Кабріолет, який сам закриває дах: патент Mercedes
— 27.10.2025Mercedes-Benz патентує систему, яка за звуком грому та блискавки закриває дах кабріолета ще до початку дощу.
Коли легенда поступилася троном
Коли Countach зійшов із трону як король Lamborghini, він залишив по собі величезні чоботи, які треба було комусь заповнити. Але до 1990 року цей суперкар уже трохи нагадував рок-зірку з минулого — яскраву, але втомлену від слави.
Час нового демона
Та хвилюватися не було причин. У штаб-квартирі Lamborghini в італійському Сант-Агата-Болоньєзе інженери вже готували гідну заміну. Вони створили справжнього диявольського наступника — машину, що мала повернути блиск, швидкість і шалений дух бренду.
Це був новий етап історії — коли старий герой поступається місцем новому звірові дороги.
Зустрічайте — Diablo
Так, мова саме про Diablo. І цей неймовірно красивий Lamborghini Diablo VT 6.0 2001 року, за чутками, є єдиним у світі, пофарбованим у розкішний відтінок Verde Hydra. Нині цей ексклюзив виставлено на продаж на платформі Bring a Trailer.
Класика форм і сучасна сила
Diablo має настільки чисті та гармонійні лінії, що нагадує легендарний Countach LP400, але під його шкірою — повний привід, який допомагає приборкати потужність V12, як у сучасних суперкарів.
Символ епохи
Додайте сюди п’ятиступеневу “механіку” з відкритими металевими направляючими та важіль перемикання розміром із бейсбольний м’яч — і ви отримаєте ідеальне поєднання минулого та майбутнього Lamborghini.
Це справжній удар важкої артилерії — машина, яка поєднує дух 80-х із технологіями нового тисячоліття.

Від прокльону до бика
Якщо Countach отримав свою назву від лайливого вигуку часів “чорної смерті” на п’ємонтському діалекті (буквально — “зараза”), то Diablo продовжив традицію Miura, запозичивши ім’я в іспанського бойового бика.
Сила та характер
Спочатку Diablo оснащувався 5,7-літровим V12 і мав задній привід. Але вже на початку 1990-х з’явилася версія VT, що принесла нову систему повного приводу з перевагою на задню вісь.
Viscous Traction — контроль звіра
VT розшифровується як Viscous Traction — «в’язке зчеплення». У цієї моделі є блокування диференціалів спереду й ззаду. Лише 25% крутного моменту передається на передні колеса — тож червоний прапор краще розмахувати обережно. Цей бик слухняний, але приручений лише частково.

Компактний звір
За сучасними мірками суперкарів, 18-дюймові колеса могли б виглядати як маленькі ролики від старого телевізора 80-х. Але на Diablo вони здаються гігантськими.
Усе — для потужності
Секрет простий: Diablo менший, ніж здається. Він низький, компактний і майже повністю складається з двигуна. Усередині — лише два сидіння і легендарні «ножиці» дверей, які стали символом Lamborghini.
Останній штрих епохи
Цей екземпляр — версія 2001 року, тобто одна з останніх у виробництві. Саме тоді дизайн трохи оновили: зробили його більш плавним, але не менш агресивним.
Останній подих класичної епохи — перед тим, як на сцену вийшли нові покоління Lamborghini.