Subaru Crosstrek Wilderness для Японії (фото)
— 30.10.2025Японська версія Subaru Crosstrek Wilderness отримала стильні позашляхові деталі, але залишилася без справжніх оновлень для бездоріжжя.
Irmscher і Leapmotor об’єдналися: новий i C10 виходить у Німеччині
Китайський електрокросовер із німецьким характером
Попри зростання імпортних мит, китайські виробники продовжують активно виходити на європейський ринок. Компанія Leapmotor, частково належна концерну Stellantis, зробила ще один крок уперед — спільно з німецьким тюнером Irmscher створила спеціальну версію електричного SUV C10.
Лімітований випуск
Модель отримала назву i C10. Її вперше показали кілька місяців тому, а тепер вона офіційно увійшла до німецької лінійки Leapmotor. У продаж надійде лише 250 екземплярів, тож це справжня колекційна новинка.
Співпраця зі смаком
Компанія Irmscher відома своїми доопрацюваннями автомобілів Opel, а іноді — і Fiat, тому зв’язок зі Stellantis виглядає цілком логічним. За словами розробників, i C10 — це початок довгострокового партнерства між Irmscher і Leapmotor. У майбутньому очікуються й інші спільні проєкти.
Новий стиль і спортивний акцент
Спортивна версія середньорозмірного кросовера отримала нові п’ятиспицеві легкосплавні диски, більші за стандартні 20-дюймові колеса. Зовнішність залишилася стриманою — без агресивного обвісу, зате з’явилося більш виражене заднє антикрило, що додає динаміки образу.
Потужність і технічна база
В основі — флагманська повнопривідна версія з потужністю 590 к.с. та запасом ходу близько 440 км (272 милі). Такий набір робить i C10 не лише стильним, а й справді швидким електромобілем, готовим конкурувати з європейськими брендами.
Хоча це лише початок співпраці, Irmscher вже додала китайському кросоверу європейського шарму — і, виглядає, це тільки старт для нової хвилі тюнінгу електрокарів із Піднебесної.
Leapmotor i C10 by Irmscher
Irmscher i C10: потужний електрокросовер із червоним акцентом
Дизайн із характером
Тюнери з Irmscher додали червону смугу вздовж профілю кузова — вона підкреслює спортивний стиль моделі. Такі ж червоні акценти з’явилися на передньому сплітері та ковпачках колісних дисків. На кришці багажника тепер красується новий шильдик “i C10”, розташований під логотипом Leapmotor.
Під капотом (і під шасі)
Основні зміни — у підвісці: Irmscher встановила жорсткішу підвіску, щоб поліпшити керованість і зробити автомобіль динамічнішим у поворотах. Решта техніки залишилася без змін.
Під капотом — два електромотори із загальною потужністю 590 к.с. (440 кВт). Такий набір дозволяє кросоверу розганятися до 100 км/год лише за 4 секунди.
Запас ходу і варіанти
Версія AWD оснащена батареєю на 81,9 кВт-год, що забезпечує 437 км пробігу.
У задньопривідному варіанті (RWD) та ж батарея дає 510 км ходу, але потужність там менша — 215 к.с. (160 кВт).
Стандартна версія C10 має менший акумулятор — 69,9 кВт-год і запас ходу 420 км.
Є також гібридна модифікація з розширеним запасом ходу: 1,5-літровий бензиновий двигун працює як генератор, а електромотор на 212 к.с. та батарея 28,4 кВт-год дозволяють проїхати понад 950 км без підзарядки.
Ціна
У Німеччині Leapmotor i C10 by Irmscher стартує з 49 900 євро.
Це приблизно на 5 000 євро дорожче, ніж флагманський C10 ProMax AWD (44 900 євро).
Для порівняння, базова задньопривідна версія зі стандартною батареєю коштує 36 400 євро.
Підсумок
Irmscher i C10 — це не просто косметичне оновлення. Це спроба поєднати китайські технології, європейську керованість і німецьку увагу до деталей. І, видається, Leapmotor знайшов свій шлях до сердець європейських поціновувачів електрокарів.
Leapmotor C10