Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Зупинка електричної революції (фото)

Електромобільна мрія на паузі: чому виробники переглядають свої плани

Ще кілька років тому здавалося, що перехід на електромобілі — це питання часу. Усі великі автовиробники обіцяли: за десятиліття їхні лінійки стануть повністю електричними. Та сьогодні цей ентузіазм відчутно згас.

Гальма замість прискорення

У США продажі електрокарів зростають повільніше, ніж очікували компанії. Попит виявився не таким гарячим, як прогнозували аналітики. А після скасування федеральної податкової знижки у $7500, що діяла до кінця вересня, ринок охолов ще більше.

Автовиробники міняють курс

Через слабкий інтерес покупців виробники масово переглядають свої електроплани. Деякі моделі зникли з продажу після короткого періоду, інші — навіть не дісталися конвеєра.

Ford, наприклад, скасував розробку трирядного електричного SUV. Maserati призупинила випуск спортивного MC20 Folgore, а Nissan та Infiniti згорнули роботу над двома електроседанами. Навіть Porsche змінила курс — її флагманський позашляховик K1 тепер отримає не батареї, а класичний двигун і гібридну версію.

Електричне майбутнє — під питанням

Ринок електрокарів переживає непрості часи: амбітні плани відходять на другий план, а виробники шукають золоту середину між інноваціями й реальністю попиту.

Одне ясно: перегони за електрифікацію не закінчилася — вона просто взяла паузу. І те, як швидко вона знову набере обертів, покаже вже найближче майбутнє.

Acura ZDX

Acura ZDX: перший і останній електрокар марки

У вересні 2025 року Acura оголосила про зняття з виробництва свого першого електромобіля ZDX. Модель, створена на базі платформі GM і зібрана поруч із Cadillac Lyriq у Теннессі, прожила всього один рік. Рішення про її закриття збіглося в часі із завершенням федеральної податкової знижки на електрокари у США.

Dodge Charger Daytona R/T

Dodge Charger Daytona: електричний мускулкар скорочує обороти

Dodge у 2025 році перевів легендарний Charger на електрику, але вже з 2026-го звузив лінійку. Після зняття з виробництва версії R/T із потужністю 496 к.с. залишився лише Scat Pack на 670 к.с. Компанія пояснила це «тимчасовим призупиненням» через нові тарифні політики США. Тим часом стало відомо, що розробку надпотужного Charger Banshee на 1000 к.с. — скасовано.

Genesis Electrified G80

Genesis Electrified G80: елегантний, але недовговічний

У серпні 2025 року Genesis припинив продаж електричної версії седана G80 у США. Модель із запасом ходу 282 милі та двома електромоторами не змогла завоювати ринок — у перший рік продали лише 1329 авто. У компанії пояснили рішення необхідністю «пристосуватися до змін попиту та ринкових умов».

Nissan Ariya

Nissan Ariya: електрокросовер, що не втримався на ринку США

Після лише трьох років продажів Nissan призупинив виробництво електричного SUV Ariya для США. Хоч компанія назвала це «паузою», планів на повернення моделі немає. Ariya пропонувалася у версіях від 238 до 338 к.с. і мала запас ходу до 304 миль, але попит виявився нижчим за очікування.

Ram 1500 EV

Ram 1500 REV: електропікап, який так і не виїхав на дороги

У 2023 році Ram представив електричний пікап, що мав конкурувати з Ford F-150 Lightning та Chevy Silverado EV. Та після серії затримок у вересні 2025-го компанія повністю скасувала проєкт через спад попиту на електрокари. Назву REV тепер отримає гібридна версія Ram 1500, яка раніше мала називатися Ramcharger.

Volkswagen ID.7

Volkswagen ID.7: електроседан без американської прописки

Компанія Volkswagen у 2023 році представила електричний седан ID.7, який мав стати наступником Passat. Проте вже у січні 2025-го виробник відмовився від планів виводити модель на ринок США. Там авто так і не з’явиться, хоча в Європі ID.7 уже продається.

👁 49

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності