Три кити Peugeot: панаш, якість і справжнє кермування (відео)
— 09.10.2025Після років «тихого режиму» марка знову бере курс на силу, якість і водійський азарт — починається нова епоха Peugeot.
CUPRA Formentor VZ5 повертається: п’ять циліндрів адреналіну у кузові кросовера
Іспанський звір із серцем від Audi RS3
Cupra знову робить те, що ми так любимо — бере найсоковитіший двигун концерну Volkswagen і вкидає його у свій найяскравіший кросовер. Так, 2,5-літровий п’ятициліндровий мотор повертається у новий Formentor VZ5. І найголовніше — тепер він офіційно доступний і для британського ринку, тобто у праворульному виконанні.
Обмежена серія — лише для найшвидших
Cupra випустить лише 4 000 екземплярів цього звіра. Тож якщо хочете відчути себе за кермом кросовера з душею спортивного боліда — часу обмаль. Попередня версія VZ5 розганялася до 100 км/год всього за 4,2 секунди. І, виглядає, оновлена модель не стане повільнішою.
Мотор, що співає, як ніякий інший
Під капотом — 2.5-літровий п’ятициліндровий турбомотор, знайомий фанатам Audi RS3. Він видає 354 фунт-фут (480 Нм) крутного моменту, працює в парі з 7-ступеневим «роботом» DSG і повним приводом. А ще — має ту саму фішку, що й RS3: розумний розподіл крутного моменту між задніми колесами, який буквально «підштовхує» авто в повороті.
Дизайн, який кричить про потужність
Оновлений Formentor VZ5 виглядає ще агресивніше:
Загальна атмосфера в салоні — темна, стильна, з натяком на трек. Все тут нагадує: ти не просто в кросовері, ти за кермом Cupra, яка не боїться жодного повороту.
Ціна поки таємниця, але очікування — великі
Cupra поки не розкриває вартість нового VZ5. Для орієнтира: гібридна версія VZ3 стартує в Британії з позначки близько £50 000. Тож за унікальний п’ятициліндровий мотор і лімітований статус доведеться віддати трохи більше.
Cupra Formentor VZ5 — для тих, хто не хоче «звичайного» SUV
Це не просто швидкий сімейний кросовер. Це емоція, звук і драйв, загорнуті в іспанський стиль. І якщо ви шукаєте авто, що дарує мурахи від натискання педалі газу — Formentor VZ5 саме те, що потрібно.
Хто встигне — отримає не просто машину, а шматок автомобільної історії з п’ятьма циліндрами чистого задоволення.