Dacia створює великий універсал на базі Bigster
— 03.11.2025 / 15:43Dacia готує суперника Skoda Octavia: новий універсал C-Neo за ціною до £25 000
Новий етап для Dacia
Dacia розширює свою лінійку та виходить у популярний європейський С-сегмент. Після успіху позашляховика Bigster компанія готує ще одну новинку — міцний, практичний універсал із бензиновим двигуном, який буде готовий до бездоріжжя. Його офіційний дебют очікується вже найближчими місяцями.
Новинка, відома під кодовою назвою C-Neo, стане ключовою моделлю у стратегії бренду. Це другий автомобіль Dacia у середньому класі після Bigster, а третя модель з’явиться приблизно через рік.
“Ми впевнені у своїх силах”
Генеральна директорка Dacia Катрін Адт розповіла, що успіх Bigster надихнув компанію:
«Ми чудово стартували в C-сегменті з Bigster. Цей автомобіль потрапив у десятку найпопулярніших у Франції та Німеччині. Тепер ми хочемо продовжити розвиток у цьому напрямку».
Адт підкреслила, що кожна модель має мати власну роль і характер, тому C-Neo буде відрізнятися від Bigster і матиме інше призначення.
Розумна альтернатива SUV
За словами керівника з продукту Патріса Леві-Беншетона, C-Neo буде орієнтований на тих, хто не хоче кросовер:
«Є багато людей, яким не потрібен великий SUV. Вони хочуть комфорт, динаміку, простір — але в більш стриманій і ефективній формі».
Універсал отримає підняту підвіску, захисні накладки та вигляд “позашляхового” авто — схожий підхід Dacia вже застосовує у версії Sandero Stepway.
Практичний і доступний
Компанія планує утримати низьку ціну, як і в інших своїх моделях. Dacia традиційно відмовляється від “зайвих” опцій, аби зробити авто максимально доступним.
Очікувана ціна C-Neo — близько £20 000, тобто дешевше за більшість конкурентів:
- Seat Leon Estate – від £27 000
- Skoda Octavia Estate – від £29 000
Для порівняння, Bigster стартує з £25 000 — це на £5 000 дешевше, ніж Nissan Qashqai, і на £9 000 менше, ніж Ford Kuga.
Техніка і розміри
C-Neo буде побудований на платформі CMF-B — тій самій, що використовується для Sandero та Bigster. Очікується, що довжина авто становитиме близько 4,6 метра.
Під капотом — гібридні бензинові мотори потужністю від 128 до 153 к.с.. Можливо, буде і версія з повним приводом, але це ще не підтверджено.
Філософія Dacia — простота і користь
Дизайнер бренду Давід Дюран підкреслив, що новинка залишиться вірною “утилітарному духу” Dacia:
«Це не авто для демонстрації статусу. Це інструмент, який служить щодня — для родини, подорожей і життя на повну».
Коли чекати прем’єру
Точна дата презентації ще не названа, але Dacia натякає, що це станеться зовсім скоро. У компанії вважають, що зараз ідеальний момент, щоб зайняти нішу, яку інші виробники залишили, зосередившись на SUV.
Отже, Dacia C-Neo може стати справжнім проривом — доступним, практичним і “по-дасіївськи” простим універсалом для тих, хто цінує розумний вибір, а не розкіш.














