Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Scout Terra і Traveler: американці зробили свій вибір — гібрид.

  • Scout пропонує як повністю електричні, так і гібридні (з розширеним запасом ходу) варіанти.
  • Моделі EREV забезпечують запас ходу до 500 миль завдяки генератору та акумулятору.
  • Виробництво розпочнеться у 2027 році на новому заводі Scout у Південній Кароліні.

Scout Motors готує прорив: нові електропікапи Terra та SUV Traveler

Хоча нові моделі Scout Motors — пікап Terra та позашляховик Traveler — ще не зійшли з конвеєра, компанія вже чітко розуміє, хто стане їхнім покупцем. Інтерес до бренду шалений, а перші результати показують, що на Scout чекає гучний старт.

Попит на гібрид із генератором

За словами генерального директора Скотта Кіога, понад 80% покупців зробили попереднє замовлення саме на версію з розширеним запасом ходу (EREV). Це поєднання електроприводу з невеликим бензиновим двигуном, який працює як генератор.

Такий вибір свідчить: американці все ще хочуть електромобіль, але без страху залишитися без заряду.

“Ринок сказав своє слово”

«Подивіться, ринок уже висловився — понад 80% обрали модель із генератором», — сказав Кіог в інтерв’ю Bloomberg.

Це означає, що зі 130 тисяч клієнтів, які оформили бронювання, щонайменше 104 тисячі віддали перевагу гібридній системі, а не повністю електричній.

Що далі?

Початок виробництва запланований на 2027 рік у новому заводі Scout Motors у Південній Кароліні.І хоча мережа зарядних станцій у США активно розвивається, саме EREV-варіанти можуть стати ідеальним перехідним етапом між бензиновими авто і майбутнім, де правитимуть повністю електричні машини.

Єдина платформа — два варіанти силової установки

Обидві моделі Scout — Terra та Traveler — створені на спільній модульній платформі, яка може підтримувати як повністю електричний привід, так і гібридну систему з розширеним запасом ходу (EREV).

Повністю електрична версія

“Чистий” електромобіль отримає акумулятор NMC (нікель-манган-кобальт) місткістю близько 120 кВт-год. Це забезпечить запас ходу приблизно 563 км (350 миль) — відмінний показник для позашляховика.

Гібрид із генератором

Версія EREV матиме менший акумулятор LFP (літій-залізо-фосфат) — приблизно половину місткості базової батареї. На одному лише заряді така модель зможе проїхати до 241 км (150 миль).

Коли заряд закінчується, у роботу вступає невеликий бензиновий генератор, який виробляє електроенергію для батареї.

Завдяки цій системі загальний запас ходу EREV становитиме близько 800 км (500 миль) — це вже рівень традиційних авто з ДВЗ, але з усіма перевагами електричного приводу.

Scout може почати з EREV через високий попит

Генеральний директор Скотт Кіог натякнув, що компанія може зробити ставку на гібридну версію EREV під час старту виробництва:

«У житті завжди варто слухати ринок… Ймовірно, ми почнемо саме з EREV, але поки що нічого офіційно не оголошували», — сказав він.

Новий завод у Південній Кароліні

Обидві версії — електрична та гібридна — зходитимуть з конвеєра нового заводу Scout у місті Блайтвуд, штат Південна Кароліна.
Інвестиції у виробництво становлять 2,3 мільярда доларів, а перші автомобілі очікуються в кінці 2027 року.

Майбутнє — за електрикою

Попри популярність гібридів, Кіог переконаний:

«Світ усе одно рухається до електрифікації. Технології вже готові, інновації є. Ми хочемо, щоб Scout був готовий до наступних 100 років. Ми не створюємо бренд “на два роки”.»

Що покаже час

Аналітики відзначають: буде цікаво подивитися, як технічний прогрес до 2027 року вплине на стратегію Scout, і чи зміниться попит із гібридів на повністю електричні авто, коли інфраструктура для зарядки нарешті наздожене попит.

Scout робить ставку одразу на обидва напрямки — практичність сьогодні та електричне майбутнє завтра.

👁 4
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності