явиться й електрична версія D-Max EV: з повним приводом, батареєю 66,9 кВт-год, 188 к.с., тягою 240 Нм і, як і дизель, здатністю тягти 3,5 тонни та перевозити одну тонну. Дальність ходу WLTP — 163 милі, а перші постачання до Великої Британії плануються на березень 2026 року.
Основні цифри, які варто знати
Навіть найекстремальніший Arctic Trucks перевізник з підвіскою Bilstein витримує понад одну тонну корисного навантаження. І не забуваймо про гарантію — 125 000 миль або п’ять років на всі модифікації.
Вердикт
Isuzu вдалося зберегти «робочу» сутність D-Max і водночас зробити його привабливим для масового покупця у версії V-Cross. Не ідеально: поведінка на дорозі все ще залишає бажати кращого, а дизельний мотор можна було б зробити тихішим. Але за свою ціну D-Max виглядає дуже переконливо.
Салон простий, зрозумілий і без зайвого пафосу, навіть якщо деякі графічні елементи виглядають старомодно, а матеріали — трохи простіші за Ranger чи Amarok.
Підсумок: D-Max — це компроміс між робочим «жорстким» пікапом і модним пригодницьким авто. Для тих, хто цінує надійність і хоче трохи стилю — справжній варіант.