Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Speedster випередив Roadster Маска (фото)

  • Longbow завершив свій перший прототип всього за шість місяців.
  • Speedster важить лише 895 кг і розганяється до 100 км/год (62 миль/год) за 3,5 секунди.
  • Доставлення, ймовірно, розпочнуться у 2026 році, а ціни стартуватимуть від £84,995.

Легкість понад усе: новий підхід до електрокарів

Якщо поглянути на ринок електромобілів, одне стає очевидним: вони важкі. Навіть компактні моделі, як-от Kia EV6, важать понад 1,8 тонни.

Британський стартап Longbow, заснований двома колишніми інженерами Tesla, Деніелом Деві та Марком Тапскотом, разом із колишнім CEO компанії з електричних човнів та кількома іншими учасниками, хоче змінити цю тенденцію заради високих показників швидкості та динаміки.

Філософія легкості

Беручи за основу принцип Коліна Чепмена “спрощуй та додавай легкості”, Longbow Speedster та його закритий аналог, який отримав назву Roadster, прагнуть показати виняткову продуктивність, не бувши важкими.

Перший прототип уже тут

Всього через шість місяців після анонсу обох моделей компанія представила перший динамічний демонстратор на базі Speedster без даху та вікон. Цей автомобіль показує, що легкість і драйв можуть іти поруч.

У пошуках легкості

Колишні інженери Tesla створили Speedster ще до того, як Ілон Маск закінчив свій Roadster.
Longbow називає цю модель першим у світі «легким електромобілем» (Featherweight Electric Vehicle, FEV). І це цілком заслужено: Speedster важить всього 895 кг. Виробнича версія розганятиметься від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди і при цьому матиме запас ходу 275 миль (WLTP).

Ціна на Speedster стартуватиме від £84,995 (приблизно $111,732), а для тих, хто любить дах, майбутній Roadster запропонують за нижчою ціною — £64,995 (приблизно $85,438).

Побудовано з нуля

Ці характеристики особливо вражають, адже таких показників немає у більшості електрокарів. Speedster створено на унікальному алюмінієвому шасі з легким та компактним електромотором, а батарея інтегрована у шасі за принципом «модуль до шасі», що робить машину жорсткою та легкою.

Компанія стверджує, що автомобіль розроблено з нуля і він є «духовним спадкоємцем» легендарних моделей, як-от Lotus Elise та Jaguar E-Type.

Відгук ентузіастів

Співзасновник і CEO Деніел Деві зазначив, що Speedster «сподобався шанувальникам автомобілів», додавши, що створення цієї моделі — «найкраще втілення нашого підходу Speed of Lightness».

Прототип показано в Лондоні

Прототип, який отримав назву Aesthetic Dynamic Demonstrator, був представлений у Лондоні для невеликої аудиторії перших клієнтів та партнерів. Перші поставки плануються на 2026 рік.

Легкість — ключ до високої продуктивності

Вага завжди є критичним фактором для автомобілів з високими показниками швидкості. Longbow наголосила на цьому ще при анонсі моделі:

«Вага приносить складнощі, зменшує маневреність і притуплює відчуття керування».

Динамічний демонстратор як етап розвитку

Динамічний прототип стане ключовим етапом у розробці, адже компанія прагне запустити виробництво вже наступного року. Якщо їм це вдасться, це може серйозно вплинути на плани Tesla щодо затриманого Roadster, особливо якщо той не вийде у виробництво до 2027 року.

Команда професіоналів

Щоб зміцнити свої позиції, Longbow запросила у команду досвідчених ветеранів автомобільної індустрії. До консультативної ради увійшли:

колишній керівник McLaren Майк Флюїт,

екс-глава Lotus Europe Ден Балмер,

Майкл ван дер Санд, який працював у Lucid Europe, у проєктах JLR та займав керівні посади в Alpine.

👁 7
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності