
BMW XM: провал чи несподіваний успіх? (фото)
— 14.10.2025 / 12:00- BMW XM перевершив за продажами позашляховики Ferrari та Lamborghini, досягнувши 8 100 глобальних продажів минулого року.
- Однак порівняння є несправедливим через нижчу ціну та значно більші обсяги виробництва.
BMW XM: провал чи успіх? Найсуперечливіший позашляховик марки показав неочікувані результати
Скандальний дебют
BMW XM називали катастрофою для німецького бренду. Критики вважали його найневдалішою моделлю компанії — і в США, і у світі загалом. Проте цифри продажів змушують подивитися на ситуацію під іншим кутом.
Хто з ким змагається
Автоаналітик Феліпе Муньйос порівняв п’ять «суперлюксових спортивних SUV»:
- BMW XM,
- Lamborghini Urus,
- Ferrari Purosangue,
- Aston Martin DBX,
- Dongfeng MHero M-917.
Якщо прийняти, що всі вони грають в одній лізі, то BMW XM виглядає зовсім не аутсайдером.
Несподівані цифри
За минулий рік BMW продала 8 100 позашляховиків XM у світі. Це більше, ніж 5 600 Lamborghini Urus і майже вчетверо більше за 2 250 Ferrari Purosangue. Для порівняння, Aston Martin DBX розійшовся тиражем 2 050 одиниць, а Dongfeng MHero M-917 — лише 1 200.
Чому це не зовсім чесні перегони
Так, XM продається краще — але не варто забувати про нюанси. Його ціна значно нижча, а масштаби виробництва — набагато більші. Тож порівняння з Ferrari чи Lamborghini не зовсім коректне.
Емоції проти логіки
BMW XM викликає суперечливі відчуття. Одні бачать у ньому надто агресивного гіганта з дивним дизайном, інші — потужний символ нової епохи марки, де розкіш поєднується з електрифікацією та драйвом.
Підсумок
BMW XM може й не став улюбленцем фанатів, але байдужим не залишив нікого. І виглядає, що навіть попри хвилю критики, цей «звір» знайшов свою аудиторію — і продається краще, ніж можна було очікувати.
Не зовсім чесне порівняння
Об’єднувати BMW XM і китайський MHero з європейськими суперпозашляховиками — щонайменше дивно. Для початку, MHero M-917 — це зовсім інший звір. За розмірами він ближчий до Toyota Land Cruiser, має повністю електричну або гібридну версію з подовженим запасом ходу, і продається лише на кількох ринках світу.
До того ж його ціна набагато нижча — приблизно 98 тисяч доларів (близько 697 700 юанів). Для порівняння, BMW XM коштує суттєво більше, тож змагання між ними виглядає не зовсім справедливим — радше як порівняння люксового «бізнес-класу» з преміальним електрокросовером середнього рівня.
BMW XM: сила, розмір і… доступність
BMW XM вражає цифрами: 748 к.с. і 737 lb-ft (1 000 Нм) крутного моменту. Але він значно більший і важчий за Lamborghini, Ferrari чи Aston Martin. І, що важливо, він набагато дешевший. В США стартова ціна — трохи понад 160 000 доларів.
Різниця в ціні та масштабах виробництва
Для порівняння: Lamborghini Urus починається від 240 000 $, Aston Martin DBX — понад 255 000 $, а Ferrari Purosangue — близько 430 000 $. Не дивно, що XM, бувши потужним гібридом, легко обганяє їх за продажами.
До того ж BMW має величезні виробничі потужності у порівнянні з Ferrari, Lamborghini та Aston Martin. У 2024 році Aston Martin випустила лише 6 030 авто, Lamborghini — 10 687, Ferrari — 13 752.
BMW натомість продав понад 2,2 мільйона автомобілів по всьому світу. Тож поставити на ринок більше XMs не проблема — навіть без величезних знижок. І тут вже не лише про попит, а й про можливість «затопити» ринок.