Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BMW XM: провал чи несподіваний успіх? (фото)

  • BMW XM перевершив за продажами позашляховики Ferrari та Lamborghini, досягнувши 8 100 глобальних продажів минулого року.
  • Однак порівняння є несправедливим через нижчу ціну та значно більші обсяги виробництва.

BMW XM: провал чи успіх? Найсуперечливіший позашляховик марки показав неочікувані результати

Скандальний дебют

BMW XM називали катастрофою для німецького бренду. Критики вважали його найневдалішою моделлю компанії — і в США, і у світі загалом. Проте цифри продажів змушують подивитися на ситуацію під іншим кутом.

Хто з ким змагається

Автоаналітик Феліпе Муньйос порівняв п’ять «суперлюксових спортивних SUV»:

  • BMW XM,
  • Lamborghini Urus,
  • Ferrari Purosangue,
  • Aston Martin DBX,
  • Dongfeng MHero M-917.

Якщо прийняти, що всі вони грають в одній лізі, то BMW XM виглядає зовсім не аутсайдером.

Несподівані цифри

За минулий рік BMW продала 8 100 позашляховиків XM у світі. Це більше, ніж 5 600 Lamborghini Urus і майже вчетверо більше за 2 250 Ferrari Purosangue. Для порівняння, Aston Martin DBX розійшовся тиражем 2 050 одиниць, а Dongfeng MHero M-917 — лише 1 200.

Чому це не зовсім чесні перегони

Так, XM продається краще — але не варто забувати про нюанси. Його ціна значно нижча, а масштаби виробництва — набагато більші. Тож порівняння з Ferrari чи Lamborghini не зовсім коректне.

Емоції проти логіки

BMW XM викликає суперечливі відчуття. Одні бачать у ньому надто агресивного гіганта з дивним дизайном, інші — потужний символ нової епохи марки, де розкіш поєднується з електрифікацією та драйвом.

Підсумок

BMW XM може й не став улюбленцем фанатів, але байдужим не залишив нікого. І виглядає, що навіть попри хвилю критики, цей «звір» знайшов свою аудиторію — і продається краще, ніж можна було очікувати.

Не зовсім чесне порівняння

Об’єднувати BMW XM і китайський MHero з європейськими суперпозашляховиками — щонайменше дивно. Для початку, MHero M-917 — це зовсім інший звір. За розмірами він ближчий до Toyota Land Cruiser, має повністю електричну або гібридну версію з подовженим запасом ходу, і продається лише на кількох ринках світу.

До того ж його ціна набагато нижча — приблизно 98 тисяч доларів (близько 697 700 юанів). Для порівняння, BMW XM коштує суттєво більше, тож змагання між ними виглядає не зовсім справедливим — радше як порівняння люксового «бізнес-класу» з преміальним електрокросовером середнього рівня.

BMW XM: сила, розмір і… доступність

BMW XM вражає цифрами: 748 к.с. і 737 lb-ft (1 000 Нм) крутного моменту. Але він значно більший і важчий за Lamborghini, Ferrari чи Aston Martin. І, що важливо, він набагато дешевший. В США стартова ціна — трохи понад 160 000 доларів.

Різниця в ціні та масштабах виробництва

Для порівняння: Lamborghini Urus починається від 240 000 $, Aston Martin DBX — понад 255 000 $, а Ferrari Purosangue — близько 430 000 $. Не дивно, що XM, бувши потужним гібридом, легко обганяє їх за продажами.

До того ж BMW має величезні виробничі потужності у порівнянні з Ferrari, Lamborghini та Aston Martin. У 2024 році Aston Martin випустила лише 6 030 авто, Lamborghini — 10 687, Ferrari — 13 752.

BMW натомість продав понад 2,2 мільйона автомобілів по всьому світу. Тож поставити на ринок більше XMs не проблема — навіть без величезних знижок. І тут вже не лише про попит, а й про можливість «затопити» ринок.

👁 7
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності