Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Volkswagen W12: дикий суперкар, який дав дорогу Bugatti

Bugatti Mistral: останній порив легендарного W16

Новий Bugatti Mistral – це відкритий суперкар, який переносить легендарний Chiron на новий рівень. І водночас – це остання модель, яка отримала культовий чотиритурбовий двигун W16, що вперше з’явився у Veyron у 2005 році. Але історія цього авто почалася набагато раніше.

Початок легенди: 1998 рік

Ще у 1998-му, коли Volkswagen купив Bugatti, а разом із ним Bentley, Lamborghini та Cosworth, світ побачив сенсаційний родстер на Женевському автосалоні. Тоді ніхто навіть не здогадувався, що ця машина стане основою майбутніх Bugatti-родстерів.

Двигун був короткий, W-подібний, всього 510 мм довжиною, і розташовувався прямо посередині авто, відкритий для погляду. Це був 5,6-літровий W12, який складався з двох блоків VR6. У дорожній версії він видавав 420 к.с. і 391 lb-ft крутного моменту, а у перегоновий міг досягати 700 к.с.

Мрія про Le Mans

Volkswagen хотів, щоб цей автомобіль став серйозним суперником Ferrari та іншим легендам автоспорту. Дорожні версії мали видавати 500 к.с. при вазі всього 1380 кг завдяки карбоновому кузову від Italdesign.

Враження від кермування були незабутні:

  • педалі на підлозі,
  • маленький екран перед обличчям,
  • холодний вітер, що бив у обличчя.

На прямих авто відчувалося неймовірно стабільним, а в поворотах – легко «виходило з-під контролю». Слова одного з журналістів того часу: «потрібно ще доопрацювати», стали пророчими – справжнє вдосконалення так і не відбулося.

W12: прототип, який вражав

Цей W12-родстер був робочим прототипом, хоч і трохи недосконалим. Салон був розкішним для суперкара, а багажник дозволяв покласти два гольфових мішки. Кузов виглядав одночасно елегантно та агресивно: довгий силует, мінімалістичний дизайн і характерні дуги безпеки за спинами водія та пасажира.

Для Volkswagen важливішою була швидкість, ніж керованість. Але саме ця машина показувала, як можна поєднувати технології та емоції – відчуття потужності, драйву та престижу, які досі присутні у кожному сучасному Bugatti.

Поворот у стратегії Volkswagen

У 2002 році Volkswagen змінив стратегію. Замість створення суперкара для масового ринку, компанія зосередилася на ефективних концептах, таких як XL1. Le Mans і потужні родстери залишилися для Bugatti.

Спадщина Mistral

Сьогодні W12-родстер 1998 року – це майже забутий прототип, але він заклав фундамент для всіх сучасних моделей Bugatti, включно з новим Mistral. Цей суперкар став останнім носієм W16, підсумком епохи.

Mistral – це не просто машина, це емоції, швидкість та історія, які можна відчути за кермом.

Відчуття, що дають ці машини, залишаються з водієм назавжди. І навіть коли двигуни W16 зійдуть зі сцени, дух Bugatti ніколи не зникне.

👁 3
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності