Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Tesla змінює стратегію: Cybercab може отримати кермо (фото)

  • Закони США обмежують виробництво безпілотних автомобілів до 2 500 одиниць на рік.
  • Tesla може додати кермо та педалі, щоб відповідати вимогам.
  • Голова ради директорів компанії заявила, що автовиробник дотримуватиметься правил.

Tesla Cybercab: без керма, але з реальністю на горизонті

Електрокар майбутнього без керма та педалей

На відміну від інших моделей Tesla, Cybercab створювали як справжній автомобіль майбутнього — без керма, без педалей, із повним автопілотом. Ілон Маск обіцяв побудувати мільйони двомісних електромобілів вартістю до $30 000, щоб зробити безпілотні технології доступними кожному.

Коли автономія стикається з реальністю

Та ідея виявилась складнішою, ніж здавалось. Tesla тепер визнає, що може додати звичайне кермо і педалі, якщо хоче вийти на обсяги виробництва, про які говорив Маск.
Голова ради директорів Tesla Робін Денголм пояснила, що Cybercab розглядають як недорогий автомобіль, на який давно чекають інвестори. Його навіть називають Model 2.
Проте двомісний салон обмежує зручність, а повна відмова від традиційного керування — ризикований крок. Програмне забезпечення Tesla поки не досягло справжнього рівня автономії 4 або 5, тому водії можуть не довіряти машині, яка робить усе сама.

«Якщо потрібно буде мати кермо — воно буде. І педалі теж», — сказала Денголм.

Ці слова свідчать про те, що компанія готова змінити первісне бачення Cybercab.

Перешкоди на шляху до доріг США

На заваді масовому запуску стоять чинні закони США. Зараз Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) дозволяє випускати не більше 2 500 безпілотних авто на рік без керма і педалей.
Тож, якщо Tesla хоче поставити на конвеєр сотні тисяч Cybercab, їй доведеться пристосуватися до правил — можливо, навіть повернувши кермо в салон майбутнього.

Маск проти правил: коли вплив не працює

Політика не допомогла

Ілон Маск, який вкладає великі кошти у політичні кампанії — зокрема, робив значні пожертви на підтримку Дональда Трампа, — очевидно сподівався, що це допоможе пом’якшити правила для безпілотних авто.
Але поки що регулятори залишаються непохитними.

Емоції на поверхні

Розчарування Маска стало помітним нещодавно. Він публічно назвав міністра транспорту США Шона Даффі “Sean Dummy” після того, як відомство знову відкрило контракт SpaceX, пов’язаний із місячною місією NASA.

Tesla готова підлаштуватися

Попри тиск і суперечки, голова ради директорів Tesla Робін Денголм намагається зберігати спокій. Вона заявила, що компанія готова змінити свої плани, якщо цього вимагають правила.

«Початково Model Y теж мала бути без керма й педалей», — згадала Денголм. — «Якщо ми не можемо продавати автомобіль через вимоги законодавства, ми співпрацюватимемо з регуляторами, щоб знайти рішення».

Гнучкість замість упертості

Виглядає, Tesla змінює підхід: менше революцій, більше адаптації. І хоча Маск продовжує мріяти про повністю автономні машини, у найближчому майбутньому компанії доведеться грати за правилами — принаймні, поки ці правила не зміняться.

👁 5
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності