Авто новини в Україні – autonews.net.ua

M4 проти часу: BMW продовжує життя культового купе (фото)

  • BMW може продовжити виробництво M4, що дозволить йому перевершити за тривалістю седан G80 M3.
  • Застарілий G82, ймовірно, отримає оновлення у стилі Neue Klasse перед зняттям з виробництва.
  • Нове покоління M3 очікується наприкінці 2027 або на початку 2028 року.

BMW M4 залишається у грі: легендарне купе проживе довше, ніж очікувалося

Після того як Mercedes-AMG C 63 S перейшов на чотирициліндровий гібрид, BMW M4 остаточно закріпив за собою статус найспокусливішого німецького спорткара. Потужний, розкішний і шалено драйвовий — він легко може кинути виклик суперкарам і на треку, і на прямій чверті милі.

M4 не здається — буде жити довше!

Якщо нова інформація підтвердиться, нинішнє покоління BMW M4 (G82) залишиться у виробництві набагато довше, ніж планувалося.
Спершу передбачалося, що випуск моделі завершиться в червні 2028 року, але тепер є всі шанси, що M4 залишиться на конвеєрі до червня 2029-го.
Це зробить покоління G82 одним із найдовгоживучіших в історії M4.

Для порівняння, попереднє покоління F82 вироблялося всього шість років. Якщо ж G82 доживе до 2029-го, його “життя” триватиме майже дев’ять.

Чому це круто

Навіть у 2025 році M4 виглядає і відчувається як справжній “звір”. Його дикий рев, реакція на газ і стабільність у поворотах викликають азарт і адреналін.
І якщо BMW за цей час ще трохи “підкачає” потужність, то у 2029-му цей спорткар усе ще змусить серце битися швидше.

 Що там у братів по цеху — M3

Схожі зміни чекають і на родича — BMW M3. Седан G80 зійде з дистанції вже у лютому 2027 року, а універсал M3 Touring протримається до жовтня того ж року.

Далі на арену вийде нове покоління — G84 M3, яке очікується у жовтні 2028 року. Воно залишатиметься у виробництві аж до 2034-го — тобто BMW готує справжнього довгожителя серед “емок”.

BMW знову грає на випередження. У час, коли конкуренти шукають компроміси між екологією та драйвом, M4 залишається вірним чистим емоціям і швидкості.
І, видно, нас чекає ще кілька років справжнього бензинового щастя — з ревом турбін і мурахами на шкірі від натискання педалі газу.

Хочеш відчути справжню силу BMW? Просто дочекатись — і M4 знову покаже, чому вона легенда.

BMW готує сюрприз: новий M3 і нинішній M4 стоятимуть поруч у шоурумах

Зазвичай BMW не тримає дві моделі різних поколінь поруч — але цього разу все інакше. Новий M3 і нинішній M4 можуть перетнутися у продажу, і це виглядає як справжня заява про впевненість. Компанія явно вірить у силу нинішнього M4, залишаючи його у строю навіть після дебюту наступного покоління.

Новий M3 — ще гарячіший, ще розумніший

Очікується, що BMW M3 G84 представлять наприкінці 2027 або на початку 2028 року. Він отримає новий дизайн у стилі Neue Klasse — сміливі лінії, сучасну геометрію та високотехнологічні акценти.

Під капотом — оновлений 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун із двома турбінами. Але це ще не все. Його планують поєднати з невеликим акумулятором і електромотором, інтегрованим у коробку передач.
Така система дасть більше потужності, швидшу реакцію і  вибуховий старт — без переходу у повноцінний гібрид.

 M4 може отримати “друге дихання”

І якщо M4 справді залишиться у виробництві до 2029 року, BMW, ймовірно, подарує йому оновлення у стилі Neue Klasse.
Тобто ми можемо побачити знайому “емку”, але з новим обличчям — свіжішим, гострішим, більш футуристичним.

Що це означає для фанів

Для поціновувачів — це чудова новина.
З одного боку — новий гібридно-турбований M3, який відкриває нову епоху.
З іншого — перевірений роками M4, що залишиться вірним класичному драйву й відчуттю “чистого бензину під ногою”.

BMW грає сміливо. І виглядає, що попереду — золотий період для M-серії, де старе й нове зійдуться в одному шоурумі, щоб довести: справжній драйв не старіє.

👁 4
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності