Lamborghini Lanzador – електрика чи гібрид? (фото)
— 11.10.2025Марка вирішує, яким буде її перший «зелений» суперкар — на батареях чи з класичним двигуном під капотом.
Buick Regal живий у Китаї, поки США забули про седани
Хоча Buick вже давно залишив седани у Північній Америці, сконцентрувавшись на кросоверах, тисячі миль на схід, у Китаї, класичний чотиридверний седан із багажником усе ще живе та є популярним.
Regal зник з американських салонів у 2020 році, як і його кузени Opel та Holden. Але у Китаї цей автомобіль продовжує свій шлях і навіть отримав нову стильну опцію, яка явно черпає натхнення з одного з найвідоміших спортивних Buick.
Повернення у чорному стилі
Новий пакет називається Obsidian Black Racing. Він поєднує темно-чорний кузов, чорну решітку радіатора, чорні диски та задній спойлер у тій самій «невидимій» чорній палітрі. Червона емблема GS на чорному тлі виглядає особливо яскраво.
Дизайнери явно згадували про легендарний Buick Regal Grand National та GNX 1980-х років. Атмосфера ретро-спорту відчувається у кожній деталі.
Червона нотка всередині
Але салон зовсім не похмурий. Buick вирішив урізноманітнити темний екстер’єр червоною шкіряною обробкою. Колір більше схожий на винний, ніж на яскраво-ліпстиковий, але додає тепла та емоцій у доволі стриманий інтер’єр.
Дверні панелі прикрашені шкірою з малюнком у вигляді сот та французькою подвійною строчкою. Шкіра продовжується на панелі приладів у чорному кольорі, а вздовж килимків — підсвічування у формі крил, що створює приємну атмосферу.
Під капотом без сюрпризів
Не чекайте, що цей пакет принесе суперпотужний GNX-двигун. Базовий мотор під шильдиком 25T, який смішно перекладають як «25T Super Enjoyable Edition», — це 1,5-літровий турбо-четвірка GM Ecotec. Вона видає всього 166 к.с. (169 PS) та 250 Нм крутного моменту.
Так, це не гоночна ракета, але такий Regal — про стиль, атмосферу і задоволення від водіння, а не про рекорди на треку.
Трохи більше потужності
Якщо базовий мотор здається вам занадто скромним, можна взяти опціональний 28T. Це 2,0-літровий турбо-четвірка потужністю 233 к.с. (237 PS) і 350 Нм крутного моменту, який, як і менший мотор, працює з дев’ятиступеневим автоматом.
Не можна назвати це GNX-турбо, але пакет Obsidian Black створювався не для перегонів — це маленьке візуальне свято для очей.
Ціна та доступність
За словами Buick, пакет коштує 7 899 юанів (близько 1 110 доларів), а зараз діє спеціальна знижка 3 000 юанів (приблизно 421 долар).
Ціни на сам Regal починаються від 106 900 юанів (приблизно 15 000 доларів) і підіймається до понад 200 000 юанів (28 000 доларів) за топові комплектації.