Subaru Legacy — останній герой у складному році для бренду
— 04.11.2025Попри загальний спад продажів, саме Subaru Legacy — єдина модель, яка показала зростання й стала несподіваним героєм року.
        Land Rover не створив пікап — але Heritage Customs взявся за справу
Land Rover дав «зелене світло» електричній версії сучасного Defender, але відмовився робити пікап. У компанії пояснили, що такий варіант поки не є пріоритетом.
Проте нідерландська майстерня Heritage Customs вирішила заповнити цю нішу — і представила перший Defender-пікап нового покоління.
Від рендерів до справжнього авто
Про цей проєкт уперше заговорили ще в червні 2024 року. Тоді було лише кілька комп’ютерних зображень.
Тепер команда створила реальний автомобіль — на базі подовженої версії Defender 130.
Це дає фанатам бренду довгоочікувану альтернативу Ineos Grenadier Quartermaster, який, до речі, натхненний класичним Defender 110 pickup.
Стильна робота — але є нюанс
На фото видно, що Heritage Customs виконали роботу на високому рівні. З першого погляду здається, ніби це заводська розробка Land Rover.
Та варто придивитися — і стає помітна одна велика проблема: занадто маленький кузов.
Так, пікап виглядає ефектно, але його вантажна платформа виявилася радше символічною, ніж практичною.
Heritage Customs створили стильний і ексклюзивний Defender-пікап, який, без сумніву, приверне увагу на дорозі.
Однак для тих, хто шукає справжній робочий пікап — цей варіант більше про імідж, ніж про функціональність.
Красивий, але не практичний
Компанія Heritage Customs зізнається: вантажна платформа нового Defender-пікапа має всього 1 000 мм у довжину та 1 400 мм у ширину.
Тож це авто — для тих, хто цінує стиль, а не утилітарність. Перевезти щось серйозне сюди навряд чи вдасться.
Чому кузов такий малий
Якщо придивитися, причина очевидна — задні колеса розташовані значно ближче до кабіни, ніж у звичайних пікапів із подвійною кабіною.
Через це інженерам просто не вистачило місця для повноцінного вантажного відсіку.
Основа — потужний Defender 130
У своїй роботі Heritage взяли за основу довгобазну версію Defender 130 з V8-двигуном.
Однак цифра «130» у назві тепер — лише маркетинговий індекс, а не вказівка на довжину колісної бази, як у старих Defender.
Насправді та Defender 110, і Defender 130 мають однакову базу — 3 020 мм (119 дюймів).
Різниця лише в тому, що версія 130 має подовжену задню частину кузова, щоб умістити більше пасажирів і багажу.
Пікап від Heritage Customs — це ефектна іграшка для поціновувачів дизайну та ексклюзиву.
Він не створений для перевезення вантажів, зате ідеально підходить для тих, хто хоче виділитися на дорозі і показати, що справжня розкіш — у деталях.
Чому Land Rover відмовився від пікапа
Для створення свого Grenadier Quartermaster компанія Ineos подовжила базу стандартного позашляховика з 115 дюймів (2 921 мм) до 127 дюймів (3 225 мм).
Land Rover, ймовірно, чудово розумів, що для справжнього пікапа довелося б робити те саме.
Саме тому в бренді й вирішили не ризикувати та відмовитися від пікап-версії Defender.
Скільки це коштує
Heritage Customs уже приймає передзамовлення на виробництво, яке стартує у лютому 2026 року.
Базова вартість конверсії — від €65 000 (приблизно $75 000 / £57 000) плюс ціна самого автомобіля.
Процес перероблення триває від двох до трьох місяців.
Отже, це недешеве і не надто практичне авто, але ефект гарантований — Defender-пікап точно не залишиться непоміченим.
Що буде далі
Для тих, хто хоче ще більше сучасності, варто почекати — британська компанія Urban Automotive, сестринський бренд Heritage, уже готує власну інтерпретацію Defender-пікапа.
Обіцяють більш сучасний, «урбаністичний» дизайн, і вже показали кілька рендерів.
Офіційна прем’єра запланована на Фестиваль швидкості в Ґудвуді у липні 2026 року.
Defender-пікап від Heritage — це ексклюзив для колекціонерів і шанувальників стилю.
Він не про практичність, а про емоції, дизайн і статус.
Land Rover не ризикнув, а Heritage — наважився, і, виглядає, не прогадав.