Beetle, який обганяє Porsche 911 GT3 (фото)
— 12.12.2025Під ретро-кузовом VW Beetle ховається сучасний електродвигун потужністю понад 600 к.с., здатний розігнати машину швидше за Porsche 911 GT3.
Cadillac CT6: флагман повертається — тепер лише для Китаю
Седан, що вижив
Минуло понад п’ять років відтоді, як Cadillac CT6 зник з американських автосалонів. Але у Китаї цей флагманський седан не тільки зберігся — він еволюціонував.
Модель упевнено тримається на ринку й оновлюється, щоб задовольнити попит китайських покупців на преміальні седани.
Доступна розкіш
Друге покоління Cadillac CT6 залишається великим люксовим седаном, але тепер його ціна значно нижча, ніж колись у США.
Після останнього оновлення стартова ціна становить 289 900 юанів — це приблизно 40 700 доларів США.
Для порівняння: у 2019 році перше покоління CT6 в Америці коштувало від 58 995 доларів у базовій комплектації до 96 495 доларів у версії Platinum.
Якщо врахувати інфляцію, сьогодні це було б від 74 800 до 123 000 доларів.
Отже, китайський CT6 тепер майже вдвічі дешевший за американський аналог.
Флагман з новими технологіями
Оновлений CT6 отримав сучасний дизайн у стилі концепту Escala, великий вигнутий 33-дюймовий дисплей, систему Magnetic Ride Control для плавної їзди та Super Cruise — напівавтономну систему керування.
Cadillac CT6 у Китаї — це приклад того, як бренд зміг адаптувати флагманську модель до нових реалій.
Більше технологій, менше ціна — і все це для найвибагливішого ринку світу.

Cadillac CT6 2026: розкіш, технології та комфорт по-китайськи
Оновлення для китайського ринку
Cadillac суттєво оновив CT6, який продається в Китаї. У 2023 році модель отримала помітні зміни в дизайні та повністю оновлений салон.
У новій версії з’явився розкішний варіант інтер’єру Cloud Tranquility White — світла шкіра, що створює відчуття простору й спокою.
Версії та ціни
Для китайських покупців доступні три комплектації CT6:
Базова версія — від 289 900 юанів (приблизно 40 700 доларів),
Середня комплектація — від 309 900 юанів (43 500 доларів),
Топова версія — від 329 900 юанів (46 300 доларів).
Двигун і коробка передач
Під капотом — 2,0-літровий турбований двигун на 233 к.с. і 350 Нм крутного моменту, який працює в парі з 10-ступеневим автоматом.
Це поєднання забезпечує плавну динаміку та помірну витрату пального, що особливо важливо для великого седана.
Magnetic Ride Control — розумна підвіска
Одним із головних оновлень стала вдосконалена система Magnetic Ride Control. Вона входить до стандартного оснащення всіх версій.
Підвіска зчитує стан дороги в режимі реального часу й миттєво змінює жорсткість амортизаторів за допомогою магнітореологічної рідини.
Спереду використано підвіску типу подвійний важіль, а ззаду — незалежну багатоважільну конструкцію з алюмінію, що забезпечує стабільність і комфорт навіть на нерівних дорогах.
Оновлений Cadillac CT6 для Китаю — це поєднання сучасних технологій, стриманої елегантності та комфорту.
Модель підтверджує статус бренду як виробника справжніх люксових седанів, які можуть бути водночас розумними, стильними та доступними.
Інтер’єр Cadillac CT6: технологічна розкіш і спокій
Салон майбутнього
Всередині Cadillac CT6 одразу привертає увагу великим вигнутим 33-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 9K.
Це центральний елемент салону, який працює на новій операційній системі Cadillac і підтримує оновлення “по повітрю” (over-the-air).
Окрім цього, покупці можуть замовити систему Super Cruise — напівавтономне керування від GM.
Вона використовує шість камер, шість міліметрових радарів і дванадцять ультразвукових сенсорів, що забезпечують безпечний рух без участі водія на певних ділянках доріг.
Цікаво, що лідара тут немає — хоча в Китаї ця технологія вже стала звичною для преміуммоделей.
Комфорт і звук преміумклас
Для любителів якісного звучання Cadillac пропонує аудіосистему AKG з 19 динаміками, включно з вбудованими у підголівники.
Система активного шумопоглинання створює в салоні атмосферу повного спокою.
Також передбачено налаштовуване атмосферне підсвічування, безпровідну зарядку для смартфонів та стильні вставки з матового алюмінію, що підкреслюють сучасний дизайн.
Продажі поки що скромні
Попри всі технічні оновлення й високий рівень комфорту, Cadillac CT6 не став бестселером у Китаї.
За перші шість місяців року продано лише 209 автомобілів.
Це свідчить, що навіть на величезному китайському ринку розкішних авто не кожен флагман здатен знайти свого покупця.
Cadillac CT6 — це приклад того, як технології та комфорт можуть поєднуватись у гармонійному просторі.
Однак справжня розкіш не завжди гарантує популярність — навіть якщо вона виглядає як майбутнє вже сьогодні.